eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Budowa dróg gminnych w celu skomunikowania nowego osiedla w miejscowości Olsztyn z centrum i drogami wyższej kategorii



Ogłoszenie z dnia 2023-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych w celu skomunikowania nowego osiedla w miejscowości Olsztyn z centrum i drogami wyższej kategorii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Olsztyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-256

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343285076

1.5.8.) Numer faksu: 343285057

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@olsztyn-jurajski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a064aff-a85b-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg gminnych w celu skomunikowania nowego osiedla w miejscowości Olsztyn z centrum i drogami wyższej kategorii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a064aff-a85b-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042850/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa dróg gminnych w celu skomunikowania nowego osiedla w miejscowości Olsztyn z centrum i drogami wyższej kategorii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088430

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa dróg gminnych w celu skomunikowania nowego osiedla w miejscowości Olsztyn z centrum i drogami wyższej kategorii.
2.Rzeczowa realizacja zadania w formule zaprojektuj i wybuduj w tym:
a)wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dróg wraz z infrastrukturą techniczną
b)uzyskanie decyzji administracyjnej pozwolenia na realizacje inwestycji drogowej/decyzji pozwolenia na budowę/ pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych od organu administracji architektoniczno-budowlanej bądź uzyskanie zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia, umożliwiające rozpoczęcie robót budowlanych,
c)sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych
d)wykonanie robót budowlanych
3.Zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
4.Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia:
4.1. Parametry techniczne dróg:
L.p. Rodzaj drogi Oznaczenie drogi Klasa drogi Rodzaj nawierzchni Orientacyjna dł. [m]
1 Publiczne Droga A L Naw. Tłuczniowa 520,00
2 Wewnętrzna Droga C L Naw. tłuczniowa 440,00
3 Wewnętrzna Droga D L Naw. tłuczniowa 290,00
4 Wewnętrzna Droga E D Naw. tłuczniowa 300,00
5 Wewnętrzna Droga F D Naw. tłuczniowa 320,00
6 Wewnętrzna Droga G D Naw. tłuczniowa 160,00
7 Wewnętrzna Droga H D Naw. tłuczniowa 140,00
8 Wewnętrzna Droga I L Naw. tłuczniowa 325,00
9 Wewnętrzna Droga J L Naw. tłuczniowa 360,00
10 Publiczna Droga K L Naw. tłuczniowa 170,00
11 Publiczna Droga L L Naw. tłuczniowa 280,00
12 Publiczna Droga Ł L Beton asfaltowy 575,00

4.2. Charakterystyczne parametry techniczne dla przedmiotowej inwestycji
L.p. Parametr Opis
1. Klasa dróg publicznych Dojazdowe - ‘’L’’
2. Klasa dróg wewnętrznych Dojazdowe - ‘’D’’ i ‘’L’’
3. Nośność nawierzchni (obciążenie) 115 kN/oś – KR 2 dla dróg publicznych
4. Nośność nawierzchni (obciążenie) 100 kN/oś – KR 2 dla dróg wewnętrznych
3. Prędkość projektowa Vp= 30 km/h
4. Spadek poprzeczny jezdni Daszkowy lub jednostronny 2%
5. Przekrój drogi Uliczny: z jednostronnym chodnikiem
6. Jezdnia Szerokość 5,5 m klasa L, szerokość 5,0 m klasa D
9. Chodniki Szerokość 2,00m
10. Pochylenie skarp 1:1,5 (w szczególnych przypadkach 1:1 za zgoda Zamawiającego)
11. Głębokość przemarzania gruntu Hz 1,00 m
12. Łączna długość dróg ok. 3,880 km

4.3.Przewiduje się budowę zjazdów publicznych, które będą posiadały następujące parametry techniczne:
Zjazdy publiczne:
- szerokość nie mniejszą niż 5,00m, w tym jezdnię o szerokości nie mniejszej niż 3,5m i nie większą niż szerokość jezdni na drodze,
- przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi wyokrąglone promieniem Rmin= 5,00m.
4.4.Planuje się budowę kanalizacji deszczowej, do której odprowadzane będą wody opadowe z terenów utwardzonych oraz planowanych dróg o nawierzchni z betonu asfaltowego. Długość planowanej sieci ok. 600 m.
4.5.Przewiduje się występowanie kolizji z istniejącymi sieciami zlokalizowanymi w śladzie ulicy Leśnej, Zielonej, Świętej Puszczy oraz sięgacza od ulicy Zielonej.
4.6.W związku z planowaną inwestycją przewiduje się wykonanie następujących robót:
- wykonanie nowych konstrukcji nawierzchni jezdni, chodników
- budowa nowych chodników w ciągu planowanej inwestycji
- budowa nowych zjazdów indywidualnych, publicznych.
- budowę urządzeń kanalizacji deszczowej (kanały deszczowe wraz z przykanalikami i wpustami deszczowymi) wraz z odprowadzeniem do systemu rozsączającego czy zbiorników odparowujących,
- budowę oświetlenia ulicznego na dł. 220 m na drodze oznaczonej jako Ł (ul. Leśna)
- budowę kanału technologicznego przy drogach lub pisemna zgoda Inwestora na odstąpienie od konieczności budowy kanału technologicznego zgodnie z nowelizacją Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych
- przebudowa sieci wodociągowej w miejscach kolizyjnych,
- przebudowa sieci gazowej w miejscach kolizyjnych
- przebudowa sieci teletechnicznych w miejscach kolizyjnych,
- przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscach kolizyjnych
- regulacja wysokościowa urządzeń.
4.7.Do zakresu prac projektowych objętych przedmiotową inwestycją należy przewidzieć:
- przebudowę sieci rozdzielczo-oświetleniowej (przebudowa i budowa linii napowietrznych niskiego napięcia wraz z przyłączami)
- dobudowę nowych punktów oświetleniowych w ramach istniejących mocy przyłączeniowych istniejącego oświetlenia drogowego
- budowę nowych linii oświetleniowych zasilanych z nowych szaf (niskiego napięcia)
- przebudowę linii kablowych niskiego napięcia.
Linie napowietrzne niskiego napięcia ze względu na kolizję z planowaną inwestycją należy przebudować (kolizja istniejących słupów z projektowaną drogą).
4.8.Wykonawca winien na bieżąco uwzględniać w opracowaniach projektowych zmiany w przepisach i zasadach wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa objęta zamówieniem powinna być zgodna z przepisami i zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji.
4.9.Zamawiający nie dopuszcza wskazywania w opracowanej dokumentacji projektowej znaków towarowych, nazw własnych producentów, patentów lub pochodzenia produktów, urządzeń i materiałów.
4.10.Jedynym wyjątkiem od tej zasady, zgodnie z art. 99 ust. 5 i 6 ustawy p.z.p jest przypadek, w którym wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie ma możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
4.11.Jeżeli przedmiot umowy został opisany w sposób, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazuje dla tych elementów projektu, gdzie określono nazwy własne, opis (kryteria), które będą stanowiły podstawę do oceny równoważności. W przypadku, gdy Wykonawca użył oznaczeń norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp należy je rozumieć, jako przykładowe.
4.12.Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna i system referencji technicznej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
4.13.Wykonawca zobowiązany jest wykonując zamówienie do przestrzegania minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami określonych w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami .
4.14.Zakres i forma dokumentacji projektowej, którą Wykonawca winien wykonać i przekazać Zamawiającemu: zgodnie z opisem w PFU
4.15.Zakres planowanych robót budowlanych: zgodnie z opisem w PFU
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym – załącznik nr 1 oraz w projektowanych postanowieniach umownych - załącznik nr 12 do SWZ
6.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla Gminy Olsztyn.
7.Uwaga: zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty.
8.Równoważność. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy p.z.p. w sytuacji, gdyby w dokumentacji programie funkcjonalno-użytkowym, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy p.z.p., a takim określeniom nie towarzyszy wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej normie, ocenie technicznej, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
9.Zgodnie z art. 101 ust. 5 p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy p.z.p., że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
10.Gwarancja: Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane
i zamontowane urządzenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, natomiast na materiały – zgodnie z gwarancją ich producenta, liczonej
w obydwu przypadkach począwszy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad. Maksymalny termin gwarancji i rękojmi – 60 miesięcy.
11.Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z Polskimi Normami, Europejskimi Normami, przepisami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz ze sztuką budowlaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9387729,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11584755,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9387729 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "HUCZ Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością" Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243065652

7.3.3) Ulica: Częstochowska 14

7.3.4) Miejscowość: Boronów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-283

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy wykonanie dokumentacji projektowej. Na etapie składania ofert podwykonawca nie jest znany.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9387729,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.