Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00087049/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00087049/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-18 (po zmianach)
- 2021/BZP 00087895/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-18
- 2022/BZP 00137879/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krakowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Słowackiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-037
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@powiat.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/spwk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c714491-cf5e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002895/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu Centrum Kompetencji Zawodowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Centrum Kompetencji Zawodowych w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie II, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087049/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BSR.042.7.13.2020
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 353550,41 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58251,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyciągu chemicznego (dygestorium) wraz z instalacją wyciągową oraz stołu laboratoryjnego dla ZSRCKU w Czernichowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39180000-7 - Meble laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 11281,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa szafy na odczynniki dla ZSRCKU w Czernichowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 3219,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa aparatu do laseroterapii, oraz aparatu do magnetoterapii dla ZSRCKU w Czernichowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33120000-7 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 14021,45 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa boksu modułowego dla koni – dwustanowiskowego dla ZSRCKU w Czernichowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44112300-1 - Przegrody
4.5.5.) Wartość części: 15970 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu odczynników dla ZSRCKU w Czernichowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 3166,94 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wagi laboratoryjnej dla ZSRCKU w Czernichowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33120000-7 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze
38310000-1 - Wagi precyzyjne
4.5.5.) Wartość części: 1243,22 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa bieżni dla psa dla ZSRCKU w Czernichowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33120000-7 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze
33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 2296,75 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mikroskopu dla ZSRCKU w Czernichowie4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33120000-7 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
38510000-3 - Mikroskopy
4.5.5.) Wartość części: 552,57 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa modeli anatomicznych dla ZSRCKU w Czernichowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 1558,72 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa kalkulatora graficznego dla ZSRCKU w Czernichowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30141000-9 - Maszyny liczące
4.5.5.) Wartość części: 1039,02 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa modeli brył geometrycznych dla ZSRCKU w Czernichowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 7 do SWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 324,80 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu gier dla ZSRCKU w Czernichowie4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
4.5.5.) Wartość części: 467,04 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa telewizora dla ZSRCKU w Czernichowie4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32324600-6 - Telewizory cyfrowe
4.5.5.) Wartość części: 2788,34 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa radia z odtwarzaczem CD dla ZSRCKU w Czernichowie.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32344200-8 - Odbiorniki radiowe
4.5.5.) Wartość części: 322,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16680 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16680 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16680 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FARMAS Aleksander Farmas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842421319
7.3.3) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/21
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-000
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16680 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w częściach 2, 3, 4, 6, 7, 10, 12,13 i 14, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tych częściach zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w częściach 2, 3, 4, 6, 7, 10, 12,13 i 14, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tych częściach zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w częściach 2, 3, 4, 6, 7, 10, 12,13 i 14, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tych częściach zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w częściach 5 i 9, ponieważ złożone oferty w tych częściach zamówienia podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w częściach 2, 3, 4, 6, 7, 10, 12,13 i 14, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tych częściach zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w częściach 2, 3, 4, 6, 7, 10, 12,13 i 14, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tych częściach zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH MERITUM Adam Kruk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120316034
7.3.3) Ulica: Struga 29
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-709
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w częściach 5 i 9, ponieważ złożone oferty w tych częściach zamówienia podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w częściach 2, 3, 4, 6, 7, 10, 12,13 i 14, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tych częściach zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH MERITUM Adam Kruk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120316034
7.3.3) Ulica: Struga 29
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-709
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w częściach 2, 3, 4, 6, 7, 10, 12,13 i 14, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tych częściach zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w częściach 2, 3, 4, 6, 7, 10, 12,13 i 14, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tych częściach zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w częściach 2, 3, 4, 6, 7, 10, 12,13 i 14, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tych częściach zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Dostawa wyposażenia laboratoriów dydaktycznych. Znak sprawy: IA1.282.22.2024.MW
- Dostawa urządzenia do przestrzennej diagnostyki i terapii D-WALL pn. "Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Ośrodka rehabilitacji Leczniczej oraz aparatury na potrzeby Poradni Chirurgii Ogólnej
- Utworzenie 30 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grębieniu pod nr 107, 98-335 Pątnów oraz Przebudowa (...) - dostawa wyposażenia, zabawek i sprzętu IT
- WIW.DA.272.7.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Biologii Molekularnej i Skażeń WIW w Opolu
- Dostawy sprzętu medycznego lamp zabiegowych sufitowych bezcieniowych, defibrylatora i aparatu Ambu dla CWPL "CePeLek" SP ZOZ w Warszawie w podziale na 3 części
więcej: Maszyny liczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.