Ogłoszenie z dnia 2021-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00148851/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia budynku mieszkalnego przy ulicy Mickiewicza 57
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005721282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego 118a
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 650 85 62
1.5.8.) Numer faksu: 56 648 64 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopr.torun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mopr-torun.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia budynku mieszkalnego przy ulicy Mickiewicza 572.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ebc25cc-fc1d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000882/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup wyposażenia budynku mieszkalnego przy ul. Mickiewicza 57 – Etap I
1.2.5 Zakup wyposażenia budynku mieszkalnego przy ul. Mickiewicza 57 – Etap II
1.2.6 Zakup wyposażenia budynku mieszkalnego przy ul. Mickiewicza 57 – Etap III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Remont i przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Mickiewicza 57 z przeznaczeniem na świadczenie usług w społeczności lokalnej” – etap I, II i III realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148851/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.2611.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 55993,68 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Część I - dostawa i montaż fabrycznie nowego, nieużywanego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi przedmiotu wyposażenia na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostarczenie i montaż wyposażenia Dziennego Domu Pobytu w związku z realizacją przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu projektu nr RPKP.06.01.02-04-0016/18 pn. „Remont i przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Mickiewicza 57 z przeznaczeniem na świadczenie usług w społeczności lokalnej – Etap I parter” realizowanego w ramach poddziałania 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.4.5.3.) Główny kod CPV: 39141400-6 - Kuchnie do zabudowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39113100-8 - Fotele
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39121200-8 - Stoły
39141100-3 - Regały
39141300-5 - Szafy
39143000-6 - Meble do sypialni, jadalni i salonu
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.5.) Wartość części: 32428,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - dostawa i montaż fabrycznie nowego, nieużywanego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi przedmiotu wyposażenia na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostarczenie i montaż wyposażenia mieszkań wspieranych w związku z realizacją przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu projektu nr RPKP.06.01.02-04-0036/18 pn. „Remont i przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Mickiewicza 57 z przeznaczeniem na świadczenie usług w społeczności lokalnej – Etap II”, ogłoszonym w ramach Działania 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałania 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Schemat: Inwestycje w infrastrukturę mieszkań socjalnych, wspomaganych i chronionych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.4.5.3.) Główny kod CPV: 39143000-6 - Meble do sypialni, jadalni i salonu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39113100-8 - Fotele
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39121200-8 - Stoły
39141100-3 - Regały
39141300-5 - Szafy
39141400-6 - Kuchnie do zabudowy
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.5.) Wartość części: 11782,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - dostawa i montaż fabrycznie nowego, nieużywanego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi przedmiotu wyposażenia na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostarczenie i montaż wyposażenia mieszkań wspieranych w związku z realizacją przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu projektu nr RPKP.06.01.02-04-0037/18 pn. „Remont i przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Mickiewicza 57 z przeznaczeniem na świadczenie usług w społeczności lokalnej – Etap III” realizowanego w ramach Działania 6.1 inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałania 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Schemat: Inwestycje w infrastrukturę mieszkań socjalnych, wspomaganych i chronionych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.4.5.3.) Główny kod CPV: 39143000-6 - Meble do sypialni, jadalni i salonu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39113100-8 - Fotele
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39121200-8 - Stoły
39141100-3 - Regały
39141300-5 - Szafy
39141400-6 - Kuchnie do zabudowy
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.5.) Wartość części: 11782,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W ww. postępowaniu wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73439,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107194,50 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W ww. postępowaniu wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29970,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44796,60 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W ww. postępowaniu wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29970,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44796,60 PLN
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Przygotowanie i przeprowadzenie w 2024 roku kampanii informacyjno-promocyjnej promującej Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i usługa dystrybucji)
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych służących do oceny dysfunkcji płytek krwi.
- Świadczenie usług kserograficznych oraz dzierżawa z obsługą eksploatacyjno-serwisową urządzeń kopiujących
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Dobrzany wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli obrotowych na potrzeby pracowników PUW w Rzeszowie, w tym Delegatur oraz krzeseł konferencyjnych
- Wykonanie kompleksowej zabudowy kuchennej wraz z dostarczeniem niezbędnych sprzętów AGD w pomieszczeniach Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Lubuczewie.
- "Zakup i dostawę sprzętu kuchennego , artykułów gospodarstwa domowego oraz zastawy stołowej dla służby żywnościowej."
- Zakup, dostawa, montaż mebli i sprzętu do jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta i Gminy Kórnik
- Wyposażenie przedszkoli w Łaziskach i Krostoszowicach
- Zakup wyposażenia żłobka
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.