eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń do wytwarzania ceramiki i betonów ogniotrwałych w celach produkcyjnych i badawczych w Sieć Badawcza Łukasiewicz - ICIMB Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2021-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń do wytwarzania ceramiki i betonów ogniotrwałych w celach produkcyjnych i badawczych w Sieć Badawcza Łukasiewicz – ICIMB Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000056377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cementowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-983

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info.krakow@icimb.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.icimb.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/11,Przetargi-ponizej-progow-unijnych.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych i wdrażanie wyników badań naukowych i prac rozwojowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń do wytwarzania ceramiki i betonów ogniotrwałych w celach produkcyjnych i badawczych w Sieć Badawcza Łukasiewicz – ICIMB Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e3fb7f4-ef75-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172108

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005544/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń do wytwarzania ceramiki i betonów ogniotrwałych w celach produkcyjnych i badawczych Łukasiewicz - ICIMB Oddziału Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130208/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FL.261.23.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 214284,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń do wytwarzania ceramiki i betonów ogniotrwałych w celach produkcyjnych i badawczych
w Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytucie Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach

a) zakres zamówienia obejmuje:
- wykonywanie przeglądów okresowych, remontów, napraw oraz usuwanie awarii maszyn i urządzeń do wytwarzania ceramiki i betonów ogniotrwałych w celach produkcyjnych i badawczych /załącznik nr 5/. Nieobjęte procedurą maszyny i urządzenia min. raz w roku wg zleceń Zamawiającego. Przegląd polega na sprawdzeniu stanu technicznego maszyny lub urządzenia, pozwala usunąć zauważone usterki, zaplanować remont i wytypować części zamienne do zakupu;
- uzgadnianie z Zamawiającym terminów rozpoczęcia i zakończenia przeglądów, napraw i remontów;
- zmiany miejsca zainstalowania maszyn i urządzeń podyktowane względami technologicznymi, organizacji produkcji i względami bezpieczeństwa;
- przygotowanie oraz zamontowanie matryc, form i ustników do maszyn i urządzeń do produkcji ceramiki;
- remonty konstrukcji mechanicznych przemysłowych pieców grzewczych, prażarek i suszarek;
- przeglądy, remonty i naprawę urządzeń służących do zapewnienia bezpiecznych warunków pracy i ochrony środowiska, / przeglądy zakończone protokołem przeglądów /;
-uzupełnienie, wykonanie osłon i innych zabezpieczeń w celu dostosowania maszyn i urządzeń do minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn i urządzeń przez pracowników podczas pracy /Rozporządzenie Ministra Gospodarki w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas pracy Dz. U. z 2002 r., nr 191, poz. 1596 z późn. zm./;
- remonty i utrzymanie ruchu urządzeń transportowych z wyłączeniem wózków podnośnikowych i urządzeń dźwigowych objętych dozorem technicznym;
- wykonywanie niezbędnej dokumentacji na potrzeby wykonania lub zakupu części zamiennych oraz przekazanie Zamawiającemu tej dokumentacji;
- wykonanie części zamiennych niezbędnych do napraw maszyn i urządzeń, do wykonania których wystarczą materiały powszechnie stosowane i podstawowe wyposażenie warsztatu mechanicznego (dla przykładu sitka i krzyżaki w prasach pasmowych są częściami zamiennymi);
- prowadzenie eksploatacji agregatu sprężarkowego, dla zminimalizowania przerw w pracy pieców tunelowych Wykonawca musi mieć przygotowane 2 komplety części zamiennych do zapychacza (1 kpl. to śruba pociągowa z nakrętką, 2 szt. prowadnic z panewkami);
- montaż i uruchomienie nowo zakupionych maszyn i urządzeń;
- zapewnienie po uprzednim pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym niżej wymienionych materiałów (niezbędne materiały eksploatacyjne jak: smary, oleje, środki do mycia i czyszczenia, środki konserwujące oraz potrzebne materiały do napraw) oraz części zamiennych (łożyska, pasy klinowe, śruby, podkładki, nakrętki, wyroby hutnicze do wykonania niezbędnych części zamiennych).
Zamawiający ustala limit w wysokości 17 850,00 zł na części zamienne i materiały. Taką kwotę Wykonawca winien przewidzieć w ofercie poza kwotą ryczałtu za usługę. Rozliczenie nastąpi każdorazowo na podstawie faktycznie poniesionych kosztów po przedstawieniu kopii faktur.
Za wykonane części zamienne Wykonawca obciąży Zamawiającego kosztem użytego materiału, koszt robocizny został ujęty w ryczałcie.
- wykonywanie prac przy spełnieniu warunków i zasad bezpieczeństwa pracy;
- wykonywanie innych prac niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Oddziału w zakresie nie przekraczającym usług rozumianych jako utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń do wytwarzania ceramiki i betonów ogniotrwałych.
Powyższy zakres nie obejmuje części elektrycznej.
b) Zamawiający nie posiada kompletnej dokumentacji technicznej wszystkich maszyn i urządzeń, a stan techniczny będzie można określić w trakcie oględzin,
c) Do obowiązków Wykonawcy wynikających z powyższego zakresu będzie należało zapewnienie ciągłości pracy urządzeń badawczych i produkcyjnych przez:
- zapewnienie dostępu do usług w ciągu godzin pracy Zamawiającego oraz możliwości zgłaszania awarii w ciągu całej doby tak, aby usterki zgłaszane przez Zamawiającego, jako pilne były usuwane niezwłocznie w jak najkrótszym czasie.
d) Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu osób oddelegowanych do realizacji zamówienia będących w stałej dyspozycji w godzinach pracy Zamawiającego. Ponadto Wykonawcy przedstawią wykaz osób do kontaktu, do których można zgłaszać awarie w godzinach pracy, popołudniowych i nocnych oraz w dni wolne od pracy. Osoby te będą odpowiedzialne za ich niezwłoczne usunięcie.
e) Wykonawca zapewni pracowników będących na terenie Oddziału Materiałów Ogniotrwałych do stałej dyspozycji Zamawiającego. Miejscem oddelegowania jest Dział Produkcji Doświadczalnej (dawne TG – hala II) - do dyspozycji Kierownika Działu Produkcji Doświadczalnej pod nadzorem Wykonawcy,
f) Dla usprawnienia prac związanych z utrzymaniem ruchu Zamawiający wprowadza zeszyt, do którego wpisywane będą tematy do realizacji oraz zgłoszenia i usunięcie awarii. Na początku każdego kwartału Zamawiający przekaże listę maszyn i urządzeń przeznaczonych w danym kwartale do przeglądu.
g) Ponadto za zgodą Zamawiającego, dopuszczalna jest czasowa nieobecność jednego z pracowników oddelegowanych do realizacji przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie za ten okres zostanie proporcjonalnie pomniejszone za każdy dzień nieobecności. Wartość nieobecności liczona będzie w oparciu o pkt. 2 kalkulacji kosztów dołączonej do oferty.

2. Warunki gwarancyjne: minimum 3-miesięczny okres gwarancji w zakresie wykonywanych usług.
3. Warunki serwisowe: czas przystąpienia do usuwania awarii od momentu zgłoszenia: nie dłuższy niż 3 godziny.
4. Wymagane warunki płatności: przelew 30 dni od daty otrzymania faktury wystawionej na podstawie końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego.
5. Termin wykonania zamówienia: 01.09.2021 – 31.08.2022

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253195,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253195,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253195,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "CERAMET" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 969-115-43-18

7.3.3) Ulica: ul. Toszecka 99

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253195,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.