eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › DOSTAWA TŚM DO SPRZĘTU SPADACHRONOWO-DESANTOWEGO, WYPOSAŻENIA SKOCZKA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU SPADACHRONOWO-DESANTOWEGO



Ogłoszenie z dnia 2021-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA TŚM DO SPRZĘTU SPADACHRONOWO-DESANTOWEGO, WYPOSAŻENIA SKOCZKA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU SPADACHRONOWO-DESANTOWEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261-442-185

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/31wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA TŚM DO SPRZĘTU SPADACHRONOWO-DESANTOWEGO, WYPOSAŻENIA SKOCZKA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU SPADACHRONOWO-DESANTOWEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6284f5e3-cda9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172103

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019378/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Techniczne środki materiałowe do sprzętu spadochronowo - desantowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096081/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 44/ZP/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 302733,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup TŚM do sprzętu spadachronowo-desantowego, wyposażenia skoczka oraz drobnego sprzętu spadachronowo-desantowego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

3. Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.

4. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym
z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania, w przypadku urządzeń elektrycznych dodatkowo wraz z kartami gwarancyjnymi oraz instrukcjami obsługi w języku polskim.
5. Warunki techniczne:
1) Dostarczony towar musi spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz wymagania odpowiednich norm.
2) Dostarczony towar, w tym wszystkie jego elementy montażowe, złącza elektryczne itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jakichkolwiek walorów użytkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18444200-5 - Kaski

4.5.5.) Wartość części: 52383,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup TŚM do sprzętu spadachronowo-desantowego, wyposażenia skoczka oraz drobnego sprzętu spadachronowo-desantowego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

3. Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.

4. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym
z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania, w przypadku urządzeń elektrycznych dodatkowo wraz z kartami gwarancyjnymi oraz instrukcjami obsługi w języku polskim.
5. Warunki techniczne:
1) Dostarczony towar musi spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz wymagania odpowiednich norm.
2) Dostarczony towar, w tym wszystkie jego elementy montażowe, złącza elektryczne itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jakichkolwiek walorów użytkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18114000-1 - Kombinezony

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18424000-7 - Rękawice

39523000-4 - Spadochrony

4.5.5.) Wartość części: 30004,62 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup TŚM do sprzętu spadachronowo-desantowego, wyposażenia skoczka oraz drobnego sprzętu spadachronowo-desantowego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

3. Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.

4. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym
z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania, w przypadku urządzeń elektrycznych dodatkowo wraz z kartami gwarancyjnymi oraz instrukcjami obsługi w języku polskim.
5. Warunki techniczne:
1) Dostarczony towar musi spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz wymagania odpowiednich norm.
2) Dostarczony towar, w tym wszystkie jego elementy montażowe, złącza elektryczne itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jakichkolwiek walorów użytkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39523000-4 - Spadochrony

4.5.5.) Wartość części: 59260,17 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup TŚM do sprzętu spadachronowo-desantowego, wyposażenia skoczka oraz drobnego sprzętu spadachronowo-desantowego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

3. Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.

4. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym
z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania, w przypadku urządzeń elektrycznych dodatkowo wraz z kartami gwarancyjnymi oraz instrukcjami obsługi w języku polskim.
5. Warunki techniczne:
1) Dostarczony towar musi spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz wymagania odpowiednich norm.
2) Dostarczony towar, w tym wszystkie jego elementy montażowe, złącza elektryczne itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jakichkolwiek walorów użytkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39523000-4 - Spadochrony

4.5.5.) Wartość części: 31036,27 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup TŚM do sprzętu spadachronowo-desantowego, wyposażenia skoczka oraz drobnego sprzętu spadachronowo-desantowego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

3. Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.

4. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym
z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania, w przypadku urządzeń elektrycznych dodatkowo wraz z kartami gwarancyjnymi oraz instrukcjami obsługi w języku polskim.
5. Warunki techniczne:
1) Dostarczony towar musi spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz wymagania odpowiednich norm.
2) Dostarczony towar, w tym wszystkie jego elementy montażowe, złącza elektryczne itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jakichkolwiek walorów użytkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39523000-4 - Spadochrony

4.5.5.) Wartość części: 14125,32 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup TŚM do sprzętu spadachronowo-desantowego, wyposażenia skoczka oraz drobnego sprzętu spadachronowo-desantowego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

3. Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.

4. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym
z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania, w przypadku urządzeń elektrycznych dodatkowo wraz z kartami gwarancyjnymi oraz instrukcjami obsługi w języku polskim.
5. Warunki techniczne:
1) Dostarczony towar musi spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz wymagania odpowiednich norm.
2) Dostarczony towar, w tym wszystkie jego elementy montażowe, złącza elektryczne itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jakichkolwiek walorów użytkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39523000-4 - Spadochrony

4.5.5.) Wartość części: 29950,50 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup TŚM do sprzętu spadachronowo-desantowego, wyposażenia skoczka oraz drobnego sprzętu spadachronowo-desantowego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

3. Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.

4. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym
z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania, w przypadku urządzeń elektrycznych dodatkowo wraz z kartami gwarancyjnymi oraz instrukcjami obsługi w języku polskim.
5. Warunki techniczne:
1) Dostarczony towar musi spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz wymagania odpowiednich norm.
2) Dostarczony towar, w tym wszystkie jego elementy montażowe, złącza elektryczne itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jakichkolwiek walorów użytkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39523000-4 - Spadochrony

4.5.5.) Wartość części: 69140,82 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest zakup TŚM do sprzętu spadachronowo-desantowego, wyposażenia skoczka oraz drobnego sprzętu spadachronowo-desantowego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

3. Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane oraz odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.

4. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym
z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania, w przypadku urządzeń elektrycznych dodatkowo wraz z kartami gwarancyjnymi oraz instrukcjami obsługi w języku polskim.
5. Warunki techniczne:
1) Dostarczony towar musi spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz wymagania odpowiednich norm.
2) Dostarczony towar, w tym wszystkie jego elementy montażowe, złącza elektryczne itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jakichkolwiek walorów użytkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39523000-4 - Spadochrony

4.5.5.) Wartość części: 16832,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30676,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36459,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30676,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARASNAKE Arkadiusz Szewczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591256723

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 30

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-370

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30676,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18573,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23960,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18573,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IPS Grzegorz Sobies, Jakub Rodziewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112801783

7.3.3) Ulica: Rudawska 27

7.3.4) Miejscowość: Karpniki

7.3.5) Kod pocztowy: 58-533

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18573,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie zadania nr 3 obarczone było niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37165,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64292,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 4 na podstawie art. 255 pkt 2. Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13892,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13892,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9717,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10859,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9717,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARASNAKE Arkadiusz Szewczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591256723

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 30

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-370

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9717,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20541,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44181,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20541,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARASNAKE Arkadiusz Szewczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591256723

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 30

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-370

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20541,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55965,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55965,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55965,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARASNAKE Arkadiusz Szewczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591256723

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 30

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-370

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55965,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11931,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21586,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11931,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARASNAKE Arkadiusz Szewczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591256723

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 30

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-370

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11931,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.