Ogłoszenie z dnia 2021-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00126711/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Usługa odbioru odpadów komunalnych z obiektów MOSiR Płock Sp. z o.o. wraz z dostarczeniem pojemników na odpady".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366071611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Celebry Papieskiej 1
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 367 26 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosirplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosirplock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mosirplock.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Usługa odbioru odpadów komunalnych z obiektów MOSiR Płock Sp. z o.o. wraz z dostarczeniem pojemników na odpady".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7f16e0c-edfb-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171832
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126711/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOSiR 6/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje:
1) nieodpłatne wyposażenie każdego obiektu, objętego niniejszym zamówieniem, w pojemniki, służące do zbierania odpadów komunalnych; pojemniki na odpady powinny zostać dostarczone najpóźniej do dnia 31 sierpnia 2021 roku i muszą spełniać wymóg zgodności z obowiązującymi w tym zakresie polskimi normami,
a) przewidywana/minimalna liczba pojemników do dostarczenia przez Wykonawcę, z napisem ODPADY ZMIESZANE:
■ kontener o pojemności 7 m3 – 2 sztuki
■ pojemniki o pojemności 1100 litrów – 9 sztuk
■ pojemniki o pojemności 240 litrów – 1 sztuka
b) przewidywana/minimalna liczba wyposażenia obiektów w pojemniki na odpady selektywnie zebrane, w zależności od rodzaju odpadu:
- pojemniki z napisem: METALE I TWORZYWA SZTUCZNE:
■ pojemniki o pojemności 1100 litrów – 9 sztuk,
■ pojemniki o pojemności 240 Iitrów – 2 sztuki,
- pojemniki z napisem SZKŁO:
■ pojemniki o pojemności 1100 Iitrów – 2 sztuki,
■ pojemniki o pojemności 240 Iitrów – 3 sztuki,
■ pojemniki o pojemności 120 litrów – 4 sztuki,
- pojemniki z napisem PAPIER:
■ pojemniki o pojemności 1100 litrów – 3 sztuki,
■ pojemniki o pojemności 770 litrów – 1 sztuka,
■ pojemniki o pojemności 240 Iitrów – 2 sztuki,
■ pojemniki o pojemności 120 litrów – 2 sztuka.
2) odbiór oraz transport odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), odpadów segregowanych, w tym m.in. do:
a) opróżniania i wywozu odpadów komunalnych z pojemników umieszczonych we wskazanych obiektach, zgodnie z częstotliwością podaną w tabeli;
b) sprzątania odpadów, które wysypały się podczas opróżniania pojemników - pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników;
3) przygotowanie harmonogramu wywozu i przekazania go Zamawiającemu najpóźniej 5 dni przed podpisaniem umowy; z zastrzeżeniem:
a) możliwości wystąpienia konieczności przystąpienia do wywozu odpadów komunalnych, poza ustalonym harmonogramem, w cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. Wykonawca przystąpi do dodatkowego wywozu w ciągu trzech dni od zgłoszenia - zgłoszenie może wpłynąć telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e-mail;
b) w okresie od 15 czerwca 2022 r. do 31 sierpnia 2022 r. odbiór odpadów obejmuje także Kąpielisko SOBÓTKA, znajdujące się w Płocku, przy ul. Parowej. Wywóz odpadów komunalnych będzie następował po mailowym zgłoszeniu konieczności wywozu przez Zamawiającego, w ciągu trzech dni od zgłoszenia, nie licząc dni ustawowo wolnych od pracy. Opróżnienie pojemników z odpadów na Kąpielisku SOBÓTKA odbywać się będzie minimum raz w miesiącu.
c) możliwości zmiany częstotliwości wywozu odpadów oraz liczby użytkowanych pojemników stosownie do bieżących potrzeb. Zamawiający może zrezygnować z zaplanowanych w harmonogramie wywozów a także zlecić dodatkowe wywozy - zgodnie z lit. a) powyżej. Wszelkie niezbędne informacje o zmianach będą przekazywane najpóźniej na trzy dni przed planowanym terminem odbioru odpadów - zgłoszenie może wpłynąć telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80972 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80973 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80972 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7280132515
7.3.3) Ulica: Zawodzie 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-981
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80972 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- dostawa środków dezynfekcyjnych
- Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowej 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...
- Wykonanie 30 operatów szacunkowych (dla 38 działek) określających wartość nieruchomości jako przedmiotu prawa własności / użytkowania wieczystego i innych praw do nieruchomości wraz z naniesieniami .
- "Mobilne laboratorium wraz z pełnym wyposażeniem: samochód z napędem elektrycznym wraz z dodatkowym specjalistycznym wyposażeniem na potrzeby Straży Miejskiej w Płocku."
- Sporz. projekt. UPUL dla lasów niestanow. własności Skarbu Państwa, należących do os fiz i wspólnot gruntowych na lata 2025-2034 położonych na terenach poszczególnych obr ewid w 9 gm powiatu płockiego
- Konserwacja muzealiów ze zbiorów Muzeum Mazowieckiego w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi odbioru, transportu, zagospodarowania i przekazania do dalszej utylizacji/unieszkodliwienia odpadów niekomunalnych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części)
- Wywóz nieczystości z obiektów Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta Rzeszowa
- Usługa odbioru i utylizacji odpadów pochodzących z likwidacji środków trwałych i niskocennych składników majątku na Politechnice Warszawskiej Wydział Inżynierii Lądowej
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.