Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00086536/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
- 2022/BZP 00095747/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-23
- 2023/BZP 00551757/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-14
- 2023/BZP 00551959/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-14
- 2022/BZP 00183835/01 - Wynik z dnia 2022-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób gminny położonych w Stalowej Woli.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3c37ea7-a39d-11ec-80f8-1ad70aec7fa41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób gminny położonych w Stalowej Woli.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3c37ea7-a39d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040234/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Modernizacja mieszkań socjalnych w Stalowej Woli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086536/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.34.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 729695,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Część IPrzedmiotem zamówienia jest kapitalny remont 6 lokali mieszkalnych położonych w Stalowej Woli przy ulicy 1-go Sierpnia 22 m. 2, 12, 34, 43, 58, 73, w wyniku którego zostaną zmodernizowane lokale mieszkalne stanowiące mieszkaniowy zasób gminy o powierzchni użytkowej odpowiednio: 2 – 33,74 m2, 12 – 15,50 m2, 34 – 33,49 m2, 43 – 33,05 m2, 58 – 33,00 m2, 73 – 33,00 m2.
Budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. 1-go Sierpnia 22, jest o konstrukcji tradycyjnej murowanej, 4 – piętrowy, podpiwniczony, ze stropodachem wentylowanym.
Położenie lokali: 2, 12 – parter, 34 i 43 – 2 piętro, 58 – 3 piętro, 73 – 4 piętro.
c. Zasadniczy zakres robót obejmuje:
roboty rozbiórkowe m.in. warstw podłogowych wraz z konstrukcją podłogi na legarach (tam gdzie występują) lub wierzchnich warstw podłogowych, posadzek cementowych, posadzek z płytek terakotowych lub lastrykowych, urządzeń sanitarnych, okładzin ściennych z płytek ceramicznych, zabudowanych mebli,
roboty demontażowe instalacji gazu ziemnego i wod.-kan.,
wykucie z muru ościeżnic lub renowacja metalowych ościeżnic,
wywóz i utylizacja odpadów i gruzu,
zeskrobanie lub zmycie starych farb i okładzin,
wykonanie robót montażowych instalacji elektrycznych,
wykonanie robót montażowych instalacji wod.-kan. i c.o.,
wykonanie robót montażowych instalacji gazu ziemnego,
wykonanie nowych wylewek cementowych o gr. 5cm (tam gdzie przewidziano) wraz z ułożeniem odpowiednich warstw izolacji lub wykonanie warstw wyrównawczych z mas samopoziomujących,
instalowanie stolarki drzwiowej i okiennej,
instalowanie lub renowacja podokienników,
kładzenie płytek gresowych,
kładzenie płytek ceramicznych ściennych,
przygotowanie powierzchni starych tynków pod gładź gipsową,
położenie gładzi ze szpachli gipsowej,
malowanie ścian i sufitów,
podłączenie urządzeń gazowych do instalacji gazowej,
podłączenie przyborów sanitarnych, grzejników, kuchenek elektrycznych,
kładzenie paneli podłogowych wraz z wymaganymi warstwami podkładowymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39711361-7 - Kuchenki elektryczne
39715100-8 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe
39721000-2 - Urządzenia do gotowania lub grzewcze używane w gospodarstwie domowym
44411000-4 - Wyroby sanitarne
45000000-7 - Roboty budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421132-8 - Instalowanie okien
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 232898,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c. Zasadniczy zakres robót obejmuje: roboty rozbiórkowe m.in. warstw podłogowych wraz z konstrukcją podłogi na legarach (tam gdzie występują) lub wierzchnich warstw podłogowych, posadzek cementowych, posadzek z płytek terakotowych lub lastrykowych, urządzeń sanitarnych, okładzin ściennych z płytek ceramicznych, zabudowanych mebli,
roboty demontażowe instalacji gazu ziemnego i wod.-kan.,
wykucie z muru ościeżnic lub renowacja metalowych ościeżnic,
wywóz i utylizacja odpadów i gruzu,
zeskrobanie lub zmycie starych farb i okładzin,
wykonanie robót montażowych instalacji elektrycznych,
wykonanie robót montażowych instalacji wod.-kan. i c.o.,
wykonanie robót montażowych instalacji gazu ziemnego,
wykonanie nowych wylewek cementowych o gr. 5cm (tam gdzie przewidziano) wraz z ułożeniem odpowiednich warstw izolacji lub wykonanie warstw wyrównawczych z mas samopoziomujących,
instalowanie stolarki drzwiowej i okiennej,
instalowanie lub renowacja podokienników,
kładzenie płytek gresowych,
kładzenie płytek ceramicznych ściennych,
przygotowanie powierzchni starych tynków pod gładź gipsową,
położenie gładzi ze szpachli gipsowej,
malowanie ścian i sufitów,
podłączenie urządzeń gazowych do instalacji gazowej,
podłączenie przyborów sanitarnych, grzejników, kuchenek elektrycznych,
kładzenie paneli podłogowych wraz z wymaganymi warstwami podkładowymi
b) Część II
Przedmiotem zamówienia jest kapitalny remont 3 lokali mieszkalnych położonych w Stalowej Woli przy ulicy Hutniczej 13/59, Popiełuszki 40A m. 36, 41, oraz remont 1 lokalu mieszkalnego przy ulicy Orzeszkowej 7/3, w wyniku których zostaną zmodernizowane lokale mieszkalne stanowiące mieszkaniowy zasób gminy o powierzchni użytkowej odpowiednio: Hutnicza 13/59 – 47,64 m2, Popiełuszki 40A m. 36 – 16,30 m2, m. 41– 16,97 m2, Orzeszkowej 7/3 – 73,83 m2.
Budynki mieszkalne wielorodzinne, w których znajdują się lokale, są o konstrukcji tradycyjnej murowanej, podpiwniczone. Budynki: na ul. Hutniczej 13 ze stropodachem wentylowanym krytym papą termozgrzewalną i Orzeszkowej 7 z dachem krytym blachodachówką, to obiekty 3 – piętrowe, natomiast budynek na ul. Popiełuszki 40A ze stropodachem wentylowanym krytym papą termozgrzewalną, jest 2 – piętrowy.
Położenie lokali: Hutnicza 13/59 – 2 piętro, Popiełuszki 40A/41 – 1 piętro, Popiełuszki 40A/36 i Orzeszkowej 7/3 – parter.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39711361-7 - Kuchenki elektryczne
39715100-8 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe
39721000-2 - Urządzenia do gotowania lub grzewcze używane w gospodarstwie domowym
44411000-4 - Wyroby sanitarne
45000000-7 - Roboty budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421132-8 - Instalowanie okien
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 152312,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c. Zasadniczy zakres robót obejmuje: roboty rozbiórkowe m.in. warstw podłogowych wraz z konstrukcją podłogi na legarach (tam gdzie występują) lub wierzchnich warstw podłogowych, posadzek cementowych, posadzek z płytek terakotowych lub lastrykowych, urządzeń sanitarnych, okładzin ściennych z płytek ceramicznych, zabudowanych mebli,
roboty demontażowe instalacji gazu ziemnego i wod.-kan.,
wykucie z muru ościeżnic lub renowacja metalowych ościeżnic,
wywóz i utylizacja odpadów i gruzu,
zeskrobanie lub zmycie starych farb i okładzin,
wykonanie robót montażowych instalacji elektrycznych,
wykonanie robót montażowych instalacji wod.-kan. i c.o.,
wykonanie robót montażowych instalacji gazu ziemnego,
wykonanie nowych wylewek cementowych o gr. 5cm (tam gdzie przewidziano) wraz z ułożeniem odpowiednich warstw izolacji lub wykonanie warstw wyrównawczych z mas samopoziomujących,
instalowanie stolarki drzwiowej i okiennej,
instalowanie lub renowacja podokienników,
kładzenie płytek gresowych,
kładzenie płytek ceramicznych ściennych,
przygotowanie powierzchni starych tynków pod gładź gipsową,
położenie gładzi ze szpachli gipsowej,
malowanie ścian i sufitów,
podłączenie urządzeń gazowych do instalacji gazowej,
podłączenie przyborów sanitarnych, grzejników, kuchenek elektrycznych,
kładzenie paneli podłogowych wraz z wymaganymi warstwami podkładowymi
c) Część III
Przedmiotem zamówienia jest kapitalny remont 3 lokali mieszkalnych położonych w Stalowej Woli przy ulicy Staszica 3A m 17, 21, 50 w wyniku którego zostaną zmodernizowane lokale mieszkalne stanowiące mieszkaniowy zasób gminy o powierzchni użytkowej odpowiednio: 17 – 36,18 m2, 21 – 25,07 m2, 50 – 37,05 m2.
Budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Staszica 3A jest o konstrukcji tradycyjnej murowanej, 4 – piętrowy, podpiwniczony, ze stropodachem wentylowanym krytym papą termozgrzewalną.
Położenie lokali: 17, 21 – 1 piętro, 50 – 3 piętro.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39715100-8 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe
39721000-2 - Urządzenia do gotowania lub grzewcze używane w gospodarstwie domowym
44411000-4 - Wyroby sanitarne
45000000-7 - Roboty budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421132-8 - Instalowanie okien
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 126524,13 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c. Zasadniczy zakres robót obejmuje: roboty rozbiórkowe m.in. warstw podłogowych wraz z konstrukcją podłogi na legarach (tam gdzie występują) lub wierzchnich warstw podłogowych, posadzek cementowych, posadzek z płytek terakotowych lub lastrykowych, urządzeń sanitarnych, okładzin ściennych z płytek ceramicznych, zabudowanych mebli,
roboty demontażowe instalacji gazu ziemnego i wod.-kan.,
wykucie z muru ościeżnic lub renowacja metalowych ościeżnic,
wywóz i utylizacja odpadów i gruzu,
zeskrobanie lub zmycie starych farb i okładzin,
wykonanie robót montażowych instalacji elektrycznych,
wykonanie robót montażowych instalacji wod.-kan. i c.o.,
wykonanie robót montażowych instalacji gazu ziemnego,
wykonanie nowych wylewek cementowych o gr. 5cm (tam gdzie przewidziano) wraz z ułożeniem odpowiednich warstw izolacji lub wykonanie warstw wyrównawczych z mas samopoziomujących,
instalowanie stolarki drzwiowej i okiennej,
instalowanie lub renowacja podokienników,
kładzenie płytek gresowych,
kładzenie płytek ceramicznych ściennych,
przygotowanie powierzchni starych tynków pod gładź gipsową,
położenie gładzi ze szpachli gipsowej,
malowanie ścian i sufitów,
podłączenie urządzeń gazowych do instalacji gazowej,
podłączenie przyborów sanitarnych, grzejników, kuchenek elektrycznych,
kładzenie paneli podłogowych wraz z wymaganymi warstwami podkładowymi.
d) Część IV
Przedmiotem zamówienia jest kapitalny remont 4 lokali mieszkalnych położonych w Stalowej Woli przy ulicy Mickiewicza 16/67, Popiełuszki 7/35, Wolności 16/11, Wyszyńskiego 21A/11 w wyniku którego zostaną zmodernizowane lokale mieszkalne stanowiące mieszkaniowy zasób gminy o powierzchni użytkowej odpowiednio: Mickiewicza 16/67 – 41,43 m2, Popiełuszki 7/35 – 48,88 m2, Wolności 16/11 – 30,51 m2, Wyszyńskiego 21A/11 – 59,23 m2.
Budynki mieszkalne wielorodzinne, w których znajdują się lokale, są o konstrukcji tradycyjnej murowanej, podpiwniczone, ze stropodachem wentylowanym krytym papą termozgrzewalną.
Budynki: na ul. Mickiewicza 16, Popiełuszki 7 i Wolności 16, to obiekty 3 – piętrowe, natomiast budynek na ul. Wyszyńskiego 21 A, jest 2 – piętrowy.
Położenie lokali: Mickiewicza 16/67 – 3 piętro, Popiełuszki 7/35 – 2 piętro, Wolności 16/11 i Wyszyńskiego 21A/11 – parter.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39721000-2 - Urządzenia do gotowania lub grzewcze używane w gospodarstwie domowym
44411000-4 - Wyroby sanitarne
45000000-7 - Roboty budowlane
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421132-8 - Instalowanie okien
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 217960,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272808,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312747,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272808,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPU Woma marek Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8650001818
7.3.3) Ulica: Wieniewskiego 64/21
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-436
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272808,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188910,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188910,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188910,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe SMART Sławomir Taracha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180991710
7.3.3) Ulica: Dąbrowa Rzeczycka 168
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Rzeczycka
7.3.5) Kod pocztowy: 37-455
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe SMART Sławomir Taracha
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe SMART Sławomir Taracha
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188910,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPU Woma Marek Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8650001818
7.3.3) Ulica: Wieniawskiego 64/21
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-436
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Przedszkola Nr 5 w Stalowej Woli
- Cykliczne dostawy artykułów spożywczych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli .
- Świadczenie usług poligraficznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Budowa kanalizacji deszczowej przy budynkach nr 40 i 44 przy ul. Wojska Polskiego w Stalowej Woli.
- Usługi ratownictwa wodnego na pływalni krytej i odkrytej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli w latach 2024-2025
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zabezpieczenia i reprofilowania płyt balkonowych poprzez usunięcie luźnych fragmentów betonu i zabezpieczenie specjalistyczną chemią budowlaną przeznaczoną do napraw (PCC) w budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Pragnienie" w Żyrardowie
- "REMONT DACHU OSADY MIESZKALNEJ STAREJ DYREKCJI PPN"
- Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie 5 nieruchomości należących do Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: "Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym" - etap I
- ZP.271.9.2024 Miejski Klub Dziecięcy w Pruszczu
- Modernizacja pomieszczeń biblioteki w Falęcicach na potrzeby lokalnego centrum integracji społecznej
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.