eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa
Narodowego i Sportu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO KULTURY DZIEDZICTWA NARODOWEGO I SPORTU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 15/17

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alegowska@kulturaisport.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

kultura, dziedzictwo narodowe i sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa
Narodowego i Sportu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00d4bfce-0cb1-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006749/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 materiałów promocyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Dotyczy części nr 1 i części nr 2: Wydatek współfinansowany ze środków Programu Kultura Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (MF EOG) 2014 – 2021 oraz ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Przy czym w część nr 1 z MF EOG, w część nr 2 – MF EOG i POIiŚ

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie § z 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) określa informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel
PentiumIV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0 Uwaga - korzystanie z operacyjnych przeglądarek lub z systemów operacyjnych oraz przeglądarek niewspieranych przez producenta może skutkować pojawieniem się nieprawidłowości i błędów w funkcjonowaniu Platformy; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 6) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatemPAdES; 7) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik zpodpisem.6. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 70 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .odt,.ods, .odp, .ppt, .pptx, .jpg, .jpeg,.tif, .tiff, .png, .svg, .zip, .7z, PAdES, XAdES. Pozostałe wymagania zostały umieszczone w SWZ opublikowanej na Platformie zakupowej pod adresem: https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Minister Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa; 2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Ministerstwie Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu za pomocą poczty tradycyjnej na adres Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa, pocztą elektroniczną na adres: iod@kulturaisport.gov.pl; 3) Minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego jest administratorem danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji umowy ze strony Zamawiającego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z realizacją Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; 4) Minister Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu jest administratorem danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji umowy ze strony Zamawiającego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z realizacją Programu Kultura w ramach Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 5) w przypadku finasowania zamówienia ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej za pomocą poczty tradycyjnej na adres Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, pocztą elektroniczną na adres: iod@mfipr.gov.pl 6) w przypadku finasowania zamówienia ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021, w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Ministerstwie Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu za pomocą poczty tradycyjnej na adres Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa, pocztą elektroniczną na adres: iod@kulturaisport.gov.pl; 7) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym. Pozostałe informacje dot. RODO zostały umieszczone w SWZ opublikowanej na Platformie zakupowej pod adresem: https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia złożenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia 2026/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 16/TP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – zakup i dostawa książeczek i gier dla dzieci w ramach Programu Kultura Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021;

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone. Maksymalna liczba punktów jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny ofert wg ustalonych kryteriów oceny wynosi 100 punktów. A. KRYTERIUM „Cena brutto oferty” – 60% Punkty za kryterium cena zostaną obliczone wg wzoru: Cena brutto oferty z najniższą ceną/ Cena brutto oferty badanej x 100 x 60% = liczba punktów. Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1830).Pod pojęciem ceny brutto należy rozumieć sumę kosztów wykonania prac składających się na przedmiot zamówienia. B. Punkty za kryterium- „Aspekt środowiskowy” W celu uzyskania punktów w niniejszym kryterium Zamawiający wymaga, aby opakowania 151 paczek wysyłanych do placówek wychowawczych, w których będzie pakiet materiałów wymienionych w Formularzu ofertowym (pozycje 8 – 14), stanowiącym Załącznik Nr 2a do SWZ (zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia) były wykonane w co najmniej 50% z surowca posiadającego certyfikat FSC, natomiast niecertyfikowana reszta jest tzw. drewnem kontrolowanym (Controlled Wood). Nazwa „drewno kontrolowane” oznacza, że nie posiada ono certyfikatu FSC, ale spełnia minimalne wymogi dot. dobrego zarządzania lasami: jest legalnego pochodzenia, nie pochodzi z terenów o podwyższonych wartościach społecznych i przyrodniczych, gdzie istnieje podejrzenie, że wartości te mogły zostać naruszone w wyniku prowadzonej gospodarki leśnej, nie pochodzi z terenów przekształconych lasów naturalnych oraz z obszarów, gdzie wykorzystuje się drzewa modyfikowane genetycznie.
W ramach powyższego kryterium, Zamawiający przyzna 40 pkt za zadeklarowanie (miejsce złożenia deklaracji znajduje się w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 2a do SWZ), że opakowania 151 paczek wysyłanych do placówek wychowawczych zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla części 1, zostaną wykonane zgodnie z powyżej opisanym kryterium (aspektem środowiskowym). Wykonawca składając deklarację zobowiązuje się do wykonania wszystkich opakowań paczek zgodnie z niniejszym kryterium środowiskowym.

Wykonawca składa deklarację w zakresie powyżej opisanego kryterium w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 2a do SWZ. Szczegółowy opis w rozdziale 11 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt środowiskowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – zakupu i dostawa materiałów promocyjnych w ramach Programu Kultura Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021 oraz VIII osi priorytetowej Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020;

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone. Maksymalna liczba punktów jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny ofert wg ustalonych kryteriów oceny wynosi 100 punktów. A. KRYTERIUM „Cena brutto oferty” – 60% Punkty za kryterium cena zostaną obliczone wg wzoru: Cena brutto oferty z najniższą ceną/ Cena brutto oferty badanej x 100 x 60% = liczba punktów. Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1830).Pod pojęciem ceny brutto należy rozumieć sumę kosztów wykonania prac składających się na przedmiot zamówienia. B. Punkty za kryterium- „Aspekt środowiskowy” dostarczenie poniżej wymienionego asortymentu wykonanego w 100% z surowca posiadającego certyfikat FSC lub w co najmniej 70% z surowca posiadającego certyfikat FSC a niecertyfikowana reszta jest tzw. drewnem kontrolowanym (Controlled Wood) - waga 40%
Zamawiający przyzna pkt. w następujący sposób: - za zadeklarowanie dostarczenia notesów, których co najmniej blok został wykonany w 100% z surowca posiadającego certyfikat FSC lub w co najmniej 70% z surowca posiadającego certyfikat FSC a niecertyfikowana reszta jest tzw. drewnem kontrolowanym (Controlled Wood) – 10 pkt
- za zadeklarowanie dostarczenia kalendarzy wielkoformatowych, których co najmniej kalendarium został wykonany w 100% z surowca posiadającego certyfikat FSC lub w co najmniej 70% z surowca posiadającego certyfikat FSC a niecertyfikowana reszta jest tzw. drewnem kontrolowanym (Controlled Wood) -15 pkt
- za zadeklarowanie dostarczenia kalendarzy książkowych, których co najmniej blok został wykonany w 100% z surowca posiadającego certyfikat FSC lub w co najmniej 70% z surowca posiadającego certyfikat FSC a niecertyfikowana reszta jest tzw. drewnem kontrolowanym (Controlled Wood) –15 pkt
1 % wagi = 1 pkt. Wykonawca składa deklarację w zakresie powyżej opisanego kryterium w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 2b do SWZ. Szczegółowy opis w rozdziale 11 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt środowiskowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – zakup i dostawa gadżetów promocyjnych, w ramach działań informacyjno-promocyjnych Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu;

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone. Maksymalna liczba punktów jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny ofert wg ustalonych kryteriów oceny wynosi 100 punktów. A. KRYTERIUM „Cena brutto oferty” – 60% Punkty za kryterium cena zostaną obliczone wg wzoru: Cena brutto oferty z najniższą ceną/ Cena brutto oferty badanej x 100 x 60% = liczba punktów. Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1830).Pod pojęciem ceny brutto należy rozumieć sumę kosztów wykonania prac składających się na przedmiot zamówienia. B. Punkty za kryterium „ASPEKT ŚRODOWISKOWY” – 40% W celu uzyskania punktów w niniejszym kryterium Zamawiający wymaga, aby zbiorcze opakowania/kartony asortymentu zaoferowanego przez Wykonawcę w złożonej ofercie wymienionego w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 2c do SWZ (informacja o opakowaniach zbiorczych/kartonach została podana w Opisie przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdego asortymentu) był wykonany w co najmniej 50% z surowca posiadającego certyfikat FSC, natomiast niecertyfikowana reszta jest tzw. drewnem kontrolowanym (Controlled Wood). Nazwa „drewno kontrolowane” oznacza, że nie posiada ono certyfikatu FSC, ale spełnia minimalne wymogi dot. dobrego zarządzania lasami: jest legalnego pochodzenia, nie pochodzi z terenów o podwyższonych wartościach społecznych i przyrodniczych, gdzie istnieje podejrzenie, że wartości te mogły zostać naruszone w wyniku prowadzonej gospodarki leśnej, nie pochodzi z terenów przekształconych lasów naturalnych oraz z obszarów, gdzie wykorzystuje się drzewa modyfikowane genetycznie.
W ramach powyższego kryterium, Zamawiający przyzna 40 pkt za zadeklarowanie (miejsce złożenia deklaracji znajduje się w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 2c do SWZ), że zbiorcze opakowania/kartony dla całego asortymentu, dla którego takie opakowania zostały przewidziane w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla części 3, zostaną wykonane zgodnie z powyżej opisanym kryterium (aspektem środowiskowym).
Wykonawca składając deklarację zobowiązuje się do wykonania wszystkich opakowań zbiorczych/kartonów zgodnie z niniejszym kryterium środowiskowym.
Wykonawca składa deklarację w zakresie powyżej opisanego kryterium w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik Nr 2c do SWZ. Szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale 11 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt środowiskowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4 - druk i dostawa materiałów promocyjnych, w ramach działań informacyjno-promocyjnych Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu;

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

22140000-3 - Ulotki

30199792-8 - Kalendarze

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone. Maksymalna liczba punktów jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny ofert wg ustalonych kryteriów oceny wynosi 100 punktów. A. KRYTERIUM „Cena brutto oferty” – 60% Punkty za kryterium cena zostaną obliczone wg wzoru: Cena brutto oferty z najniższą ceną/ Cena brutto oferty badanej x 100 x 60% = liczba punktów. Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1830).Pod pojęciem ceny brutto należy rozumieć sumę kosztów wykonania prac składających się na przedmiot zamówienia. B. Punkty za kryterium- „Aspekt środowiskowy” dostarczenie asortymentu wymienionego poniżej, którego co najmniej blok został wykonany w 100% z surowca posiadającego certyfikat FSC lub w co najmniej 70% z surowca posiadającego certyfikat FSC a niecertyfikowana reszta jest tzw. drewnem kontrolowanym (Controlled Wood) - waga 40% Zamawiający przyzna pkt. w następujący sposób: - za zadeklarowanie dostarczenia kalendarzy książkowych, których co najmniej blok został wykonany w 100% z surowca posiadającego certyfikat FSC lub w co najmniej 70% z surowca posiadającego certyfikat FSC a niecertyfikowana reszta jest tzw. drewnem kontrolowanym (Controlled Wood) – 10 pkt
- za zadeklarowanie dostarczenia notesów-twarda oprawa, których co najmniej blok został wykonany w 100% z surowca posiadającego certyfikat FSC lub w co najmniej 70% z surowca posiadającego certyfikat FSC a niecertyfikowana reszta jest tzw. drewnem kontrolowanym (Controlled Wood) -10 pkt
- za zadeklarowanie dostarczenia notesów-oprawa miękka, których co najmniej blok został wykonany w 100% z surowca posiadającego certyfikat FSC lub w co najmniej 70% z surowca posiadającego certyfikat FSC a niecertyfikowana reszta jest tzw. drewnem kontrolowanym (Controlled Wood) –10 pkt
- za zadeklarowanie dostarczenia kolorowanek, których co najmniej blok został wykonany w 100% z surowca posiadającego certyfikat FSC lub w co najmniej 70% z surowca posiadającego certyfikat FSC a niecertyfikowana reszta jest tzw. drewnem kontrolowanym (Controlled Wood) – 10 pkt
1 % wagi = 1 pkt
Wykonawca składa deklarację w zakresie powyżej opisanego kryterium w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2d do SWZ. Szczegółowy opis w rozdziale 11 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt środowiskowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5 - dostawa systemów wystawienniczych, w ramach działań informacyjno-promocyjnych Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu

4.2.6.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegać będą oferty nieodrzucone. Maksymalna liczba punktów jaką Wykonawca może uzyskać w wyniku oceny ofert wg ustalonych kryteriów oceny wynosi 100 punktów. A. KRYTERIUM „Cena brutto oferty” – 60% Punkty za kryterium cena zostaną obliczone wg wzoru: Cena brutto oferty z najniższą ceną/ Cena brutto oferty badanej x 100 x 60% = liczba punktów. Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1830).Pod pojęciem ceny brutto należy rozumieć sumę kosztów wykonania prac składających się na przedmiot zamówienia. B. Punkty za kryterium „GWARANCJA SYSTEMÓW WYSTAWIENNICZYCH” 40% – zostaną obliczone w następujący sposób: Przez gwarancję należy rozumieć gwarancję obejmującą łącznie: wady konstrukcyjne oraz trwałość elementów systemów wystawienniczych (t.j. stojak na ulotki (wraz z walizką), outdorowy roll up – mechanizm, kaseta, trwałość wydruku, kolorów i klejenia; roll up (120x200 cm) mechanizm, kaseta, trwałość wydruku, kolorów i klejenia; balon reklamowy - trwałość tkaniny, kolorów i szycia, wentylator i akcesoria do montowania; winder – maszt, trwałość tkaniny, kolorów i szycia, akcesoria do montowania) oraz wady wykonania oraz trwałość znakowania systemów wystawienniczych. Zamawiający przyzna punkty w niniejszym kryterium, jeżeli Wykonawca zadeklaruje, że udzieli gwarancji na całość dostarczonych systemów wystawienniczych dłuższą niż minimalny, wymagany przez Zamawiającego. Minimalny termin gwarancji na całość dostarczanego asortymentu wynosi 12 miesięcy. Zamawiający w niniejszym kryterium będzie punktował zaoferowanie przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji, niż minimalny 12 miesięczny okres wymagany przez Zamawiającego, na całość asortymentu, o którym mowa w Opisie przedmiotu zamówienia dla części nr 5. Deklaracje co do okresu gwarancji na konstrukcje systemów Wykonawca składa w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 e. Minimalny okres gwarancji, za który Wykonawca otrzyma punkty wynosi 18 miesięcy, maksymalny okres gwarancji, za który Wykonawca otrzyma punkty, nie może przekroczyć 36 miesięcy.
Oferta Wykonawcy, który poda okres gwarancji krótszy niż 12 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodnej z SWZ, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Wykonawca, który poda okres gwarancji wynoszący 12 miesięcy nie otrzymuje punktów w niniejszym kryterium. Wykonawca, który w ofercie poda okres gwarancji wynoszący 36 i więcej miesięcy otrzyma maksymalną liczbę punktów tj. 4 punkty. Jeżeli Wykonawca nie poda w Formularzu ofertowym okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje gwarancję wynoszącą 12 miesięcy. Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:
12 miesięcy = jest to termin minimalny okresu gwarancji, wymagany przez Zamawiającego za który Zamawiający nie przyznaje punktów
18 miesięcy = 1 pkt,
24 miesiące = 2 pkt
30 miesięcy = 3 pkt
36 miesięcy = 4 pkt
Jeżeli Wykonawca wskaże okres gwarancji inny niż poniżej wskazany Zamawiający przyzna punkty jak dla okresu na niższym poziomie (będzie równał „w dół”) np. jeżeli Wykonawca poda 23 miesięczny okres gwarancji Zamawiający przyzna ilość punktów przypisanych dla 18-o miesięcznego okresu gwarancji.
Ostateczna liczba punktów w ramach kryterium „GWARANCJA SYSTEMÓW WYSTAWIENNICZYCH” zostanie obliczona wg wzoru uwzględniającego wagę kryterium:
Liczba punktów oferty badanej/Najwyższa liczba punktów uzyskana w kryterium x 100 x 40% = liczba punktów
Szczegółowy opis w rozdziale 11 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja systemów wystawienniczych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale 4 – Wzór stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ oraz Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w Rozdziale 4 – Wzór stanowi Załącznik nr 1a do niniejszej SWZ. Oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert. Zasady składania oświadczeń: a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, b) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (podmiot trzeci, na potencjał którego powołuje się Wykonawca) Wykonawca wraz z oświadczeniem, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Pełnomocnictwo, odpowiednio: 1) upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; 2) dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo należy składać w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosowanie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 roku – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. 2. „Samooczyszczenie” – oświadczenie złożone zgodnie z Rodz. 4 pkt II ust. 6 (jeżeli dotyczy)
Zamawiający ocenia czy podjęte przez Wykonawcę czynności są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, a jeżeli uzna, że nie są wystarczające, wyklucza Wykonawcę.
3. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdz. 3 pkt II ust. 8 - stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy) 4. Formularz ofertowy ( Załącznik Nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e do SWZ) 5. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 2 ust. 8 – nie dotyczy. 6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdz. 3 pkt. I. ust. 4 – stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy). 7. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną forma wadium (jeżeli dotyczy). 8. Wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy). Jeżeli Zamawiający przewidział możliwość powołania się na rozwiązania równoważne a Wykonawca, korzysta z tej możliwości to zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku zobowiązany jest załączyć do oferty Wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami. 10. Oświadczenie o zastrzeżenie określonych informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) W sytuacji gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich dokumentów zobowiązany jest zastrzec, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca ponadto zobowiązany jest wykazać, że zastrzeżone przez niego informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy, zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy Pzp, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wraz ofertą Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego okazania umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Zamawiający może żądać, aby umowa ta określała, wg. wyboru Zamawiającego: strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac realizowanych przez każdego z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu
trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu. 5. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców. 6. Warunek udziału w postępowaniu, o którym
mowa w rozdz. 4. pkt I ust. 2 (prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej), jest spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (jeżeli dotyczy). 7. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (jeżeli dotyczy). 8. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 6 i 7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany został określone w Projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią: - dla Części Nr 1 – Załącznik Nr 5 a; - dla Części Nr 2 – Załącznik Nr 5b;
- dla Części Nr 3 – Załącznik Nr 5 c; - dla Części Nr 4 – Załącznik Nr 5 c; - dla Części Nr 5 Załącznik Nr 5 d.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://zamowienia-mkdnis.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-14 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.