eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Sukcesywne dostawy testów, materiałów kontrolnych, kalibratorów, materiałów zużywalnych i części wymiennych dla automatycznego analizatora do technik ELISSA wraz z jego dzierżawą - PN/VIII/2021



Ogłoszenie z dnia 2021-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy testów, materiałów kontrolnych, kalibratorów, materiałów zużywalnych i części wymiennych dla automatycznego analizatora do technik ELISSA wraz z jego dzierżawą – PN/VIII/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000677636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parzęczewska 35

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 427144261

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wss.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zgierz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy testów, materiałów kontrolnych, kalibratorów, materiałów zużywalnych i części wymiennych dla automatycznego analizatora do technik ELISSA wraz z jego dzierżawą – PN/VIII/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e65a67af-e928-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00025879/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Sukcesywne dostawy testów diagnostycznych, podłóż mikrobiologicznych i laboratoryjnego sprzętu jednorazowego użycia dla WSS im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120277/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PN/VIII/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 271409,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są: „Sukcesywne dostawy testów, materiałów kontrolnych, kalibratorów, materiałów zużywalnych i części wymiennych dla automatycznego analizatora do technik ELISSA wraz z jego dzierżawą”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) w zakresie sukcesywnych dostaw testów typu ELISA wraz z akcesoriami:
a) testy immunoenzymatyczne jakościowe i ilościowe wykorzystujące technikę ELISA,
b) osobne zestawy do wykrywania przeciwciał IgM, IgG, IgA,
c) testy zawierające rekombinowane antygeny umożliwiające wykrycie przeciwciał wytwarzanych przy zakażeniu:
- Mycoplasma pneumoniae – IgM, IgG w ludzkiej surowicy lub osoczu,
- Borrelia burgdorferi sensu stricto, Borrelia afzeii, Borrelia garinii – IgM, IgG w ludzkie surowicy lub osoczu oraz w płynie mózgowo-rdzeniowym (IgM , IgG),
- CMV – IGM, IgG w surowicy ludzkiej lub osoczu,
- Toxocara canis – IgG w surowicy ludzkiej lub osoczu,
- Chlamydia pneumoniae – IgM, IgG w surowicy ludzkiej lub osoczu,
- Bordetella pertusiss – IgM, IgA, IgG w surowicy ludzkiej lub osoczu oraz zestaw do wykrywania przeciwciał IgG anty-CCP,
d) wszystkie zestawy do wykrywania przeciwciał IgM muszą zawierać absorbent usuwający czynnik reumatoidalny RF – informacja zawarta w oryginalnych metodykach badania,
e) zestawy zawierają gotowe do użycia materiały kontrolne: dodatnią, ujemną i cut-off oraz wszystkie wymagane do badania odczynniki znakowane kolorami,
f) zestaw do wykrywania przeciwciał IgM i IgG w przypadku określonego, jednego czynnika zakażenia od jednego producenta,
g) objętość materiałów kontrolnych - minimum 2 ml każdej kontroli,
h) obliczanie wyników pomiaru z zastosowaniem punktu odcięcia cut-off,
i) okres trwałości zestawu po otwarciu minimum 4 miesiące – informacja zawarta w metodykach badania,
j) możliwość odłamywania studzienek reakcyjnych,
k) czułość diagnostyczna – minimum 90%,
l) swoistość kliniczna – minimum 90%
2) w zakresie dzierżawy urządzeń do automatycznego analizatora do odczytywania testów typu ELISA wraz ze wsparciem eksploatacyjnym:
a) urządzenie automatyczne z inkubatorem, wytrząsarką i czytnikiem płytek z oprogramowaniem (backup dla analizatora)
b) cały proces wykonania badania, od momentu załadunku próbki badanej do uzyskania wyniku badania zautomatyzowany,
c) urządzenie nastołowe (stół pod analizator, jeśli taki jest wymagany),
d) analizator może być używany (rok produkcji 2015-2021)
e) załadunek od 2 do 3 płytek reakcyjnych (np. 2 płytki reakcyjne + 1 płytka do przygotowania rozcieńczeń wstępnych),
f) możliwość wykonania jednocześnie kilku rodzajów badań podczas jednej inkubacji, identyfikacja próbek badanych, materiałów kontrolnych, kalibratorów i odczynników przy pomocy kodów kreskowych lub kodów RFID,
g) praca analizatora przy użyciu oryginalnych opakowań odczynników producenta bez konieczności przelewania do probówek,
h) zakres pomiarowy: 400-700 nm,
i) dedykowany rak dla próbek pediatrycznych (małe objętości materiału do badania)
j) analiza kontroli jakości – wartość średnia, SD, CV, błąd standardowy, wykres Levey Jennings,
k) raport z aktualnych przeglądów technicznych,
l) dwukierunkowe połączenie z laboratoryjnym systemem

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124130-5 - Wyroby diagnostyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234542,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234542,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234542,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euroimmun Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992364659

7.3.3) Ulica: Widna 2a

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-543

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234542,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.