eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Usługa naprawy pojazdów służbowych 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, wykonywana w warsztatach samochodowych Wykonawcy w 2023r w zakresie 10(dziesięciu) części



Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa naprawy pojazdów służbowych 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, wykonywana w warsztatach samochodowych Wykonawcy w 2023r w zakresie 10(dziesięciu) części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 261181536

1.5.8.) Numer faksu: 261181607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http:/portal.smartpzp.pl/32wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa naprawy pojazdów służbowych 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, wykonywana w warsztatach samochodowych Wykonawcy w 2023r w zakresie 10(dziesięciu) części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b316b327-be4a-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128395

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/6/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: usługa naprawy pojazdów o dmc do 3500kg z Garnizonu Zamość
1. Zakres naprawy pojazdów w części nr 1 będzie obejmował następujące czynności:
• diagnostyka komputerowa silnika i jego układów,
• obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu,
• diagnostykę poduszek i kurtyn powietrznych,
• naprawa elementów zawieszenia,
• naprawę układu kierowniczego,
• naprawę układu przeniesienia mocy,
• naprawę układu zasilania paliwem i powietrzem,
• naprawę układu elektrycznego,
• naprawa układu hamulcowego,
• naprawa układu wydechowego,
• naprawa układu klimatyzacji i ogrzewania postojowego pojazdu,
• naprawa silnika i jego osprzętu,
• naprawa skrzyń biegów oraz sprzęgła,
• naprawa skrzyń rozdzielczych,
• naprawa mostów napędowych,
• naprawa wałów napędowych i resorów,
• naprawa przekładni kierowniczych,
• naprawa pomp wtryskowych,
• naprawa instalacji elektrycznej,
• naprawy blacharsko - lakiernicze,
• naprawa elementów pojazdu z tworzyw sztucznych,
• wymiana/naprawa: klamek, zawiasów, zamków, rolek drzwi przesuwnych,
• usługi spawalnicze,
• Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania innych czynności nie wymienionych powyżej a niezbędnych do przywrócenia sprawności technicznej pojazdu. Wykonawca może wykonać inny zakres naprawy tylko i wyłącznie po otrzymaniu zgody Zamawiającego.
 W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, opończy, piór wycieraczek, żarówek reflektorowych oraz dywaników i pokrowców.
 Naprawa pojazdów zostanie wykonana zgodnie z wymogami oraz warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać usługi będące przedmiotem umowy przy pomocy wykwalikowanych pracowników.
 Materiały i części użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta.
 Części użyte do naprawy będą fabrycznie nowe o potwierdzonej jakości oryginalne z oznaczeniem „O” i „Q”, dopuszcza się możliwość montażu części zamiennych porównywalnej jakości z oznaczeniem „P” po uzyskaniu zgody Zamawiającego, części zamienne muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producenta poszczególnych pojazdów.
 Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz jego podzespołów i układów.
 Regeneracja części i podzespołów pojazdu dotyczy tylko tych, które są dostarczone do Wykonawcy wraz z pojazdem.
 Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni potencjał techniczny: urządzenia warsztatowe oraz narzędzia, niezbędne do wykonania zakresu napraw wyszczególnionych powyżej.
2. Naprawa może obejmować przykładowe pojazdy osobowe, terenowe, dostawcze, mikrobusy dla części nr 1 z Garnizonu Zamość.
Typ, marka pojazdu Ilość Rok produkcji
SAMOCHODY OSOBOWE/TERENOWE
HONKER 2000 4 2004-2011
KIA CEE'D 1 2012
OPEL INSIGNIA 1 2014
OPEL VECTRA 2 2006-2007
SKODA OCTAVIA II 1 2008
SKODA SUPERB III 1 2021
TOYOTA RAV-4 1 2006
FORD RANGER XLT 2.0 6 2020-2021
MIKROBUSY/DOSTAWCZE
VOLKSWAGEN CRAFTER 3 2012-2021
FIAT DUCATO 1 2015
FORD TRANSIT 1 2007
LUBLIN 3324 1 2009
OPEL VIVARO 1 2004
VOLKSWAGEN TRANSPORTER 5 2017-2018
MERCEDES SPRINTER 316CDI 4X4 (poj. sanitarny) 1 2015
 Planowana do napraw i wykonywania obsług okresowych liczba pojazdów
w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty określonej w umowie.
 Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów (o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik), informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.
 Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w tabeli powyżej w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np.
w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG.
 Prognozowana ilość roboczogodzin w zakresie części nr 1 na 2023 rok wynosi – 103 rbg.
3. Dla części nr 1 Wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi w warsztacie naprawczym:……………………..,adres:………………………………….
• Zamawiający, na swój kosz dostarczy pojazd do miejsca wykonania naprawy oraz odbierze pojazd po wykonanej usłudze, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości nie większej niż 120km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 5 do umowy):
• Wykonawca na swój koszt odbierze/dostarczy do naprawy/po naprawie od/do Jednostki Wojskowej pojazdy służbowe 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości większej niż 120km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 5 do umowy):

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: usługa naprawy pojazdów o dmc do 3500kg z Garnizonu Lublin
1. Zakres naprawy pojazdów w części nr 2 będzie obejmował następujące czynności:
• diagnostyka komputerowa silnika i jego układów,
• obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu,
• diagnostykę poduszek i kurtyn powietrznych,
• naprawa elementów zawieszenia,
• naprawę układu kierowniczego,
• naprawę układu przeniesienia mocy,
• naprawę układu zasilania paliwem i powietrzem,
• naprawę układu elektrycznego,
• naprawa układu hamulcowego,
• naprawa układu wydechowego,
• naprawa układu klimatyzacji i ogrzewania postojowego pojazdu,
• naprawa silnika i jego osprzętu,
• naprawa skrzyń biegów oraz sprzęgła,
• naprawa skrzyń rozdzielczych,
• naprawa mostów napędowych,
• naprawa wałów napędowych i resorów,
• naprawa przekładni kierowniczych,
• naprawa pomp wtryskowych,
• naprawa instalacji elektrycznej,
• naprawy blacharsko - lakiernicze,
• naprawa elementów pojazdu z tworzyw sztucznych,
• wymiana/naprawa: klamek, zawiasów, zamków, rolek drzwi przesuwnych,
• usługi spawalnicze,
• Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania innych czynności nie wymienionych powyżej a niezbędnych do przywrócenia sprawności technicznej pojazdu. Wykonawca może wykonać inny zakres naprawy tylko i wyłącznie po otrzymaniu zgody Zamawiającego.
 W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, opończy, piór wycieraczek, żarówek reflektorowych oraz dywaników i pokrowców.
 Naprawa pojazdów zostanie wykonana zgodnie z wymogami oraz warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać usługi będące przedmiotem umowy przy pomocy wykwalikowanych pracowników.
 Materiały i części użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta.
 Części użyte do naprawy będą fabrycznie nowe o potwierdzonej jakości oryginalne z oznaczeniem „O” i „Q”, dopuszcza się możliwość montażu części zamiennych porównywalnej jakości z oznaczeniem „P” po uzyskaniu zgody Zamawiającego, części zamienne muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producenta poszczególnych pojazdów.
 Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz jego podzespołów i układów.
 Regeneracja części i podzespołów pojazdu dotyczy tylko tych, które są dostarczone do Wykonawcy wraz z pojazdem.
 Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni potencjał techniczny: urządzenia warsztatowe oraz narzędzia, niezbędne do wykonania zakresu napraw wyszczególnionych powyżej.
2. Naprawa może obejmować przykładowe pojazdy osobowe, terenowe, dostawcze, mikrobusy, traktory kołowe dla części nr 2 z Garnizonu Lublin.
Typ, marka pojazdu Ilość Rok produkcji
SAMOCHODY OSOBOWE/TERENOWE
HONKER 2000 7 2004-2011
ISUZU D-MAX 1 2016
KIA SPORTAGE 1 2016
MITSUBISHI PAJERO 1 2004
OPEL INSIGNIA 8 2013-2019
OPEL VECTRA 1 2008
RENAULT MEGANE 1 2007
SKODA OCTAVIA II 1 2008
SKODA OCTAVIA III 3 2014-2020
SKODA SUPERB 2 2006
SKODA SUPERB III 1 2020
TOYOTA L-C 1 2004
VOLKSWAGEN CADDY 1 2017
FORD RANGER XLT 2.0 16 2020-2021
MIKROBUSY/DOSTAWCZE
VOLKSWAGEN CRAFTER 16 2012-2019
FIAT DUCATO 3 2012
FORD TRANSIT 8 2018-2019
MERCEDES-BENZ VITO 1 2018
OPEL VIVARO 6 2006-2013
OPEL MOVANO 1 2005
VOLKSWAGEN TRANSPORTER 5 2017-2019
MAN 3 2020
RENAULT MASTER L2H2 (poj. sanitarny) 1 2018
TRAKTORY KOŁOWE
ZETOR 1 2013
URSUS U-1614 1 2000
URSUS C-360 1 1985
 Planowana do napraw i wykonywania obsług okresowych liczba pojazdów
w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty określonej w umowie.
 Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów (o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik), informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.
 Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w tabeli powyżej w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np.
w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG.
 Prognozowana ilość roboczogodzin w zakresie części nr 2 na 2023 rok wynosi – 207 rbg.
3. Dla części nr 2 Wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi w warsztacie naprawczym:……………………..,adres:…………………….……………………….
• Zamawiający, na swój kosz dostarczy pojazd do miejsca wykonania naprawy oraz odbierze pojazd po wykonanej usłudze, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości nie większej niż 120km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 5 do umowy):
• Wykonawca na swój koszt odbierze/dostarczy do naprawy/po naprawie od/do Jednostki Wojskowej pojazdy służbowe 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości większej niż 120km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 5 do umowy):

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: usługa naprawy pojazdów o dmc do 3500kg z Garnizonu Chełm
1. Zakres naprawy pojazdów w części nr 3 będzie obejmował następujące czynności:
• diagnostyka komputerowa silnika i jego układów,
• obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu,
• diagnostykę poduszek i kurtyn powietrznych,
• naprawa elementów zawieszenia,
• naprawę układu kierowniczego,
• naprawę układu przeniesienia mocy,
• naprawę układu zasilania paliwem i powietrzem,
• naprawę układu elektrycznego,
• naprawa układu hamulcowego,
• naprawa układu wydechowego,
• naprawa układu klimatyzacji i ogrzewania postojowego pojazdu,
• naprawa silnika i jego osprzętu,
• naprawa skrzyń biegów oraz sprzęgła,
• naprawa skrzyń rozdzielczych,
• naprawa mostów napędowych,
• naprawa wałów napędowych i resorów,
• naprawa przekładni kierowniczych,
• naprawa pomp wtryskowych,
• naprawa instalacji elektrycznej,
• naprawy blacharsko - lakiernicze,
• naprawa elementów pojazdu z tworzyw sztucznych,
• wymiana/naprawa: klamek, zawiasów, zamków, rolek drzwi przesuwnych,
• usługi spawalnicze,
• Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania innych czynności nie wymienionych powyżej a niezbędnych do przywrócenia sprawności technicznej pojazdu. Wykonawca może wykonać inny zakres naprawy tylko i wyłącznie po otrzymaniu zgody Zamawiającego.
 W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, opończy, piór wycieraczek, żarówek reflektorowych oraz dywaników i pokrowców.
 Naprawa pojazdów zostanie wykonana zgodnie z wymogami oraz warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać usługi będące przedmiotem umowy przy pomocy wykwalikowanych pracowników.
 Materiały i części użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta.
 Części użyte do naprawy będą fabrycznie nowe o potwierdzonej jakości oryginalne z oznaczeniem „O” i „Q”, dopuszcza się możliwość montażu części zamiennych porównywalnej jakości z oznaczeniem „P” po uzyskaniu zgody Zamawiającego, części zamienne muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producenta poszczególnych pojazdów.
 Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz jego podzespołów i układów.
 Regeneracja części i podzespołów pojazdu dotyczy tylko tych, które są dostarczone do Wykonawcy wraz z pojazdem.
 Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni potencjał techniczny: urządzenia warsztatowe oraz narzędzia, niezbędne do wykonania zakresu napraw wyszczególnionych powyżej.
2. Naprawa może obejmować przykładowe pojazdy osobowe, terenowe, dostawcze, mikrobusy dla części nr 3 z Garnizonu Chełm.
Typ, marka pojazdu Ilość Rok produkcji
SAMOCHODY OSOBOWE/TERENOWE
HONKER 2000 4 2005-2011
HONKER 2324 1 1998
HYUNDAI I30 1 2010
OPEL VECTRA 1 2007
SKODA OCTAVIA II 1 2008
FORD RANGER XLT 2.0 6 2020-2021
MIKROBUSY/DOSTAWCZE
FIAT DUCATO 2 2008-2012
VOLKSWAGEN CRAFTER 1 2019
VOLKSWAGEN CARAVELE 1 2005
LUBLIN 3324 2 1999
OPEL VIVARO 1 2007
VOLKSWAGEN TRANSPORTER 4 2017-2018
TARPAN IVECO (poj. sanitarny) 1 1992
 Planowana do napraw i wykonywania obsług okresowych liczba pojazdów
w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty określonej w umowie.
 Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów (o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik), informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.
 Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w tabeli powyżej w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np.
w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG.
 Prognozowana ilość roboczogodzin w zakresie części nr 3 na 2023 rok wynosi – 103 rbg.
3. Dla części nr 3 Wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi w warsztacie naprawczym:……………………..,adres:…………………….……………………….
• Zamawiający, na swój kosz dostarczy pojazd do miejsca wykonania naprawy oraz odbierze pojazd po wykonanej usłudze, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości nie większej niż 120km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 5 do umowy):
• Wykonawca na swój koszt odbierze/dostarczy do naprawy/po naprawie od/do Jednostki Wojskowej pojazdy służbowe 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości większej niż 120km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 5 do umowy):

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4: usługa naprawy pojazdów o dmc do 3500kg z Garnizonu Hrubieszów
1. Zakres naprawy pojazdów w części nr 4 będzie obejmował następujące czynności:
• diagnostyka komputerowa silnika i jego układów,
• obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu,
• diagnostykę poduszek i kurtyn powietrznych,
• naprawa elementów zawieszenia,
• naprawę układu kierowniczego,
• naprawę układu przeniesienia mocy,
• naprawę układu zasilania paliwem i powietrzem,
• naprawę układu elektrycznego,
• naprawa układu hamulcowego,
• naprawa układu wydechowego,
• naprawa układu klimatyzacji i ogrzewania postojowego pojazdu,
• naprawa silnika i jego osprzętu,
• naprawa skrzyń biegów oraz sprzęgła,
• naprawa skrzyń rozdzielczych,
• naprawa mostów napędowych,
• naprawa wałów napędowych i resorów,
• naprawa przekładni kierowniczych,
• naprawa pomp wtryskowych,
• naprawa instalacji elektrycznej,
• naprawy blacharsko - lakiernicze,
• naprawa elementów pojazdu z tworzyw sztucznych,
• wymiana/naprawa: klamek, zawiasów, zamków, rolek drzwi przesuwnych,
• usługi spawalnicze,
• Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania innych czynności nie wymienionych powyżej a niezbędnych do przywrócenia sprawności technicznej pojazdu. Wykonawca może wykonać inny zakres naprawy tylko i wyłącznie po otrzymaniu zgody Zamawiającego.
 W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, opończy, piór wycieraczek, żarówek reflektorowych oraz dywaników i pokrowców.
 Naprawa pojazdów zostanie wykonana zgodnie z wymogami oraz warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać usługi będące przedmiotem umowy przy pomocy wykwalikowanych pracowników.
 Materiały i części użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta.
 Części użyte do naprawy będą fabrycznie nowe o potwierdzonej jakości oryginalne z oznaczeniem „O” i „Q”, dopuszcza się możliwość montażu części zamiennych porównywalnej jakości z oznaczeniem „P” po uzyskaniu zgody Zamawiającego, części zamienne muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producenta poszczególnych pojazdów.
 Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz jego podzespołów i układów.
 Regeneracja części i podzespołów pojazdu dotyczy tylko tych, które są dostarczone do Wykonawcy wraz z pojazdem.
 Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni potencjał techniczny: urządzenia warsztatowe oraz narzędzia, niezbędne do wykonania zakresu napraw wyszczególnionych powyżej.
2. Naprawa może obejmować przykładowe pojazdy osobowe, terenowe, dostawcze, mikrobusy dla części nr 4 z Garnizonu Hrubieszów.
Typ, marka pojazdu Ilość Rok produkcji
SAMOCHODY OSOBOWE/TERENOWE
HONKER 2000 7 2003-2008
HONKER 2324 3 1999
OPEL INSIGNIA 1 2012
OPEL VECTRA 1 2005
TOYOTA HILUX 1 2008
FORD RANGER XLT 2.0 4 2020-2021
MIKROBUSY/DOSTAWCZE
VOLKSWAGEN CRAFTER 1 2019
VOLKSWAGEN TRANSPORTER 1 2018
MAN 1 2020
FIAT DUCATO 2 2012-2015
FORD TRANSIT 1 2008
 Planowana do napraw i wykonywania obsług okresowych liczba pojazdów
w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty określonej w umowie.
 Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów (o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik), informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.
 Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w tabeli powyżej w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np.
w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG.
 Prognozowana ilość roboczogodzin w zakresie części nr 4 na 2023 rok wynosi – 77 rbg.
3. Dla części nr 4 Wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi w warsztacie naprawczym:……………………..,adres:…………………….……………………….
• Zamawiający, na swój kosz dostarczy pojazd do miejsca wykonania naprawy oraz odbierze pojazd po wykonanej usłudze, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości nie większej niż 120km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 5 do umowy):
• Wykonawca na swój koszt odbierze/dostarczy do naprawy/po naprawie od/do Jednostki Wojskowej pojazdy służbowe 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości większej niż 120km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 5 do umowy):

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 5: usługa naprawy pojazdów o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Zamość;
1. Zakres naprawy pojazdów w części nr 5 będzie obejmował następujące czynności:
• diagnostyka komputerowa silnika i jego układów,
• obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu,
• naprawa elementów zawieszenia,
• naprawę układu kierowniczego,
• naprawę układu przeniesienia mocy,
• naprawę układu zasilania paliwem i powietrzem,
• naprawę układu elektrycznego,
• naprawa układu hamulcowego,
• naprawa układu wydechowego,
• naprawa układu klimatyzacji i ogrzewania postojowego pojazdu,
• naprawa układu pneumatycznego,
• naprawa silnika i jego osprzętu,
• naprawa skrzyń biegów oraz sprzęgła,
• naprawa skrzyń rozdzielczych,
• naprawa mostów napędowych,
• naprawa wałów napędowych i resorów,
• naprawa przekładni kierowniczych,
• naprawa pomp wtryskowych,
• naprawa instalacji elektrycznej,
• naprawy blacharsko - lakiernicze,
• naprawa elementów pojazdu z tworzyw sztucznych,
• wymiana/naprawa: klamek, zawiasów, zamków,
• usługi spawalnicze,
• Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania innych czynności, nie wymienionych powyżej a niezbędnych do przywrócenia sprawności technicznej pojazdu. Wykonawca może wykonać inny zakres naprawy tylko i wyłącznie po otrzymaniu zgody Zamawiającego.
 W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, opończy, piór wycieraczek, żarówek reflektorowych oraz dywaników i pokrowców.
 Naprawa pojazdów zostanie wykonana zgodnie z wymogami oraz warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać usługi będące przedmiotem umowy przy pomocy wykwalikowanych pracowników.
 Materiały i części użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta.
 Części użyte do naprawy będą fabrycznie nowe o potwierdzonej jakości oryginalne z oznaczeniem „O” i „Q”, dopuszcza się możliwość montażu części zamiennych porównywalnej jakości z oznaczeniem „P” po uzyskaniu zgody Zamawiającego, części zamienne muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producenta poszczególnych pojazdów.
 Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz jego podzespołów i układów.
 Regeneracja części i podzespołów pojazdu dotyczy tylko tych, które są dostarczone do Wykonawcy wraz z pojazdem.
 Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni potencjał techniczny: urządzenia warsztatowe oraz narzędzia, niezbędne do wykonania zakresu napraw wyszczególnionych powyżej.
2. Naprawa może obejmować przykładowe pojazdy ciężarowe dla części nr 5 z Garnizonu Zamość.
Typ, marka pojazdu Ilość Rok produkcji
POJAZDY CIĘŻAROWE
STAR 266M2 7 1985-1989
IVECO EUROCARGO ML160E25 2 2012
IVECO ML120E28/P 1 2019
JELCZ 442.32 21 2016-2019
JELCZ-862 Z MULTILIFT MK 2 2016-2019
STAR-266M 2 1988
STAR-266 17 1982-1993
STAR 944 3 1998-2006
IVECO 4 0EI 2WM (poj. sanitarny) 1 2000
IVECO 4 0EI 3WM (poj. sanitarny) 2 2007
 Planowana do napraw i wykonywania obsług okresowych liczba pojazdów
w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty określonej w umowie.
 Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów (o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik), informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.
 Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w tabeli powyżej w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np.
w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG.
 Prognozowana ilość roboczogodzin w zakresie części nr 5 na 2023 rok wynosi – 67 rbg.
3. Dla części nr 5 Wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi w warsztacie naprawczym:……………………..,adres:…………………….……………………….
• Zamawiający, na swój kosz dostarczy pojazd do miejsca wykonania naprawy oraz odbierze pojazd po wykonanej usłudze, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości nie większej niż 120km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 5 do umowy):
• Wykonawca na swój koszt odbierze/dostarczy do naprawy/po naprawie od/do Jednostki Wojskowej pojazdy służbowe 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości większej niż 120km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 5 do umowy):

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 6: usługa naprawy pojazdów o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Lublin;
1. Zakres naprawy pojazdów w części nr 6 będzie obejmował następujące czynności:
• diagnostyka komputerowa silnika i jego układów,
• obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu,
• naprawa elementów zawieszenia,
• naprawę układu kierowniczego,
• naprawę układu przeniesienia mocy,
• naprawę układu zasilania paliwem i powietrzem,
• naprawę układu elektrycznego,
• naprawa układu hamulcowego,
• naprawa układu wydechowego,
• naprawa układu klimatyzacji i ogrzewania postojowego pojazdu,
• naprawa układu pneumatycznego,
• naprawa silnika i jego osprzętu,
• naprawa skrzyń biegów oraz sprzęgła,
• naprawa skrzyń rozdzielczych,
• naprawa mostów napędowych,
• naprawa wałów napędowych i resorów,
• naprawa przekładni kierowniczych,
• naprawa pomp wtryskowych,
• naprawa instalacji elektrycznej,
• naprawy blacharsko - lakiernicze,
• naprawa elementów pojazdu z tworzyw sztucznych,
• wymiana/naprawa: klamek, zawiasów, zamków,
• usługi spawalnicze,
• Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania innych czynności, nie wymienionych powyżej a niezbędnych do przywrócenia sprawności technicznej pojazdu. Wykonawca może wykonać inny zakres naprawy tylko i wyłącznie po otrzymaniu zgody Zamawiającego.
 W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, opończy, piór wycieraczek, żarówek reflektorowych oraz dywaników i pokrowców.
 Naprawa pojazdów zostanie wykonana zgodnie z wymogami oraz warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać usługi będące przedmiotem umowy przy pomocy wykwalikowanych pracowników.
 Materiały i części użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta.
 Części użyte do naprawy będą fabrycznie nowe o potwierdzonej jakości oryginalne z oznaczeniem „O” i „Q”, dopuszcza się możliwość montażu części zamiennych porównywalnej jakości z oznaczeniem „P” po uzyskaniu zgody Zamawiającego, części zamienne muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producenta poszczególnych pojazdów.
 Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz jego podzespołów i układów.
 Regeneracja części i podzespołów pojazdu dotyczy tylko tych, które są dostarczone do Wykonawcy wraz z pojazdem.
 Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni potencjał techniczny: urządzenia warsztatowe oraz narzędzia, niezbędne do wykonania zakresu napraw wyszczególnionych powyżej.
2. Naprawa może obejmować przykładowe pojazdy ciężarowe dla części nr 6 z Garnizonu Lublin.
Typ, marka pojazdu Ilość Rok produkcji
POJAZDY CIĘŻAROWE
STAR 266M2 30 1980-1989
IVECO ML120E28/P 5 2019
JELCZ 442.32 56 2015-2021
JELCZ 662 3 2010-2018
JELCZ-862 Z MULTILIFT MK 5 2017-2020
JELCZ 3W 1 1988
JELCZ 325 1 1990
MAN TGM 26.340 6X4 BB 1 2012
STAR-266M 1 1988
STAR-200 4 1986-1999
STAR-266 43 1977-1990
STAR 944 1 2005
IVECO 4 0EI 3WM (poj. sanitarny) 1 2009
IVECO 4 0EI 5WM (poj. sanitarny) 2 2011-2012
 Planowana do napraw i wykonywania obsług okresowych liczba pojazdów
w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty określonej w umowie.
 Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów (o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik), informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.
 Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w tabeli powyżej w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np.
w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG.
 Prognozowana ilość roboczogodzin w zakresie części nr 6 na 2023 rok wynosi – 134 rbg.
3. Dla części nr 6 Wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi w warsztacie naprawczym:……………………..,adres:…………………….……………………….
• Zamawiający, na swój kosz dostarczy pojazd do miejsca wykonania naprawy oraz odbierze pojazd po wykonanej usłudze, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości nie większej niż 120km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 5 do umowy):
• Wykonawca na swój koszt odbierze/dostarczy do naprawy/po naprawie od/do Jednostki Wojskowej pojazdy służbowe 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości większej niż 120km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 5 do umowy):

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 7: usługa naprawy pojazdów o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Chełm;
1. Zakres naprawy pojazdów w części nr 7 będzie obejmował następujące czynności:
• diagnostyka komputerowa silnika i jego układów,
• obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu,
• naprawa elementów zawieszenia,
• naprawę układu kierowniczego,
• naprawę układu przeniesienia mocy,
• naprawę układu zasilania paliwem i powietrzem,
• naprawę układu elektrycznego,
• naprawa układu hamulcowego,
• naprawa układu wydechowego,
• naprawa układu klimatyzacji i ogrzewania postojowego pojazdu,
• naprawa układu pneumatycznego,
• naprawa silnika i jego osprzętu,
• naprawa skrzyń biegów oraz sprzęgła,
• naprawa skrzyń rozdzielczych,
• naprawa mostów napędowych,
• naprawa wałów napędowych i resorów,
• naprawa przekładni kierowniczych,
• naprawa pomp wtryskowych,
• naprawa instalacji elektrycznej,
• naprawy blacharsko - lakiernicze,
• naprawa elementów pojazdu z tworzyw sztucznych,
• wymiana/naprawa: klamek, zawiasów, zamków,
• usługi spawalnicze,
• Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania innych czynności, nie wymienionych powyżej a niezbędnych do przywrócenia sprawności technicznej pojazdu. Wykonawca może wykonać inny zakres naprawy tylko i wyłącznie po otrzymaniu zgody Zamawiającego.
 W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, opończy, piór wycieraczek, żarówek reflektorowych oraz dywaników i pokrowców.
 Naprawa pojazdów zostanie wykonana zgodnie z wymogami oraz warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać usługi będące przedmiotem umowy przy pomocy wykwalikowanych pracowników.
 Materiały i części użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta.
 Części użyte do naprawy będą fabrycznie nowe o potwierdzonej jakości oryginalne z oznaczeniem „O” i „Q”, dopuszcza się możliwość montażu części zamiennych porównywalnej jakości z oznaczeniem „P” po uzyskaniu zgody Zamawiającego, części zamienne muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producenta poszczególnych pojazdów.
 Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz jego podzespołów i układów.
 Regeneracja części i podzespołów pojazdu dotyczy tylko tych, które są dostarczone do Wykonawcy wraz z pojazdem.
 Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni potencjał techniczny: urządzenia warsztatowe oraz narzędzia, niezbędne do wykonania zakresu napraw wyszczególnionych powyżej.
2. Naprawa może obejmować przykładowe pojazdy ciężarowe dla części nr 7 z Garnizonu Chełm.
Typ, marka pojazdu Ilość Rok produkcji
POJAZDY CIĘŻAROWE
STAR 266M2 8 1982-1989
IVECO ML120E28/P 1 2017
JELCZ 442.32 20 2016-2019
JELCZ-862 Z MULTILIFT MK 2 2017-2019
STAR-266M 2 1982-2003
STAR-200 2 1985
STAR-266 27 1981-1998
IVECO 4013WM (poj. sanitarny) 1 2008
SCAM SM T 50 (poj. sanitarny) 2 2003-2004
 Planowana do napraw i wykonywania obsług okresowych liczba pojazdów
w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty określonej w umowie.
 Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów (o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik), informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.
 Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w tabeli powyżej w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np.
w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG.
 Prognozowana ilość roboczogodzin w zakresie części nr 7 na 2023 rok wynosi – 67 rbg.
3. Dla części nr 7 Wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi w warsztacie naprawczym:……………………..,adres:…………………….……………………….
• Zamawiający, na swój kosz dostarczy pojazd do miejsca wykonania naprawy oraz odbierze pojazd po wykonanej usłudze, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości nie większej niż 120km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 5 do umowy):
• Wykonawca na swój koszt odbierze/dostarczy do naprawy/po naprawie od/do Jednostki Wojskowej pojazdy służbowe 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości większej niż 120km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 5 do umowy):

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 8: usługa naprawy pojazdów o dmc powyżej 3500kg z Garnizonu Hrubieszów;
1. Zakres naprawy pojazdów w części nr 8 będzie obejmował następujące czynności:
• diagnostyka komputerowa silnika i jego układów,
• obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu,
• naprawa elementów zawieszenia,
• naprawę układu kierowniczego,
• naprawę układu przeniesienia mocy,
• naprawę układu zasilania paliwem i powietrzem,
• naprawę układu elektrycznego,
• naprawa układu hamulcowego,
• naprawa układu wydechowego,
• naprawa układu klimatyzacji i ogrzewania postojowego pojazdu,
• naprawa układu pneumatycznego,
• naprawa silnika i jego osprzętu,
• naprawa skrzyń biegów oraz sprzęgła,
• naprawa skrzyń rozdzielczych,
• naprawa mostów napędowych,
• naprawa wałów napędowych i resorów,
• naprawa przekładni kierowniczych,
• naprawa pomp wtryskowych,
• naprawa instalacji elektrycznej,
• naprawy blacharsko - lakiernicze,
• naprawa elementów pojazdu z tworzyw sztucznych,
• wymiana/naprawa: klamek, zawiasów, zamków,
• usługi spawalnicze,
• Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania innych czynności, nie wymienionych powyżej a niezbędnych do przywrócenia sprawności technicznej pojazdu. Wykonawca może wykonać inny zakres naprawy tylko i wyłącznie po otrzymaniu zgody Zamawiającego.
 W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, opończy, piór wycieraczek, żarówek reflektorowych oraz dywaników i pokrowców.
 Naprawa pojazdów zostanie wykonana zgodnie z wymogami oraz warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać usługi będące przedmiotem umowy przy pomocy wykwalikowanych pracowników.
 Materiały i części użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta.
 Części użyte do naprawy będą fabrycznie nowe o potwierdzonej jakości oryginalne z oznaczeniem „O” i „Q”, dopuszcza się możliwość montażu części zamiennych porównywalnej jakości z oznaczeniem „P” po uzyskaniu zgody Zamawiającego, części zamienne muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producenta poszczególnych pojazdów.
 Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz jego podzespołów i układów.
 Regeneracja części i podzespołów pojazdu dotyczy tylko tych, które są dostarczone do Wykonawcy wraz z pojazdem.
 Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni potencjał techniczny: urządzenia warsztatowe oraz narzędzia, niezbędne do wykonania zakresu napraw wyszczególnionych powyżej.
2. Naprawa może obejmować przykładowe pojazdy ciężarowe dla części nr 8 z Garnizonu Hrubieszów.
Typ, marka pojazdu Ilość Rok produkcji
POJAZDY CIĘŻAROWE
STAR 266M2 4 1979-1982
IVECO EUROCARGO ML160E25 1 2012
IVECO ML120E28/P 1 2020
JELCZ 442.32 3 2018-2019
JELCZ 662 1 2007
STAR-266 28 1976-1988
IVECO 4 0EI 5WM (poj. sanitarny) 1 2014
SCAM SM T 50 (poj. sanitarny) 2 2002-2003
 Planowana do napraw i wykonywania obsług okresowych liczba pojazdów
w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty określonej w umowie.
 Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów (o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik), informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.
 Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy pojazdów różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w tabeli powyżej w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG.
 Prognozowana ilość roboczogodzin w zakresie części nr 8 na 2023 rok wynosi – 67 rbg.
3. Dla części nr 8 Wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi w warsztacie naprawczym:……………………..,adres:…………………….……………………….
• Zamawiający, na swój kosz dostarczy pojazd do miejsca wykonania naprawy oraz odbierze pojazd po wykonanej usłudze, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości nie większej niż 120km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 5 do umowy):
• Wykonawca na swój koszt odbierze/dostarczy do naprawy/po naprawie od/do Jednostki Wojskowej pojazdy służbowe 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest w odległości większej niż 120km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google maps”) od adresu Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 5 do umowy):

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 9: usługa naprawy autobusów z Garnizonu Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów;
1. Zakres naprawy pojazdów w części nr 9 będzie obejmował następujące czynności:
• diagnostyka komputerowa silnika i jego układów,
• obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu,
• naprawa elementów zawieszenia,
• naprawę układu kierowniczego,
• naprawę układu przeniesienia mocy,
• naprawę układu zasilania paliwem i powietrzem,
• naprawę układu elektrycznego,
• naprawa układu hamulcowego,
• naprawa układu wydechowego,
• naprawa układu klimatyzacji i ogrzewania postojowego pojazdu,
• naprawa układu pneumatycznego,
• naprawa silnika i jego osprzętu,
• naprawa skrzyń biegów oraz sprzęgła,
• naprawa skrzyń rozdzielczych,
• naprawa mostów napędowych,
• naprawa wałów napędowych i resorów,
• naprawa przekładni kierowniczych,
• naprawa pomp wtryskowych,
• naprawa instalacji elektrycznej,
• naprawy blacharsko - lakiernicze,
• naprawa elementów pojazdu z tworzyw sztucznych,
• wymiana/naprawa: klamek, zawiasów, zamków,
• usługi spawalnicze,
• Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania innych czynności nie wymienionych powyżej a niezbędnych do przywrócenia sprawności technicznej pojazdu. Wykonawca może wykonać inny zakres naprawy tylko
i wyłącznie po otrzymaniu zgody Zamawiającego.
 W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, piór wycieraczek, żarówek reflektorowych oraz dywaników i pokrowców.
 Naprawa pojazdów zostanie wykonana zgodnie z wymogami oraz warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki pojazdu. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać usługi będące przedmiotem umowy przy pomocy wykwalikowanych pracowników.
 Materiały i części użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta.
 Części użyte do naprawy będą fabrycznie nowe o potwierdzonej jakości oryginalne z oznaczeniem „O” i „Q”, dopuszcza się możliwość montażu części zamiennych porównywalnej jakości z oznaczeniem „P” po uzyskaniu zgody Zamawiającego, części zamienne muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producenta poszczególnych pojazdów.
 Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych pojazdów oraz jego podzespołów
i układów.
 Regeneracja części i podzespołów pojazdu dotyczy tylko tych, które są dostarczone do Wykonawcy wraz z pojazdem.
 Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni potencjał techniczny: urządzenia warsztatowe oraz narzędzia, niezbędne do wykonania zakresu napraw wyszczególnionych powyżej.
2. Naprawa może obejmować przykładowe pojazdy (autobusy) dla części nr 9 z Garnizonu Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów.
Typ, marka autobusu Ilość Rok produkcji
AUTOSAN H-6 1 2007
SCANIA IRIZAR 1 2013
AUTOSAN A1010T LIDER10 2 2020
MAN LION'S COACH R07 2 2015-2017
MAN LION'S COACH R07 1 2015
 Planowana do napraw i wykonywania obsług okresowych liczba pojazdów
w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty określonej w umowie.
 Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu pojazdów (o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik), informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu pojazdów nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej
z Wykonawcą ceny usług.
 Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy autobusów innych typów i marek, w tym niewymienionych w tabeli powyżej w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do pojazdu należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG.
 Prognozowana ilość roboczogodzin w zakresie części nr 9 na 2023 rok wynosi – 84 rbg.
3. Dla części nr 9 Wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi w warsztacie naprawczym:……………………..…..,adres:…………………………………………
• Zamawiający, na swój kosz dostarczy pojazd do miejsca wykonania naprawy oraz odbierze pojazd po wykonanej usłudze, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest na terenie województwa lubelskiego dla Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 5 do umowy): Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów.
• Wykonawca na swój koszt odbierze/dostarczy do naprawy/po naprawie od/do Jednostki Wojskowej pojazdy służbowe 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest poza terenem województwa lubelskiego dla Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 5 do umowy): Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 10: usługa naprawy quadów i motocykli z Garnizonu Zamość, Chełm, Lublin, Hrubieszów.
1. Zakres naprawy quadów i motocykli w zakresie części nr 10 będzie obejmował następujące czynności:
• diagnostyka komputerowa silnika i jego układów,
• obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki,
• naprawa elementów zawieszenia,
• naprawę układu kierowniczego,
• naprawę układu przeniesienia mocy,
• naprawę układu zasilania paliwem i powietrzem,
• naprawę układu elektrycznego,
• naprawa układu hamulcowego,
• naprawa układu wydechowego,
• naprawa silnika i jego osprzętu,
• naprawa skrzyń biegów oraz sprzęgła,
• naprawa mostów napędowych,
• naprawa wałów napędowych i resorów,
• naprawa przekładni kierowniczych,
• naprawa instalacji elektrycznej,
• naprawy blacharsko - lakiernicze,
• naprawa elementów pojazdu z tworzyw sztucznych,
• usługi spawalnicze,
• Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania innych czynności, nie wymienionych powyżej a niezbędnych do przywrócenia sprawności technicznej sprzętu wojskowego. Wykonawca może wykonać inny zakres naprawy tylko i wyłącznie po otrzymaniu zgody Zamawiającego.
 W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, ogumienia, żarówek reflektorowych.
 Naprawa quadów i motocykli zostanie wykonana zgodnie z wymogami oraz warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta danej marki. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać usługi będące przedmiotem umowy przy pomocy wykwalikowanych pracowników.
 Materiały i części użyte w czasie naprawy muszą być zgodne z zaleceniem producenta.
 Części użyte do naprawy będą fabrycznie nowe o potwierdzonej jakości oryginalne z oznaczeniem „O” i „Q”, dopuszcza się możliwość montażu części zamiennych porównywalnej jakości z oznaczeniem „P” po uzyskaniu zgody Zamawiającego, części zamienne muszą odpowiadać parametrom technicznym zalecanym przez producenta poszczególnych quadów i motocykli.
 Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych quadów i motocykli oraz jego podzespołów i układów.
 Regeneracja części i podzespołów quadów, motocykli dotyczy tylko tych, które są dostarczone do Wykonawcy wraz z pojazdem.
 Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiedni potencjał techniczny: urządzenia warsztatowe oraz narzędzia, niezbędne do wykonania zakresu napraw wyszczególnionych powyżej.
2. Naprawa może obejmować przykładowe quady i motocykle dla części nr 10 z Garnizonu Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów.
Typ, marka pojazdu Ilość Rok produkcji
MOTOCYKLE
KAWASAKI VERSYS 650 ABS 18 2016-2018
KAWASAKI VN900 CLASSIC 2 2015
KAWASAKI HEAVY LE650C 3 2012
KAWASAKI Z800 ABS 1 2014
YAMAHA XT 660R 3 2010
YAMAHA XTZ 690 2 2019
QUADY
ARCTIC CAT 400IA 4X4 7 2006-2016
ARCTIC CAT 1000XT 2 2016
TGB BLADE 1000I LT EPS 4X4 21 2017-2018
BOMBARDIER CAN-AM OUTLANDER MAX 650 8 2008
POLARIS X2 800 8 2007
 Planowana do napraw i wykonywania obsług okresowych liczba quadów
i motocykli w okresie trwania umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty określonej w umowie.
 Zamawiający jest uprawniony do rozszerzenia wykazu quadów i motocykli (o tą samą markę i typ bądź inną oraz rocznik), informując o tym Wykonawcę w formie pisemnej. Rozszerzenie wykazu nie będzie miało wpływu na ustalone wcześniej z Wykonawcą ceny usług.
 Zamawiający dopuszcza skierowanie do naprawy quadów i motocykli różnych typów, modeli i marek, w tym niewymienionych w tabeli powyżej w zależności od występujących aktualnie potrzeb. Potrzeby takie mogą wystąpić nagle i niespodziewanie np. w stosunku do sprzętu wojskowego należącego do innej jednostki wojskowej, który uległ awarii w rejonie odpowiedzialności 32WOG.
 Prognozowana ilość roboczogodzin w zakresie części nr 10 na 2023 rok wynosi – 77 rbg.
3. Dla części nr 10 Wykonawca zapewni miejsce wykonania usługi w warsztacie naprawczym:…………….…..,adres:……………………………………………………
• Zamawiający, na swój kosz dostarczy pojazd do miejsca wykonania naprawy oraz odbierze pojazd po wykonanej usłudze, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest na terenie województwa lubelskiego dla Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 5 do umowy): Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów.
• Wykonawca na swój koszt odbierze/dostarczy do naprawy/po naprawie od/do Jednostki Wojskowej pojazdy służbowe 32WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu, jeśli warsztat naprawczy Wykonawcy położony jest poza terenem województwa lubelskiego dla Jednostek Wojskowych znajdujących się w Garnizonie (adresy Jednostek Wojskowych zawiera załącznik nr 5 do umowy): Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 12195,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto-Fan Grzegorz Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151546781

7.3.3) Ulica: Urzędowska 369

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto-Fan Grzegorz Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151546781

7.3.3) Ulica: Urzędowska 369

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto-Fan Grzegorz Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151546781

7.3.3) Ulica: Urzędowska 369

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto-Fan Grzegorz Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151546781

7.3.3) Ulica: Urzędowska 369

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warsztat Samochodowy - Andrzej Kapuśniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181792310

7.3.3) Ulica: Hedwiżyn 70

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warsztat Samochodowy - Andrzej Kapuśniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181792310

7.3.3) Ulica: Hedwiżyn 70

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warsztat Samochodowy - Andrzej Kapuśniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181792310

7.3.3) Ulica: Hedwiżyn 70

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warsztat Samochodowy - Andrzej Kapuśniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181792310

7.3.3) Ulica: Hedwiżyn 70

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Warsztat Samochodowy - Andrzej Kapuśniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181792310

7.3.3) Ulica: Hedwiżyn 70

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto-Fan Grzegorz Stępień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151546781

7.3.3) Ulica: Urzędowska 369

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.