eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenie usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą kart SIM - 2100 szt. w tym 20 kart SIM ze stałym adresem IP na numerach abonenckich dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą kart SIM – 2100 szt. w tym 20 kart SIM ze stałym adresem IP na numerach abonenckich dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 477013103

1.5.8.) Numer faksu: 477012002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą kart SIM – 2100 szt. w tym 20 kart SIM ze stałym adresem IP na numerach abonenckich dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cd35f3f-d68b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170583

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00151340/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą kart SIM - 2100 szt. w tym 20 kart SIM ze stałym adresem IP na numerach abonenckich dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną
przy użyciu platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom (inna niż oferta wykonawcy i załączniki
do oferty) za pośrednictwem dedykowanego formularza poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po
którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
ogłoszenia z BZP a dodatkowo numerem wewnętrznym postępowania.
4. Wykonawca ma dostęp do formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępny na stronie dotyczącej danego
postępowania.
5. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania
i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z
obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom do konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub
powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, określają „REGULAMIN platformazakupowa.pl”, który znajduje się na stronie głównej Platformy oraz „Instrukcja
dlaWykonawcówplatformazakupowa.pl” dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maksymalnie 500 MB.
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
e-mail: piotr.zarebski@ra.policja.gov.pl, malgorzata.wojcik@ra.policja.gov.pl
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanej w SWZ.
11. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.
2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,
procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf,
f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szanowna Pani/Szanowny Panie,
w związku z wejściem w życie: rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu:
- adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje inspektor ochrony danych:
Sylwia Fila
- adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom
- e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl
3. Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu. W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:
Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,
Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,
Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE
Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.
4. Odbiorcy danych osobowych.
W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa. Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:
-prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,
-prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednak nie może ono skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
-prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania,
-prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,
-prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowanie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 25/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: ,, Świadczenie usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą kart SIM – 2100 szt., w tym 20 kart SIM ze stałym adresem IP na numerach abonenckich dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego ”
Realizacja przedmiotu zamówienia dedykowana jest do operatorów telefonii komórkowej świadczących usługi na polskim rynku telekomunikacyjnym, którzy zasięgiem sieci obejmują minimum 91% terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Wykonawca zapewni dostęp do sieci ze szczególnym uwzględnieniem obszarów, gdzie znajdują się jednostki Policji podległe Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu. Zaoferowany sygnał musi być na poziomie umożliwiającym realizację transmisji głosu i danych w każdych warunkach.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi telefonii komórkowej. Dla wszystkich kart SIM objętych postępowaniem Wykonawca udostępni usługi, które są ogólnodostępne w jego sieci w ofertach skierowanych do klientów „biznesowych”.
Wykonawca dla 2100 sztuk kart SIM zapewni nielimitowane na terenie kraju w skali miesiąca wliczone w koszt abonamentu połączenia głosowe do wszystkich sieci telefonii komórkowych, sieci stacjonarnych, wiadomości SMS/MMS oraz nielimitowanego bezprzewodowego dostępu do sieci Internet (w ramach abonamentu) w tym 20 kart SIM ze stałym adresem IP na numerach abonenckich podanych przez Zamawiającego.
Wymagany minimalny pakiet Internetu dla pojedynczego numeru 70 GB.
Zamawiający po przekroczeniu zaoferowanego transferu danych dopuszcza możliwość zmiany parametrów technicznych transmisji danych (obniżenie prędkości transmisji) do poziomu minimum 10 Mb/s.
Ewentualna opłata aktywacyjna/instalacyjna zostanie wliczona w koszt stałego jednostkowego abonamentu.
Świadczona usługa telekomunikacyjna ma zapewnić między innymi:
-transmisję głosu
-przesyłanie SMS
-przesyłanie MMS
-dostęp do Internetu (przeglądanie stron www, poczta elektroniczna itp.)
-prezentację numeru (dzwoniącego i własnego)
-roaming
-połączenia międzynarodowe
-transmisję GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA, LTE, 5G
-połączenia oczekujące
-zawieszanie połączeń
-poczta głosowa.
W ramach usługi Wykonawca dostarczy niezbędne do jej realizacji karty SIM w ilości 2100 sztuk
w terminie do 30.06.2022r., a także zapewni bezpłatny serwis. Aktywacja dostarczonych kart SIM nastąpi w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi tj. 24.07.2022 r. z zachowaniem ciągłości połączeń głosowych w stosunku do świadczonej usługi przez dotychczasowego operatora. Zamawiający zastrzega sobie prawo możliwości zachowania dotychczasowych numerów w przypadku przenoszenia ich do sieci nowego operatora jak również bezpłatnej blokady usług o podwyższonej opłacie typu SMS Premium, MMS Premium, serwisy rozrywkowe.
Połączenia międzynarodowe oraz wykonane w roamingu będą rozliczane na warunkach ogólnych dla klientów biznesowych - zgodnie z ogólnopolskim cennikiem Wykonawcy aktualnym na dzień złożenia oferty dla klientów biznesowych, który dostarczy przed podpisaniem umowy. Zamawiający wymaga naliczania (taryfikowania) czasu połączeń głosowych co jedną sekundę (bez opłaty inicjacyjnej).
Wykonawca zapewni bezpłatną usługę kontroli kosztów indywidualnie dla każdego numeru abonenckiego poprzez krajową wiadomość SMS lub nr informacyjny.
Ceny pozostałych dostępnych usług podstawowych świadczonych w ramach usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej nie mogą być wyższe niż określone w aktualnym na dzień składania ofert cenniku dla „taryf biznesowych” Wykonawcy.
Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy aktualny Cennik usług oraz Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych, które stanowić będą integralną część umowy.
Wymagania dotyczące kart SIM:
- Zamawiający wymaga aby dostarczone 2100 kart SIM w tym 20 karty SIM ze stałym adresem IP posiadały możliwość wprowadzenia do pamięci minimum 500 wpisów i były zabezpieczone
przed uruchomieniem minimum czterocyfrowym kodem PIN z możliwością jego wyłączenia. Oferowany typ kart SIM musi mieć możliwość adaptacji do używanych przez Zamawiającego urządzeń (micro sim, nano sim, eSIM).
-Karty SIM mają być dostarczone do magazynu Wydziału Łączności i Informatyki
przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w opakowaniach uniemożliwiających ich uszkodzenie.
Na opakowaniu każdej z nich ma być widoczny nr MSISDN.
-Zamawiający wymaga dostarczenia 200 szt. dodatkowych nieaktywnych kart SIM. Karty te będą aktywowane (np. w przypadku uszkodzenia, kradzieży) po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Aktywacja nowej karty musi nastąpić maksymalnie po 2 godzinach roboczych od momentu zgłoszenia. W przypadku zlecenia aktywacji karty SIM w dniu ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zobowiązany jest do jej aktywowania do godz. 9.30 najbliższego dnia roboczego.
-Wykonawca zapewni stałą miesięczną cenę abonamentu, bezpłatne przenoszenie numerów
do własnej sieci oraz bezpłatną aktywację usług, jeżeli Wykonawca umożliwia korzystanie z kart eSIM to bezpłatną wymianę karty SIM na eSIM lub eSIM na SIM (minimum 4 wymian w miesiącu dla pojedynczego numeru).
-Wykonawca na wniosek Zamawiającego dokona bezpłatnie cesji numeru telefonu. W takim przypadku Wykonawca uruchomi nowy numer telefonu.
-W przypadku trzykrotnego, błędnego wprowadzenia kodu PIN karta powinna zostać samoczynnie zablokowana. Odblokowanie jej winno nastąpić po wprowadzeniu podanego (przy dostarczeniu kart) Zamawiającemu przez Wykonawcę kodu PUK.
-Wykonawca zapewni w oferowanej cenie możliwość zablokowania oraz aktywacji kart SIM w przypadku utraty lub uszkodzenia.
Wymagania dotyczące usług:
Ogólne wymagania:
-Zachowanie wszystkich dotychczasowych numerów abonenckich w tym 20 kart ze stałym adresem IP Zamawiającego i przeniesienie numerów do sieci Wykonawcy po wygaśnięciu umowy na świadczenie usług z dotychczasowym operatorem (ORANGE POLSKA S.A.) . Zamawiający upoważni Wykonawcę do realizacji procedury związanej z przeniesieniem numerów do sieci Wykonawcy;
-Przeniesienie nr abonenckich do sieci Wykonawcy nastąpi po zakończeniu trwania obowiązującej umowy tj. w nocy z dnia 23.07.2022 r. na dzień 24.07.2022 r. z zachowaniem ciągłości połączeń głosowych w stosunku do świadczonej usługi przez dotychczasowego operatora. Zamawiający dopuszcza przerwę w świadczeniu usług na czas przenoszenia numeracji do nowego operatora w godzinach 0.00-06.00.
-Wykonawca zobowiązuje się do dokonania migracji obecnie używanych numerów z sieci operatora dotychczas świadczącego usługę w kolejności podanej przez Zamawiającego (wykaz kolejności w wersji elektronicznej dostarczy Zamawiający).
-Dostawa kart SIM musi nastąpić nie później niż do dnia 30.06.2022 r.
-Wykonawca ponosi koszty związane z dostawą kart SIM.
-Wykonawca odpowiada za uszkodzenia powstałe w czasie transportu.
-Wykonawca wydzieli grupę korporacyjną dla numerów abonenckich Zamawiającego.
-Wykonawca będzie zobowiązany do wystawiania osobnych faktur VAT dla każdego konta klienta
ze szczegółowym billingiem przeprowadzonych połączeń (billing powinien zawierać: dzień i czas trwania połączenia, godzinę i minutę wykonania połączenia, adresata połączenia, SMSy, MMSy,
ilość przesłanych/odebranych danych, cenę połączeń dla każdego numeru MSISDN).
-Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń serwisowych telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez 365 lub 366 dni w roku.
-Elektroniczne dane taryfikacyjne muszą być bezpłatnie udostępnione i przekazane Zamawiającemu za pomocą aplikacji internetowej w postaci pliku Excel.
Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia stałego opiekuna kluczowego, dyspozycyjnego przez czas trwania umowy, do bieżących kontaktów z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego.
Wykonawca zapewni całodobową obsługę (w godzinach urzędowania opiekuna kluczowego w pełnym zakresie, a po godzinach w zakresie blokady kart SIM, uruchamiania podstawowych usług np. roaming).
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby w ramach wykonywania przedmiotu umowy czynności opiekuna Zamawiającego, były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów art. 22 §1 Kodeksu Pracy (tj. Dz.U. z 2020 poz. 1320 z późn. zm. ).
Wykonawca w ramach zaoferowanego abonamentu udostępni narzędzie do zarządzania interaktywnego wszystkimi numerami znajdującymi się na kontach Zamawiającego w zakresie konfiguracji usług i billingów elektronicznych na zasadach oferowanych klientom „biznesowym”.
Powinno ono obejmować następujące funkcje:
•zarządzanie usługami na kartach SIM (włączanie i wyłączanie):
-roaming,
-rozmowy międzynarodowe,
-prezentacja numeru (dzwoniącego i własnego)
-dezaktywacja na wypadek kradzieży kart SIM,
•bieżące użycie usług na poszczególnych nr MSISDN,
•informacji szczegółowych o numerach MSISDN: PUK, nr seryjny karty SIM, informacji o zobowiązaniach finansowych (faktury, billingi).
Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zapewni szkolenie z obsługi dostarczonej aplikacji dla 2 (dwóch) administratorów Zamawiającego w sposób zaproponowany przez Wykonawcę.
Usługi takie jak roaming i połączenia międzynarodowe mają być naliczane zgodniez ogólnopolskim cennikiem Wykonawcy aktualnym na dzień złożenia oferty dla klientów biznesowych. Zamawiający wymaga aby Wykonawca podał koszty połączeń międzynarodowych z podziałem na kraje, zgodnie z wykazem dostępnym w publicznej ofercie. Cennik połączeń międzynarodowych, roaming i na inne usługi oferowane ogólnie dla klientów biznesowych w sieci Wykonawcy zostanie dołączony do umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
a)Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ zamieszczone są na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
b)Projektowanych postanowieniach umowy - Załączniku nr 2 do SWZ zamieszczone są na stronie
internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

4.2.6.) Główny kod CPV: 64212000-5 - Usługi telefonii komórkowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a. cena - 60 %
b. pakiet Internetu dla pojedynczego numeru - 40 %,

KRYTERIUM I – Cena(C)
SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM I – Cena
Cena oferty brutto
waga 60% – cena oferty brutto (C)

Dla kryterium – „cena oferty brutto”, ilość punktów będzie obliczona wg wzoru:

C = (CN/ CO) x 60
gdzie:
C - przyznane punkty w kryterium cena,
CN- najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Co - cena oferty ocenianej (brutto).

KRYTERIUM II – pakiet Internetu dla pojedynczego numeru (G)
SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM II – pakiet Internetu
dla pojedynczego numeru

Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy wpisując zaoferowany pakiet Internetu dla pojedynczego numeru tj. liczbę GB pakietu Internetu dla pojedynczego numeru.

W przypadku:
 zaoferowania pakiet Internetu dla pojedynczego numeru 70 GB do 79 GB Zamawiający przyzna
0 pkt.
 zaoferowania pakiet Internetu dla pojedynczego numeru 80 GB do 89 GB Zamawiający przyzna 10 pkt.
 zaoferowania pakiet Internetu dla pojedynczego numeru 90 GB do 94 GB Zamawiający przyzna 20 pkt.
 zaoferowania pakiet Internetu dla pojedynczego numeru 95 GB Zamawiający przyzna 30 pkt.
 zaoferowania pakiet Internetu dla pojedynczego numeru 100 GB Zamawiający przyzna 40 pkt.
 Wymagany minimalny pakiet Internetu dla pojedynczego numeru 70 GB.

Zamawiający po przekroczeniu zaoferowanego transferu danych dopuszcza możliwość zmiany parametrów technicznych transmisji danych (obniżenie prędkości transmisji) do poziomu minimum 10 Mb/s.

W przypadku zaoferowania pakietu Internetu dla pojedynczego numeru poniżej 70 GB oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Łączna ilość punktów ocenianej oferty (łączna punktacja):
W = C + G
gdzie:
W – łączna punktacja,
C – punkty za cenę,
G – pakiet Internetu dla pojedynczego numeru,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: pakiet Internetu dla pojedynczego numeru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych i posiada aktualne zaświadczenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych , zgodnie z ustawa z dnia z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U z 2021 r. poz. 576).

Uwaga. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek będzie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielne zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi do realizacji których te uprawnienia są wymagane.
2. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada doświadczenie w przedmiocie zamówienia i wykaże, że wykonał lub wykonuje usługi, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy polegające
na świadczeniu usługi telefonii komórkowej o wartości co najmniej 50 000,00 zł. brutto

Wykonawca zobowiązany będzie złożyć NA WEZWANIE: Wykaz usług

b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj. co najmniej jedną osobą realizującą zamówienia w zakresie czynności opiekuna Zamawiającego polegające na monitorowaniu prawidłowej realizacji usługi.

Wykonawca zobowiązany będzie złożyć NA WEZWANIE: Wykaz osób

UWAGA: Zamawiający oceni czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie ZŁOŻONEGO WRAZ Z OFERTĄ oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie wykazu usług składanego NA WEZWANIE zamawiającego stanowiącego oraz wykazu osób składanego NA WEZWANIE zamawiającego .
W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden
z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonał usługę, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
polegające na świadczeniu usługi telefonii komórkowej o wartości co najmniej 50 000,00 zł. brutto


W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum spółka cywilna) wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie żądał NA WEZWANIE od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; polegających na świadczeniu usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą kart.

b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za realizację zamówienia tj. wykonujących czynności opiekuna Zamawiającego polegające na monitorowaniu prawidłowej realizacji usługi wraz z informacjami dotyczącymi zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami .

c) aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydanego na podstawie ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U z 2021 r. poz. 576).

UWAGA: NIE NALEŻY SKŁADAĆ WRAZ Z OFERTĄ !

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty wypełniony we wszystkich pozycjach
2. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania .W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca, załącza do oferty także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (podpisane przez podmiot udostępniający zasoby) potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu;
3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wykonawca, załącza do oferty oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (podpisane przez podmiot udostępniający zasoby), potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w związku z powołaniem się na te zasoby celem spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - składa wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby .
6. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
7. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 300,00 zł.

1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy o numerze:
49 1010 1010 0022 1913 9120 0000
z dopiskiem „Wadium – nr postępowania 25/22”


UWAGA:
Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego.

4. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia o którym mowa w pkt. 2 ppkt 4) musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: …
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
5. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca, załącza do oferty oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (podpisane przez podmiot udostępniający zasoby), potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim
Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. W przypadku polegania
na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca, załącza do oferty oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (podpisane przez podmiot udostępniający zasoby), potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy konsorcjum/spółki cywilnej)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w – projekcie umowy

1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i na niżej określonych warunkach:
1) Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa
w § 5 ust. 1 i 2 w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572) - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2) Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy tj. wzrostu lub obniżenia względem ceny lub kosztu dla wynagrodzenia ofertowego, w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych określony przez GUS, dotyczący cen wpływających na realizację przedmiotu usługi. Nowe wynagrodzenie obowiązuje od dnia podpisania aneksu do umowy, z zastrzeżeniem, że pierwsza waloryzacja może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Strona wnioskująca o zmianę wynagrodzenia dokona wyliczenia zmian cen jednostkowych i różnic po waloryzacji. Strony dopuszczają waloryzację, jeżeli zmiana wskaźnika cen przekroczy 10% w stosunku do wielkości wskaźnika w chwili zawarcia umowy.
3) Wzrost liczony jest wyłącznie w stosunku do zakresu pozostającego do wykonania po upływie
12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 zmiana wymaga wniosku jednej ze stron umowy.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, pkt. 1) ppkt. a) wysokość zmiany wynagrodzenia odpowiadać będzie wysokości zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.
4. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) ppkt. b, c i d, Strona wnioskująca o zmianę wynagrodzenia obowiązana jest wykazać drugiej Stronie czy i jaki wpływ zmiany te będą miały
na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i obowiązywać będą od dnia podpisania przez Strony aneksu w tym zakresie.
5. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia, z tym, że usługi telekomunikacyjne będą świadczone od dnia 24.07.2022 r. przez okres 24 miesięcy, lub do wcześniejszego wyczerpania limitu kwoty określonej
w § 5 ust. 1 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-01 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-01 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-30

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia - od dnia zawarcia umowy z tym, że usługi telekomunikacyjne będą świadczone od dnia 24.07.2022 r. przez okres 24 miesięcy, dostawa kart SIM do 30.06.2022 r.
Wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp
1. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące czynności opiekuna Zamawiającego polegające na monitorowaniu prawidłowej realizacji usługi będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres trwania umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
2. Wykonawca nie później niż w dniu rozpoczęcia usługi zobowiązany będzie złożyć Zamawiającemu informację dotyczącą osób zatrudnionych na umowę o pracę skierowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia, o których mowa w ust. 1, zawierającą imiona i nazwiska osób.
3. Dane zawarte w informacji, o której mowa w ust. 2 nie mogą naruszać ustawy z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
4. Wykonawca jest zobowiązany do raportowania stanu zatrudnienia osób przez cały okres realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego poprzez złożenie:
1) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
2) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
3) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.