eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiek › Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Miasta i Gminy Osiek



Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Miasta i Gminy Osiek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSIEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409689

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Osiek

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-221

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 8671203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig.osiek@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-osiek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/osiek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Miasta i Gminy Osiek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaace8a1-ab82-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062249/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Miasta i Gminy Osiek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092358

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KB.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1:
Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Miasta i Gminy Osiek
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i modernizacją dróg na terenie Miasta i Gminy Osiek.
W ramach dokumentacji projektowej należy uzyskać zgłoszenie/pozwolenie wykonania robót budowlanych oraz wszelkie inne decyzje administracyjne, uzgodnienia, pozwolenia i opinie niezbędne do zrealizowania zadania inwestycyjnego.
Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane jest w województwie świętokrzyskim, powiecie staszowskim, na terenie gminy Osiek. Planowana przebudowa i modernizacja dróg będzie polegała na wykonaniu konstrukcji jezdni, warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego i warstwy ścieralnej, wykonaniu obustronnych poboczy z kruszywa łamanego naturalnego oraz oznakowania poziomego i pionowego.
Przebudowa i modernizacja dróg obejmują w szczególności:
• Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego naturalnego
• Wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni z betonu asfaltowego
• Wykonanie nowej warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego
• Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego dróg oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
• Inne prace o charakterze przygotowawczym, pomocniczym
i porządkującym, takie jak uporządkowanie naruszonej zieleni, rozbiórki elementów drogowych (frezowanie w celu połączenia nowej i starej nawierzchni oraz w celu wykonania nowej warstwy ścieralnej)
• Wykonanie remontów i odmuleń istniejących przepustów pod drogami
• Roboty i zabezpieczenia terenu robót wynikające z planowanej organizacji ruchu na czas przebudowy i modernizacji dróg, uwzględniające również etapowanie robót i przyjęte technologie przez Wykonawcę.
Wykaz dróg:
1) BUKOWA – JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 349/1, 752
2) DŁUGOŁĘKA - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 569
3) KĄTY - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 39, 37
4) MATIASZÓW - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 436
5) MATIASZÓW - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 491
6) MUCHARZEW - JEDN. EWID. OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 391
7) NIEKURZA - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 197
8) NIEKURZA - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 90/2
9) OSSALA LESISKO - JEDN. EWID. OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 543/1
10) OSSALA - JEDN. EWID. OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 797
11) PLISKOWOLA - JEDN. EWID. OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 984
12) PLISKOWOLA - ZABŁONIE - JEDN. EWID. OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 1599/1, 1949, 1895
13) SUCHOWOLA - JEDN. EWID. OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 3012/1
14.) SUCHOWOLA - GRABOWIEC - JEDN. EWID. OSIEK MIASTO – DZIAŁKA NR EWID. 1117/3, 382/2, 382/1
15) SZWAGRÓW - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 327/1
16) SZWAGRÓW - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 127
17) TURSKO WIELKIE - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 208/1, 208/3, 230
18) TURSKO WIELKIE - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 187, 191/4, 191/5, 190/1
19) TURSKO WIELKIE – JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 341/5
20) OSSALA - TURSKO WIELKIE - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 85
21) OSIEK OBR.2 - JEDN. EWID. OSIEK MIASTO – DZIAŁKA NR EWID. 51
22) OSIEK OBR.2 - JEDN. EWID. OSIEK MIASTO – DZIAŁKA NR EWID. 46/8
23) OSIEK OBR.2 - JEDN. EWID. OSIEK MIASTO – DZIAŁKA NR EWID. 594/2, 1430/2, 608
24) OSIEK - JEDN. EWID. OSIEK MIASTO – DZIAŁKA NR EWID. 1484/4
25) OSIEK OBR.1 - JEDN. EWID. OSIEK MIASTO – DZIAŁKA NR EWID. 432
26) NIEKRASÓW - JEDN. EWID. OBSZAR WIEJSKI OSIEK – DZIAŁKA NR EWID. 334

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i montażu tablic informacyjnych zgodnych z wytycznymi programu Polski Ład na każdym odcinku drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 8902144,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Miasta i Gminy Osiek”

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Miasta i Gminy Osiek” dla dróg opisanych w zadaniu 1.
Wykonawca zobowiązuje się i zapewnia, że nadzór inwestorski sprawować będą osoby posiadające uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności:
a) drogowej.
Zakres obowiązków Wykonawcy określa ustawa Prawo Budowlane. (tekst jednolity – Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.)
Inspektor zobowiązuje się zlecony nadzór inwestorski wykonywać zgodnie z projektem, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej.
Obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego obejmują;
1) Reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
3) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
4) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych,
5) Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazywanie go do użytkowania, Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
6) Czynności związane z ujawnieniem i kontrolą usunięcia przez Wykonawcę wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, ustalonej w umowie zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych
7) Uczestnictwa w przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy robót budowy oraz wszystkich istniejących dokumentów, o których mowa w kontrakcie na wykonanie robót.
Ponadto Zamawiający zleca inspektorowi następujące zadania:
1) wydawanie kierownikowi budowy poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących:
a) usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
b) wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych.
c) przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych.
2) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania
wadliwie wykonanych robót.
3) wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem albo z pozwoleniem na budowę.
Obowiązkiem inspektora nadzoru będzie:
a) wizytowanie budowy/ów wraz z przesłaniem tygodniowego raportu oraz uczestniczenie w minimum jeden raz na dwa tygodnie w radach budowy
b) obecność na budowach na każde dodatkowe wezwanie Zamawiającego
c) dokumentowanie wizyt wpisem do dziennika budowy,
d) udzielanie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót.
Inspektor nadzoru inwestorskiego, jako osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne, jest odpowiedzialny za wykonywanie tych funkcji zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej z należytą starannością w wykonywaniu pracy oraz za właściwą organizację pracy, jej bezpieczeństwo i jakość.
Wszelkie czynności związane z wykonywaniem zamówienia Inspektor wykonywać będzie osobiście. Powierzenie wykonania części lub całości nadzoru osobie trzeciej wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.
Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 88780,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7886877,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11950308,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7886877,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Staszów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8661512617

7.3.3) Ulica: ul. Rakowska 40

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7886877,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37638,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory Budowlane - Obsługa Inwestycji MJJ Marek Jakóbkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657 133 37 26

7.3.3) Ulica: Os. Na Stoku 35B/32

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-437

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37638,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.