eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prószków › Przebudowa pomieszczeń w budynku socjalno-administracyjnym na kancelarię trzech leśnictw w Ligocie Prószkowskiej



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń w budynku socjalno-administracyjnym na kancelarię trzech leśnictw w Ligocie Prószkowskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Prószków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530562532

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: opolska 11

1.5.2.) Miejscowość: Prószków

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774648022

1.5.8.) Numer faksu: 774648022

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: proszkow@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://proszkow.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/b6954dad-a97c-4d87-8d9a-f7572e13c623

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń w budynku socjalno-administracyjnym na kancelarię trzech leśnictw w Ligocie Prószkowskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc8ca35d-cb6d-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00112072/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa pomieszczeń w budynku socjalno-administracyjnym na kancelarię trzech leśnictw w Ligocie Prószkowskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143351/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 309060,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy istniejącego budynku socjalno-administracyjnego w ramach zadania „Przebudowa pomieszczeń w budynku socjalno-administracyjnym na kancelarie 3 leśnictw” – dalej „Przebudowa”.
3.2. Przebudowę należy wykonać w oparciu o zatwierdzony decyzją Starosty Opolskiego BOŚ.6740.1860.2020.JK z dnia 10 grudnia 2020 r. projekt architektoniczno-budowlany sporządzony przez Panią mgr inż. arch. Ewę Berthold-Majewską – Pracownia Architektury PROJEKT – arch. Ewa Berthold-Majewska 45-058 Opole, ul. Ozimska 40 – załącznik nr 9 do SWZ.
3.3. Prace odbywać się będą na terenie Nadleśnictwa Prószków, województwo opolskie, powiat opolski, gmina Prószków, miejscówkowość Ligota Prószkowska, działka ewidencyjna nr 141/5 k.m. 9, obręb Ligota Prószkowska.
3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentach:
1) Projekt budowlany – załącznik nr 9 do SWZ,
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – STWiOR – załącznik nr 10 do SWZ,
3) Przedmiar robót – załącznik nr 11 do SWZ
- przedmiar robót traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 103 PZP.
3.5. W zakresie niniejszego zamówienia należy:
1) wykonać pełny zakres robót ujęty w projekcie budowlanym zgodnie z warunkami decyzji Starosty Opolskiego znak: BOŚ.6740.1860.2020.JK z dnia 10 grudnia 2020 r.;
2) realizować roboty budowlane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane oraz innymi przepisami obowiązującego prawa;
3) wykonać niezbędne roboty towarzyszące (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowania terenu po pracach itp.);
4) prowadzić dziennik budowy;
5) wykonać dokumentację powykonawczą w tym inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
6) wykonać instrukcje i oznakowania obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami;
7) zorganizować i przeprowadzić próby, badań i odbiorów, o których mowa w art. 57 ust. 1 prawa budowlanego, oraz dostarczyć Zamawiającemu protokoły z przeprowadzonych prób, badań i odbiorów;
8) uporządkować teren po zakończeniu robót budowlanych;
9) dokonywać coroczne przeglądy i konserwacje zamontowanych urządzeń, w okresie obowiązującej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.