Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00095491/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
- 2022/BZP 00101511/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 1 szt. ambulansu Typu C z wyposażeniem medycznym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W BIAŁEJ PODLASKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 20
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 343 40 68 wew. 36
1.5.8.) Numer faksu: 83 344 37 06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pogotowiebp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowiebp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_bp/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 1 szt. ambulansu Typu C z wyposażeniem medycznym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c0df0d5-a9cb-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170341
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000408/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa jednego specjalistycznego środka transportu sanitarnego wraz z wyposażeniem na potrzeby zespołów ratownictwa medycznego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095491/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZp.3520.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ambulansu sanitarnego typu C w ilości 1 (jedna) sztuka na bazie pojazdu wyprodukowanego w 2022 r. z wyposażeniem medycznym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ – „Przedmiot zamówienia – szczegółowy opis”.
3. Przedmiot zamówienia wolny od wad fizycznych i prawnych, fabrycznie nowy, nieużywany wcześniej przez osoby trzecie, w szczególności nie służył jako przedmiot używany do celów demonstracyjnych oraz jest dobrej jakości. Nie był również wcześniej rekondycjonowany.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SWZ.
5. Ambulans musi spełniać wymagania aktualnych wersji normy PN EN 1789 lub równoważnej dla ambulansu typu C i PN EN 1865 lub równoważnej dla sprzętu medycznego oraz spełniać wszystkie warunki określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 450). Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać aktualne świadectwo homologacji wydane na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015r., poz. 1475) na ambulans sanitarny. Ambulanse muszą odpowiadać przepisom zawartym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. jedn. Dz. U. z 2016, poz. 2022 z późn. zm.), jak również wymaganiom określonym rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 grudnia 2019 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U z 2019 r. poz. 2487).
6. Oferowane wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1565).
5. Przedmiot zamówienia musi być objęty gwarancją. Minimalne wymagane terminy gwarancji zostały wskazane w Załączniku nr 3 do SWZ. Wykonawca ma obowiązek wskazania terminów gwarancji w tabeli wg Załącznika nr 3 SWZ (Przedmiot zamówienia-szczegółowy opis). Jeżeli Wykonawca nie wskaże terminu gwarancji w ofercie, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny wymagany termin gwarancji, zgodnie z zał. nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 506420,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 506420,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 506420,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ratownik Ambulanse Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361881355
7.3.3) Ulica: Konwaliowa
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RATOWNIK-AMBULANSE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
RATOWNIK-AMBULANSE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 506420,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Podstawy pracy z komputerem z ECDL (Moduł B1)"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę dróg powiatowych wraz z budową ścieżki rowerowej łączącej dr. Nr 1068L, 1075L, 1074L i 1051L
- Zrekrutowanie z obszaru Indii 15 cudzoziemców - kandydatów na płatne studia na kierunku Pielęgniarstwo, prowadzone w języku angielskim, rozpoczynające się w roku akademickim 2024/2025
- Zrekrutowanie z obszaru Indii 15 cudzoziemców - kandydatów na płatne studia na kierunku Turystyka i Rekreacja, prowadzone w języku angielskim, rozpoczynające się w roku akademickim 2024/2025
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa samochodu służbowego
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- "Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Ośrodka Fizjoterapii i Rehabilitacji Ustrojowej"
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
- Dostawa sprzętu okulistycznego: aparat OCT optyczny tomograf, USG okulistyczne, perymetr, lampa szczelinowa, optotyp, oftalmoskop bezpośredni, autorefraktometr dla Szpitala Powiatowego w Pyrzycach
- Zakup aparatu do mycia sond przezprzełykowych.
- Dostaw sprzętu medycznego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.