eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › "Doposażenie szkoły Podstawowej Nr 3 w Sulejówku w sprzęt i pomoce dydaktyczne" w ramach programu pn.: "Laboratoria Przyszłości": Zadania 1-6



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Doposażenie szkoły Podstawowej Nr 3 w Sulejówku w sprzęt i pomoce dydaktyczne” w ramach programu pn.: „Laboratoria Przyszłości”: Zadania 1-6

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego

1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011179803

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bartosza Głowackiego 47

1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-071

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownikgospodarczy@sp3sulejowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp3sulejowek.edupage.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.sp3sulejowek.edupage.org

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Doposażenie szkoły Podstawowej Nr 3 w Sulejówku w sprzęt i pomoce dydaktyczne” w ramach programu pn.: „Laboratoria Przyszłości”: Zadania 1-6

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d44181ec-d1c8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037127/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa mateiałów, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu Laboratoria Przyszłości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusz Przeciwdziałania COVID-19 w ramach projektu pod nazwą „Laboratoria Przyszłości”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155142/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP3.26.04.2022ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 155121,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Pracownia przyrodnicza
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Laboratoria Przyszłości” na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, położonej przy ul. Głowackiego 47.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8A-F do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdej części).
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części:
Zadanie nr 1 – Pracownia przyrodnicza,
Zadanie nr 2 – Pracownia STEAM,
Zadanie nr 3 – Pracownia techniczna,
Zadanie nr 4 – Pracownia druku 3D,
Zadanie nr 5 – Pracownia audio-video,
Zadanie nr 6 – Pracownia językowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 33785,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Pracownia STEAM
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Laboratoria Przyszłości” na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, położonej przy ul. Głowackiego 47.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8A-F do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdej części).
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części:
Zadanie nr 1 – Pracownia przyrodnicza,
Zadanie nr 2 – Pracownia STEAM,
Zadanie nr 3 – Pracownia techniczna,
Zadanie nr 4 – Pracownia druku 3D,
Zadanie nr 5 – Pracownia audio-video,
Zadanie nr 6 – Pracownia językowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 32925,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - Pracownia techniczna
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Laboratoria Przyszłości” na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, położonej przy ul. Głowackiego 47.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8A-F do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdej części).
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części:
Zadanie nr 1 – Pracownia przyrodnicza,
Zadanie nr 2 – Pracownia STEAM,
Zadanie nr 3 – Pracownia techniczna,
Zadanie nr 4 – Pracownia druku 3D,
Zadanie nr 5 – Pracownia audio-video,
Zadanie nr 6 – Pracownia językowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 16502,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - Pracownia druku 3D
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Laboratoria Przyszłości” na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, położonej przy ul. Głowackiego 47.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8A-F do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdej części).
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części:
Zadanie nr 1 – Pracownia przyrodnicza,
Zadanie nr 2 – Pracownia STEAM,
Zadanie nr 3 – Pracownia techniczna,
Zadanie nr 4 – Pracownia druku 3D,
Zadanie nr 5 – Pracownia audio-video,
Zadanie nr 6 – Pracownia językowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 18048,78 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 - Pracownia audio-video
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Laboratoria Przyszłości” na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, położonej przy ul. Głowackiego 47.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8A-F do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdej części).
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części:
Zadanie nr 1 – Pracownia przyrodnicza,
Zadanie nr 2 – Pracownia STEAM,
Zadanie nr 3 – Pracownia techniczna,
Zadanie nr 4 – Pracownia druku 3D,
Zadanie nr 5 – Pracownia audio-video,
Zadanie nr 6 – Pracownia językowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 16341,46 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 – Pracownia językowa.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Laboratoria Przyszłości” na terenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, położonej przy ul. Głowackiego 47.
2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8A-F do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdej części).
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części:
Zadanie nr 1 – Pracownia przyrodnicza,
Zadanie nr 2 – Pracownia STEAM,
Zadanie nr 3 – Pracownia techniczna,
Zadanie nr 4 – Pracownia druku 3D,
Zadanie nr 5 – Pracownia audio-video,
Zadanie nr 6 – Pracownia językowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 37517,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zadanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 6) ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający, zgodnie z zapisami SWZ oraz Instrukcją użytkownika systemu mini portal, wymagał by oferty składane był na adres e-PUAP podany w dokumentach zamówienia.
W Instrukcji, w części poświęconej składaniu ofert, wskazane jest, iż Wykonawca musi wpisać w odpowiednie pole nazwę Zamawiającego. Po wpisaniu i wybraniu danych Zamawiającego automatycznie podstawi się adres skrzynki ePUAP. Przy wpisywaniu nazwy Zamawiającego nie pojawia się przedmiotowy adres. Konto ePUAP Zamawiającego jest nie aktywne, co powoduje niemożliwość prawidłowego złożenia ofert przez Wykonawców.
Wykonawca - firma X3D Sp. z o.o., zgodnie z informacjami zawartymi w miniPortalu Urzędu Zamówień Publicznych, w dn. 20.05.2022 r. o godz. 01:00, złożył ofertę. Oferta została jednak złożona na nieprawidłowy adres skrzynki ePUAP. Zamiast na adres Zamawiającego, który w momencie składania oferty był nieaktywny, Wykonawca złożył ofertę na adres innego Zamawiającego, szkoły, która ma siedzibę w Mieście Sulejówek. Zamawiający nie jest w stanie przyjąć tak złożonej oferty, gdyż jest ona niezgodna z wymogami dotyczącymi składania ofert, o których mowa w rozdziale 10 i 13 SWZ.
Biorąc pod uwagę powyższe, oraz mając na uwadze fakt, iż termin składania ofert upłynął w dn. 20.05.2022 r. o godz. 10:00, postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z uzasadnieniem dla zadania nr 1.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z uzasadnieniem dla zadania nr 1.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z uzasadnieniem dla zadania nr 1.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z uzasadnieniem dla zadania nr 1.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z uzasadnieniem dla zadania nr 1.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.