eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › Budowa kładki pieszorowerowej nad potokiem Muszynka w km 5+030 ścieżki pieszorowerowej ściany oporowej oświetlenia terenu oraz kanalizacji deszczowej na dz nr 101 114 poł w obr ew Powroźnik gm Muszyna



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kładki pieszorowerowej nad potokiem Muszynka w km 5+030 ścieżki pieszorowerowej ściany oporowej oświetlenia terenu oraz kanalizacji deszczowej na dz nr 101 114 poł w obr ew Powroźnik gm Muszyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kładki pieszorowerowej nad potokiem Muszynka w km 5+030 ścieżki pieszorowerowej ściany oporowej oświetlenia terenu oraz kanalizacji deszczowej na dz nr 101 114 poł w obr ew Powroźnik gm Muszyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58885632-b4db-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021901/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kładki pieszo-rowerowej w Powroźniku nad potokiem Muszyna wraz z niezbędnymi instalacjami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110781/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1463873,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Budowa kładki pieszo-rowerowej nad potokiem Muszynka w km 5+030, ścieżki pieszo-rowerowej, ściany oporowej, oświetlenia terenu oraz kanalizacji deszczowej na dz. nr 101, 114 położonych w obr. ew. Powroźnik, gm. Muszyna”.
inwestycja obejmuje swoim zakresem budowę:
-kładki pieszo-rowerowej na potoku Muszynka w km 5+030 w m. Powroźnik, wraz z budową niezbędnych umocnień brzegów potoku w obrębie przyczółków kładki,
-ściany oporowej podtrzymującej korpus nasypu ścieżki pieszo-rowerowej,
-ścieżki pieszo-rowerowej,
-oświetlenia ścieżki pieszo-rowerowej i zasilania licznika użytkowników wraz z przyłączeniem,
-kanalizacji deszczowej wraz z wylotami do potoku Muszynianka w km 4+996 – brzeg prawy i 5+069 – brzeg lewy oraz budową niezbędnych umocnień lewego brzegu potoku w obrębie wylotu w km 5+069.
Zakres rzeczowy:
- Zakres rzeczowy określony na podstawie dokumentacji projektowej obejmującej: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny specjalności mostowej, drogowej, sanitarnej oraz branży elektrycznej, dokumentacja techniczna przebudowy drogi gminnej wraz z rozbiórką i budowa przepustu. Wykonawca zobowiązany jest do wycinki drzew i krzewów oraz nasadzeń zastępczych określonych w decyzji znak: ORL - I.613.7.2022 z dnia 07 marca 2022r oraz w decyzji znak: GNiRL.6131.2.1.2022 z dnia 25.03.2022r. Drzewa pozyskane z wycinki stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do transportu drewna w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i wdrożenia stałej organizacji ruchu uwzględniający zmiany w oznakowaniu znakami ostrzegawczymi A-24 przed miejscem gdzie rowerzyści wjeżdżają na drogę- wg. załącznika „Uzgodnienie ZDW w Krakowie” .
- Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
- Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi.
- Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wdrożenia czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych.
- Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia.
- Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy, w przypadku wymogu dopuszczenia przedmiotu umowy do użytkowania dopełnienie wszelkich przewidzianych prawem czynności z tym związanych oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie bądź skutecznego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przekazanie wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu.
- Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę.
- Zamawiający dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
- Wykonawca nie później niż na dzień podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz kosztorysu ofertowego.
Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy.
Wykonawca do realizacji następujących czynności:
a) roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
b) roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii elektroenergetycznych, dróg, wyrównywanie terenu,
c) roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej,
d) roboty instalacyjne elektryczne,
e) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne,
zatrudni osoby wykonujące te czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy– zatrudnienie na podstawie stosunku pracy.
Sposób weryfikacji przez Zamawiającego zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu gwarancji opisano w § 13 (Rękojmia za wady, gwarancja) projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
- Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.
- Termin gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.
- Wykonawca może zaproponować okres gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 36 miesięcy - max. 60 miesięcy.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm (nazw) podwykonawców, o ile są już znane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45243300-5 - Roboty budowlane w zakresie opaski brzegowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2336227,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3150078,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2336227,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zapopradzie spółka z o.o. ul. Piłsudskiego 128, 33-370 Muszyna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 734 356 28 30

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego

7.3.4) Miejscowość: Muszyna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-370

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2336227,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.