eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Przebudowa drogi gminnej nr 810646P w Zielonej Wsi oraz ul. Wrzosowej we wsi Masłowo



Ogłoszenie z dnia 2021-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 810646P w Zielonej Wsi oraz ul. Wrzosowej we wsi Masłowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/482779

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 810646P w Zielonej Wsi oraz ul. Wrzosowej we wsi Masłowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56edfaf0-e477-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001375/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa dróg gminnych we wsi Masłowo – ul. Wrzosowa

1.1.7 Budowa drogi nr 810646P w Zielonej Wsi od drogi powiatowej do końca zabudowań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113847/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZPiF.2710.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2454195,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia - DLA CZĘŚCI 1 - obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie:
1) branży drogowej:
Prace polegają w szczególności na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni na długości ok. 392 m z szarej kostki brukowej betonowej. W ramach przedsięwzięcia należy wymienić całą konstrukcji przebudowywanej drogi. Zjazdy zaprojektowano z czerwonej kostki brukowej betonowej, a pobocza z płyt ażurowych oraz kruszywa. Zakres opracowania obejmuje ustawienie krawężników i obrzeży oraz przebudowę chodnika na ścieżkę pieszo-rowerową z szarej kostki brukowej betonowej. Część materiałów rozbiórkowych zostanie ponownie wykorzystana i wbudowana.
Zakres robót do wykonania:
a) rozbiórka elementów drogi tj. krawężniki, obrzeża, ławy pod krawężniki i obrzeża,
b) rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
c) profilowaniu i zagęszczaniu podłoża,
d) wykonanie podbudowy,
e) frezowanie nawierzchni asfaltowej i wykonanie warstwy ścieralnej z masy bitumicznej przy połączeniu
z krawędzią drogi powiatowej,
f) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej,
g) wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej z kostki brukowej betonowej (część materiału rozbiórkowego),
h) wykonanie poboczy z płyt ażurowych oraz kruszyw łamanych,
i) ułożenie oporników, obrzeży i krawężników betonowych (część materiału z rozbiórki),
j) wykonanie ław pod krawężniki i obrzeża,
k) oznakowanie drogi zgodnie ze stałą organizacją ruchu,
l) wykończenie studni kostką trapezową.
2) Poza robotami budowlanymi wyszczególnionymi powyżej w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do:
a) wykonania pomiarów geodezyjnych wraz z inwentaryzacją powykonawczą i tabelą pomiarów powykonawczych, która powinna zawierać:
- długość: drogi, ścieżki pieszo-rowerowej, oporników, krawężników,
- powierzchnię: jezdni z kostki brukowej betonowej, ścieżki pieszo-rowerowej z kostki brukowej betonowej, poboczy utwardzonych kruszywem, poboczy z płyt ażurowych, zjazdów,
b) opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii
i uzgodnień). Kompletny projekt należy przedłożyć w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz,
c) wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania oraz poinformowania mieszkańców o planowanych pracach i utrudnieniach w ruchu (co najmniej na 7 dni przed zamontowaniem oznakowania pionowego dotyczącego zabezpieczenia robót,
w oparciu o zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu, należy powiadomić organ zarządzający ruchem, zarządcę drogi oraz właściwego Komendanta Policji o rozpoczęciu robót podając datę ustawienia oznakowania oraz datę przywrócenia lub wprowadzenia stałej organizacji ruchu na drodze - Wykonawca sporządzi protokół z czynności odbiorowych),
d) wprowadzenia stałej organizacji ruchu poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania oraz poinformowania mieszkańców o planowanych pracach i utrudnieniach w ruchu (co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem stałej organizacji ruchu, w oparciu o zatwierdzony projekt, należy powiadomić organ zarządzający ruchem, zarządcę drogi oraz właściwego Komendanta Policji o dacie przywrócenia lub wprowadzenia stałej organizacji ruchu na drodze - Wykonawca przedłoży do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz protokół z czynności odbiorowych, podpisany i zatwierdzony przez przedstawicieli organu zarządzającego ruchem oraz Powiatowej Policji),
e) innych prac towarzyszących wykonaniu niniejszego zadania.

3) Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
a) dokumentacji projektowej,
b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym.
UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania niniejszego zamówienia określają załączone przedmiary wraz z kosztorysami zerowymi dla poszczególnych branż. Przedmiary robót / kosztorysy zerowy mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokumenty pomocnicze w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentację projektową i wizję w terenie.
4) W przypadku rezygnacji z któregokolwiek elementu uwzględnionego w projekcie budowlanym kwota ulegnie zmniejszeniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 845658,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Zakres zamówienia - DLA CZĘŚCI 2 - obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie:
1) branży drogowej:
Prace polegają w szczególności na przebudowie ok. 620,00 m ulicy Wrzosowej we wsi Masłowo w celu poprawy płynności jazdy oraz bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu. W ramach przedsięwzięcia należy wykonać jezdnię o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Zakres opracowania obejmuje również wykonanie obustronnego chodnika oraz zjazdów z kostki brukowej betonowej. Przejście dla pieszych zostało zaprojektowane z kostki brukowej betonowej, które należy układać naprzemiennie (kolor biały
i czarny). Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo poprzez spadki podłużne i poprzeczne do projektowanych wpustów ulicznych. Kable telefoniczne i elektroenergetyczne znajdujące się w szerokości przedmiotowej jezdni należy zabezpieczyć rurami osłonowymi. Wszystkie urządzenia sieci wodociągowej, sanitarnej, gazowej i telekomunikacyjnej wyregulować i nawiązać wysokościowo do projektowej drogi.

Zakres robót do wykonania (branża drogowa):
a) rozbiórka elementów drogi tj. krawężniki, ławy pod krawężniki,
b) profilowaniu i zagęszczaniu podłoża,
c) wykonanie podbudowy,
d) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej koloru szarego,
e) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej koloru czerwonego (oś drogi z co drugiej kostki brukowej betonowej koloru czerwonego),
f) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej (przejście dla pieszych z kostki brukowej betonowej koloru czarnego i białego),
g) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej koloru szarego,
h) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej koloru czerwonego,
i) ustawienie krawężników i obrzeży betonowych,
j) wykonanie ławy pod krawężniki, obrzeża, ściek,
k) wykończenie studni kostką trapezową,
l) ułożenie ścieku ulicznego z kostki brukowej betonowej szarej,
m) oznakowanie drogi zgodnie ze stałą organizacją ruchu,

UWAGA: W opisie przedmiotu zamówienia wskazano obowiązujący kolor kostki brukowej betonowej przy realizacji zadania pn.: „Przebudowa ulicy Wrzosowej we wsi Masłowo”.

Zakres robót do wykonania (odwodnienie korpusu drogowego):
a) rozbiórka rurociągów,
b) demontaż hydrantu nadziemnego,
c) kanały z rur PVC o śr. 200 mm,
d) wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych,
e) wykonanie studni rewizyjnych kręgów betonowych,
f) montaż hydrantu pożarowego podziemnego,
g) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych,

2) Poza robotami budowlanymi wyszczególnionymi powyżej w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do:
a) wykonania pomiarów geodezyjnych wraz z inwentaryzacją powykonawczą i tabelą pomiarów powykonawczych, które powinny zawierać:
- długość: drogi, ścieku, krawężników, obrzeży,
- powierzchnię: jezdni, chodnika, zjazdów,
- długości: przykanalików wraz ze wskazaniem ich średnicy,
- liczbę: wpustów,
b) wykonania badań stopnia zagęszczenia podłoża drogowego, które po zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru należy dostarczyć do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz,
c) opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii
i uzgodnień). Kompletny projekt należy przedłożyć w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz,
d) wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania oraz poinformowania mieszkańców o planowanych pracach i utrudnieniach w ruchu (co najmniej na 7 dni przed zamontowaniem oznakowania pionowego dotyczącego zabezpieczenia robót,
w oparciu o zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu, należy powiadomić organ zarządzający ruchem, zarządcę drogi oraz właściwego Komendanta Policji
o rozpoczęciu robót podając datę ustawienia oznakowania oraz datę przywrócenia lub wprowadzenia stałej organizacji ruchu na drodze - Wykonawca sporządzi protokół
z czynności odbiorowych),
e) wprowadzenia stałej organizacji ruchu poprzez ustawienie odpowiedniego oznakowania oraz poinformowania mieszkańców o planowanych pracach i utrudnieniach w ruchu (co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem stałej organizacji ruchu, w oparciu o zatwierdzony projekt, należy powiadomić organ zarządzający ruchem, zarządcę drogi oraz właściwego Komendanta Policji o dacie przywrócenia lub wprowadzenia stałej organizacji ruchu na drodze
- Wykonawca przedłoży do Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz protokół z czynności odbiorowych, podpisany i zatwierdzony przez przedstawicieli organu zarządzającego ruchem oraz Powiatowej Policji),
f) innych prac towarzyszących wykonaniu niniejszego zadania.

3) Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą:
a) dokumentacji projektowych wraz z załącznikami, w tym:
- załącznik nr 1: mapa sytuacyjna z zakresem robót uwzględnionych w przedmiotowym zamówieniu „Przebudowa ulicy Wrzosowej we wsi Masłowo” – część zachodnia,
- załącznik nr 2: mapa sytuacyjna z zakresem robót uwzględnionych w przedmiotowym zamówieniu „Przebudowa ulicy Wrzosowej we wsi Masłowo” – część wschodnia,
b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) przedmiaru robót wraz z kosztorysami zerowymi.

UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe. Zakres prac do wykonania niniejszego zamówienia określają załączone przedmiary wraz z kosztorysami zerowymi dla poszczególnych branż. Przedmiary robót / kosztorysy zerowe mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokumenty pomocnicze w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentacje projektowe i wizję w terenie.

4) W przypadku rezygnacji z któregokolwiek elementu uwzględnionego w projekcie budowlanym kwota ulegnie zmniejszeniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1608536,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 537652,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 629681,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 537652,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marek Żurek- Zakład Usług Ogólnobudowlanych MAŻUR - Lider Konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EKA-BRUK, Zakład Brukarski spółka z o.o. - Partner Konsorcjum TOMASZ ŻUREK TOMŻUR - Partner Konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 699-100-17-70 lider

7.3.3) Ulica: ul. Gajowa 1

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 537652,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-04

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
w zakresie części 2 w wysokości: 1.319.000,00 zł brutto.
W postępowaniu dla tej części zostały złożone 3 oferty. Ceny brutto jakie zaproponowali Wykonawcy za realizację zamówienia dla części 2 przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia powyższej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty Zamawiający podjął decyzję
o unieważnieniu części 2 postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1327894,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1554476,53 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.