eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › "Poprawa efektywności energetycznej budynków stanowiących własność Powiatu Brzezińskiego, położonych w Brzezinach przy ul. M. Skłodowskiej - Curie" (II postępowanie)



Ogłoszenie z dnia 2023-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej budynków stanowiących własność Powiatu Brzezińskiego, położonych w Brzezinach przy ul. M. Skłodowskiej - Curie” (II postępowanie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BRZEZIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750731786

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 16

1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 874 11 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-brzeziny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6450c6a3-b1dc-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa efektywności energetycznej budynków stanowiących własność Powiatu Brzezińskiego, położonych w Brzezinach przy ul. M. Skłodowskiej - Curie” (II postępowanie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6450c6a3-b1dc-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169229

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021907/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Poprawa efektywności energetycznej budynków stanowiących własność Powiatu Brzezińskiego, położonych w Brzezinach przy ul. M. Skłodowskiej - Curie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104218

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OK.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynków stanowiących własność Powiatu Brzezińskiego położonych w Brzezinach przy ulicy Marii Skłodowskiej - Curie" (II postępowanie) są roboty budowlane polegające na przeprowadzeniu modernizacji energetycznej 2 budynków w celu uzyskania oszczędności energii z jednoczesnym zachowaniem komfortu cieplnego w okresie użytkowania budynków. Realizacja inwestycji odbywać się będzie zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych, w formule "zaprojektuj, wybuduj". Wszelkie prace projektowe i wykonawcze powinny służyć realizacji założeń Programu Funkcjonalno - Użytkowego i zostaną wykonane zgodnie z wymaganiami Rządowego Funduszu Polski Ład.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres robót obejmuje:

1) Obiekt Nr 1: Budynek wielorodzinny:

1. Przygotowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i pozwoleń.
2. Przygotowanie terenu budowy.
3. Ocieplenie ściany zewnętrznej tylnej (bez okien) wraz z utwardzeniem terenu płytami lub kostką betonową wzdłuż tej ściany na szerokości około 10mb.
4. Przeprowadzenie odpowiednich prób i badań przed uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów zawiązanych z oddaniem do użytkowania zrealizowanej inwestycji.


2) Obiekt nr 2: Budynek warsztatowo-garażowy (zostanie przeznaczony na cele społeczne):

1. Przygotowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i pozwoleń.
2. Przygotowanie terenu budowy.
3. Wymianę i ocieplenie stropodachu wraz wykonaniem sufitu podwieszanego.
4. Ocieplenie ścian zewnętrznych.
5. Ocieplenie podłogi na gruncie.
6. Wymianę stolarki okiennej wraz z parapetami.
7. Wymianę stolarki drzwiowej.
8. Zamurowanie drzwi garażowych i wstawienie nowych drzwi wejściowych oraz okien, ewentualne wykonanie ścianek działowych typu lekkiego.
9. Modernizację instalacji c.w.u.
10. Modernizację instalacji c.o..
11. Montaż nowego źródła ciepła na potrzeby instalacji c.w.u. i c.o. o mocy 30 kW
12. Wymianę oświetlenia wewnętrznego.
13. Roboty towarzyszące: wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, naprawa schodów wejściowych wraz z rampą, wymianę instalacji elektrycznej, wykonanie nowego przyłącza gazowego, roboty remontowo - budowlane wewnątrz budynku , zagospodarowanie terenu wokół obiektu (między innymi dojazdy i ciągi pieszo-jezdne).
14. Przeprowadzenie odpowiednich prób i badań przed uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów zawiązanych z oddaniem do użytkowania zrealizowanej inwestycji.


Szczegółowy zakres prac oraz opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4785000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5149395,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4785000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMAT GROUP Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382316916

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 88

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-992

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4785000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.