Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00104218/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej budynków stanowiących własność Powiatu Brzezińskiego, położonych w Brzezinach przy ul. M. Skłodowskiej - Curie” (II postępowanie)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BRZEZIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750731786
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 16
1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 874 11 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-brzeziny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6450c6a3-b1dc-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa efektywności energetycznej budynków stanowiących własność Powiatu Brzezińskiego, położonych w Brzezinach przy ul. M. Skłodowskiej - Curie” (II postępowanie)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6450c6a3-b1dc-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021907/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Poprawa efektywności energetycznej budynków stanowiących własność Powiatu Brzezińskiego, położonych w Brzezinach przy ul. M. Skłodowskiej - Curie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104218
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynków stanowiących własność Powiatu Brzezińskiego położonych w Brzezinach przy ulicy Marii Skłodowskiej - Curie" (II postępowanie) są roboty budowlane polegające na przeprowadzeniu modernizacji energetycznej 2 budynków w celu uzyskania oszczędności energii z jednoczesnym zachowaniem komfortu cieplnego w okresie użytkowania budynków. Realizacja inwestycji odbywać się będzie zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych, w formule "zaprojektuj, wybuduj". Wszelkie prace projektowe i wykonawcze powinny służyć realizacji założeń Programu Funkcjonalno - Użytkowego i zostaną wykonane zgodnie z wymaganiami Rządowego Funduszu Polski Ład.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres robót obejmuje:
1) Obiekt Nr 1: Budynek wielorodzinny:
1. Przygotowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i pozwoleń.
2. Przygotowanie terenu budowy.
3. Ocieplenie ściany zewnętrznej tylnej (bez okien) wraz z utwardzeniem terenu płytami lub kostką betonową wzdłuż tej ściany na szerokości około 10mb.
4. Przeprowadzenie odpowiednich prób i badań przed uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów zawiązanych z oddaniem do użytkowania zrealizowanej inwestycji.
2) Obiekt nr 2: Budynek warsztatowo-garażowy (zostanie przeznaczony na cele społeczne):
1. Przygotowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i pozwoleń.
2. Przygotowanie terenu budowy.
3. Wymianę i ocieplenie stropodachu wraz wykonaniem sufitu podwieszanego.
4. Ocieplenie ścian zewnętrznych.
5. Ocieplenie podłogi na gruncie.
6. Wymianę stolarki okiennej wraz z parapetami.
7. Wymianę stolarki drzwiowej.
8. Zamurowanie drzwi garażowych i wstawienie nowych drzwi wejściowych oraz okien, ewentualne wykonanie ścianek działowych typu lekkiego.
9. Modernizację instalacji c.w.u.
10. Modernizację instalacji c.o..
11. Montaż nowego źródła ciepła na potrzeby instalacji c.w.u. i c.o. o mocy 30 kW
12. Wymianę oświetlenia wewnętrznego.
13. Roboty towarzyszące: wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, naprawa schodów wejściowych wraz z rampą, wymianę instalacji elektrycznej, wykonanie nowego przyłącza gazowego, roboty remontowo - budowlane wewnątrz budynku , zagospodarowanie terenu wokół obiektu (między innymi dojazdy i ciągi pieszo-jezdne).
14. Przeprowadzenie odpowiednich prób i badań przed uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów zawiązanych z oddaniem do użytkowania zrealizowanej inwestycji.
Szczegółowy zakres prac oraz opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4785000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5149395,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4785000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMAT GROUP Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382316916
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 88
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-992
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AMAT GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AMAT GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4785000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Przebudowa budynku gospodarczego w miejscowości Bogdanka wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2937 E w miejscowości Marianów Kołacki"
- "Remont drogi powiatowej nr 2918 E w miejscowości Popień"
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Uregulowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kowal - etap IV
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- "Modernizacja obiektu - sanitariatów (SP-18)"
- Budowa drogi gminnej łączącej drogę wojewódzką nr 382 z drogą powiatową nr 2887D w Strzegomiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.