eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Podnoszenie umiejętności oraz uzyskiwanie kwalifikacji zawodowych przez uczestniczenie uczniów i uczennic w kursach



Ogłoszenie z dnia 2022-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Podnoszenie umiejętności oraz uzyskiwanie kwalifikacji zawodowych przez uczestniczenie uczniów i uczennic w kursach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piekary Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bytomska 84

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piekary.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podnoszenie umiejętności oraz uzyskiwanie kwalifikacji zawodowych przez uczestniczenie uczniów i uczennic w kursach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84139fa6-9f93-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001004/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Piekarska Akademia Zawodowa w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów Poddziałanie 11.2.3 Wsparcie szkolnictwa zawodowego”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081024/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271-12/PG/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 872000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 304475,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – kurs PHOTOSHOP dla 12 osób
Kurs grafiki komputerowej - Adobe Photoshop (poziom podstawowy i zaawansowany) – dla uczniów i uczennic ZS1 w Piekarach Śl.
Realizacja kursów powinna odbywać się poza godzinami lekcyjnymi uczestników kursu, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość organizacji zajęć w soboty. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem.
Szkolenia i egzaminy końcowe odbędą się w budynku szkoły Zespołu Szkół nr w Piekarach Śl. przy ul. Marii Curie- Skłodowskiej 49 w sali komputerowej wyposażonej w komputery, na których zainstalowano wersję edukacyjną oprogramowania Adobe Creative Cloud. • Liczba uczestników:
6 osób w grupie 1 (pełnoletni uczniowie, pełnoletnie uczennice ZS1 ) w tura nr 1
6 osób w grupie 2 (pełnoletni uczniowie, pełnoletnie uczennice ZS1 ) w tura nr 2
• Liczba grup: 1 w każdej turze
• Łączny wymiar godzin kursu: minimum 40 godzin dydaktycznych, przy czym 1 godzina trwa 45 minut
• Preferowane metody prowadzonych zajęć: zajęcia teoretyczne i praktyczne
• Wymagane jest, aby kurs zawodowy opierał się na programach bazujących na uznawanych certyfikatach, profilach zawodowych lub modułowych programach.
• Program kursu zawodowego musi obejmować minimum 40 godzin dydaktycznych oraz zawierać informacje dotyczące tematyki prowadzonego kursu zawodowego, z podziałem na zajęcia teoretyczne i praktyczne.
(pełny opis zawiera SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 13748,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – kurs SEP dla 40 osób (technik elektryk)
Kurs uprawnienia elektryczne G1 zakończone egzaminem na uprawnienia SEP 1kV – dla uczniów i uczennic ZS1 w Piekarach Śl. kształcących się na kierunku technik elektryk.
Kurs uprawnienia elektryczne G1 zakończone egzaminem na uprawnienia SEP 1kV – dla uczniów i uczennic ZS1 w Piekarach Śl.
Realizacja kursów powinna odbywać się poza godzinami lekcyjnymi uczestników kursu, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość organizacji zajęć w soboty. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem.
Szkolenia i egzaminy odbędą się w budynku szkoły Zespołu Szkół nr w Piekarach Śl. przy ul. Marii Curie- Skłodowskiej 49.
• Liczba uczestników: łącznie 40 osób (pełnoletni uczniowie, pełnoletnie uczennice ZS1 w Piekarach Śl.)
• Liczba grup: 2 grupy szkoleniowe (po 10 osób każda) w danej turze,
• Ilość dni szkolenia: 5 dni szkoleniowych
• Łączny wymiar godzin kursu: minimum 24 godzin dydaktycznych, przy czym 1 godzina trwa 45 minut
• Preferowane metody prowadzonych zajęć: wykładu z ćwiczeniami i przykładami praktycznymi
• Szkolenie ma przygotować do egzaminu "E" na uzyskanie uprawnień elektrycznych do 1kV w wybranym zakresie eksploatacji określonych urządzeń, instalacji lub sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV.
• Po zakończeniu kursu uczestnicy zdają egzamin „E” eksploatacji w grupa G1 pkt 2 i 10.
• Minimalny zakres merytoryczny szkolenia :
1. Budowa oraz zasady doboru i stosowania wybranych urządzeń, instalacji lub sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kv.
2. Zasady prawidłowego wykonywania instalacji elektroenergetycznych,
3. Zasady przyłączania urządzeń,
4. Zakres i terminy wykonywania podstawowych czynności podczas eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych,
5. Przepisy prawne dotyczące bezpieczeństwa pracy,
6. Zasady uwalniania porażonych spod napięcia oraz udzielania pierwszej pomocy,
7. Organizacja ochrony przeciwpożarowej, sprzęt przeciwpożarowy i sposób jego użycia,
8. Przepisy dotyczące przyłączania instalacji i urządzeń do sieci,
9. Wymagania dotyczące prowadzenia dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej,
10. Przepisy dotyczące zakresu działania Urzędu Regulacji Energetyki.
(pełny opis zawiera SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 19512,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 – kurs SEP dla 30 osób (technik informatyk)
Kurs uprawnienia elektryczne G1 zakończone egzaminem na uprawnienia SEP 1kV – dla uczniów i uczennic ZS1 w Piekarach Śl. kształcących się na kierunku technik informatyk.
Kurs uprawnienia elektryczne G1 zakończone egzaminem na uprawnienia SEP 1kV – dla uczniów i uczennic ZS1 w Piekarach Śl.
Realizacja kursów powinna odbywać się poza godzinami lekcyjnymi uczestników kursu, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość organizacji zajęć w soboty. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem.
Szkolenia i egzaminy odbędą się w budynku szkoły Zespołu Szkół nr w Piekarach Śl. przy ul. Marii Curie- Skłodowskiej 49. • Liczba uczestników: łącznie 30 osób (pełnoletni uczniowie, pełnoletnie uczennice ZS1 w Piekarach Śl)
• Liczba grup: 1 grupy szkoleniowa (po 15 osób) w danej turze,
• Ilość dni szkolenia: 5 dni szkoleniowych
• Łączny wymiar godzin kursu: minimum 24 godzin dydaktycznych, przy czym 1 godzina trwa 45 minut
• Preferowane metody prowadzonych zajęć: wykładu z ćwiczeniami i przykładami praktycznymi
• Szkolenie ma przygotować do egzaminu "E" na uzyskanie uprawnień elektrycznych do 1kV w wybranym zakresie eksploatacji określonych urządzeń, instalacji lub sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV.
• Po zakończeniu kursu uczestnicy zdają egzamin „E” eksploatacji w grupa G1 pkt 2 i 10.
• Minimalny zakres merytoryczny szkolenia :
1. Budowa oraz zasady doboru i stosowania wybranych urządzeń, instalacji lub sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kv,.
2.Zasady prawidłowego wykonywania instalacji elektroenergetycznych,
3.Zasady przyłączania urządzeń,
4.Zakres i terminy wykonywania podstawowych czynności podczas eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych,
5.Przepisy prawne dotyczące bezpieczeństwa pracy,
6.Zasady uwalniania porażonych spod napięcia oraz udzielania pierwszej pomocy,
7.Organizacja ochrony przeciwpożarowej, sprzęt przeciwpożarowy i sposób jego użycia,
8.Przepisy dotyczące przyłączania instalacji i urządzeń do sieci,
9.Wymagania dotyczące prowadzenia dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej,
10.Przepisy dotyczące zakresu działania Urzędu Regulacji Energetyki.
(pełny zakres zawiera SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 14634,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs spawania metodą MAG 135 - I Stopień (IS-P/T-FW) Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych dla 10 uczniów ZS1 – uczestników projektu PAZ. Kurs powinien obejmować minimum 25 godzin teoretycznych oraz minimum 120 godzin praktycznych (przez godzinę należy rozumieć 45 minut). Program kursu powinien być opracowany przez Wykonawcę na podstawie aktualnych wytycznych Instytutu Spawalnictwa. Celem kursu jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczniów do wykonywania zawodu spawacza metodą 135. Kurs zakończony będzie egzaminem i wydaniem Świadectwa Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza oraz Książeczki Spawacza według obowiązującej normy PN – EN ISO dla Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawaczy. Uzyskanie uprawnienia powinno dać uczniom kwalifikacje Europejskiego Spawacza Ręcznego w metodzie MAG 135.
Wykonawca musi zapewnić odpowiednie zasoby techniczne i sprzęt niezbędny do należytej realizacji przedmiotu zamówienia spełniający wymogi prawne oraz w zakresie BHP i ppoż.
Realizacja kursu w powinna odbywać się w lokalizacjach takich jak: Piekary Śl., Bytom, Chorzów, Tarnowskie Góry lub Zabrze w godzinach i dniach wskazanych przez Zamawiającego, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość organizacji zajęć w soboty. Wykonawca będzie realizować przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem.
• Liczba uczestników:
5 osób w grupie 1 (uczniowie i uczennice ZS1 w Piekarach Śl.) w turze nr 1
5 osób w grupie 1 (uczniowie i uczennice ZS1 w Piekarach Śl) w turze nr 2
• Liczba grup: 1 w każdej turze
• Łączny wymiar godzin kursu: minimum 145 godzin dydaktycznych, w tym minimum 25 godzin teoretycznych oraz minimum 120 godzin praktycznych (przez godzinę należy rozumieć 45 minut)
• Preferowane metody prowadzonych zajęć: wykłady z ćwiczeniami i przykładami praktycznymi oraz zajęcia praktyczne na indywidualnych stanowiskach spawalniczych dla każdego uczestnika
• Szkolenie ma przygotować do egzaminu spawacza metodą 135. Kurs zakończony będzie egzaminem i wydaniem Świadectwa Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza oraz Książeczki Spawacza według obowiązującej normy EN 287. Uzyskanie uprawnienia powinno dać uczniom kwalifikacje Europejskiego Spawacza Ręcznego w metodzie MAG 135.
• Minimalny zakres merytoryczny szkolenia w części teoretycznej:
- Klasyfikacja procesów spawalniczych
- Zastosowanie elektryczności i urządzenia do spawania elektrodą nietopliwą w osłonie gazu - Bezpieczeństwo i higiena pracy przy pracach spawalniczych
- Materiały podstawowe i ich spawalność
- Materiały dodatkowe do spawania
- Spawanie w praktyce
- Oznaczanie i wymiarowanie spoin
- Metody przygotowania złączy spawanych
- Minimalny Zapewnienie jakości w spawalnictwie
- Kwalifikowanie spawaczy
Minimalny zakres merytoryczny szkolenia w części praktycznej:
- Instruktaż stanowiskowy,
- Część praktyczna powinna odbywać się lokalizacjach takich jak: Piekary Śl, Bytom, Chorzów, Tarnowskie Góry lub Zabrze , przy czym zajęcia praktyczne muszą odbywać się na indywidualnych stanowiskach spawalniczych dla każdego uczestnika
(pełny opis zawiera SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 17890 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 – kurs programowania sterowników PLC dla 16 osób
Kurs programowania PLC dla 16 uczniów i uczennic ZS1 w Piekarach Śl.
Celem kursu jest zdobycie wiedzy, aby:
- Zaprogramować od podstaw własny w pełni działający program na sterowniku PLC,
- Postawić działający Serwer WWW, który będzie komunikował się z PLC,
- Rozwiązywać najczęstsze problemy z jakimi może się spotkać programista PLC.
Realizacja kursów powinna odbywać się poza godzinami lekcyjnymi uczestników kursu, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość organizacji zajęć w soboty. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem.
Szkolenia i egzaminy końcowe odbędą się w budynku szkoły Zespołu Szkół nr w Piekarach Śl. przy ul. Marii Curie- Skłodowskiej w sali wyposażonej stanowiska PLC.
• Liczba uczestników:
8 osób w grupie 1 (uczniowie i uczennice ZS1 w Piekarach Śl) w turze nr 1
8 osób w grupie 1 (uczniowie i uczennice ZS1 w Piekarach Śl) w turze nr 2
• Liczba grup: 1 w każdej turze
• Łączny wymiar godzin kursu: minimum 40 godzin dydaktycznych, przy czym 1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut
• Preferowane metody prowadzonych zajęć: zajęcia teoretyczne i praktyczne
• Wymagane jest, aby kurs zawodowy opierał się na programach bazujących na uznawanych certyfikatach, profilach zawodowych lub modułowych programach.
• Program kursu zawodowego musi obejmować minimum 40 godzin dydaktycznych oraz zawierać informacje dotyczące tematyki prowadzonego kursu zawodowego, z podziałem na zajęcia teoretyczne i praktyczne.
• Minimalny zakres merytoryczny szkolenia obejmuje następujące bloki szkoleniowe:
 Wstęp – czym jest sterownik PLC, przegląd sterowników firmy Siemens,
 Pakiet TIA Portal – podstawowe informacje, pierwszy projekt,
 Program użytkownika – charakterystyka podstawowych bloków,
 Pierwszy program,
 Przegląd języków programowania w TIA Portal,
 Narzędzia testowania programu,
 Operacje binarne,
 Zmienne i typy danych,
 Obszary pamięci systemowej wykorzystywane w programie użytkownika,
 Czasy i liczniki,
 Współpraca sterownika PLC z HMI. Podstawy wykorzystania HMI,
 Operacje arytmetyczne,
 Bloki FC i FB z parametrami,
 Operacje przeniesienia wartości, porównania i konwersji,
 Sygnały analogowe.
• Proponowany podział na poszczególne tematy zajęć jest następujący:
• Wstęp – przedstawienie tematyki i zakresu szkolenia, test wstępny,
• Sterownik PLC- czym jest, zasada działania,
• Przegląd sterowników firmy Siemens. Podstawowe parametry sterowników S7-1200,
• Pakiet TIA Portal – informacje ogólne. Tworzenie projektu: omówienie okien i pasków narzędziowych. Tworzenie i konfiguracja Omówienie Cewek Set oraz Reset, oraz wpływu kolejności instrukcji na wynik operacji logicznych ja stacji sprzętowej PLC,
• Tworzenie tablicy zmiennych PLC (np. wejścia i wyjścia). Praca online/offline z PLC,
• Ćwiczenie: Utworzenie stacji sprzętowej, tablicy PLC tags i pierwszego programu użytkownika w bloku OB1,
• Podstawowe funkcje testowe wraz z poglądem zmiennych w trybie Online,
• Przegląd i charakterystyka bloków programu. Programowanie liniowe i strukturalne,
• Proste operacje binarne,
• Ćwiczenie: załączanie/wyłączanie i wybór rodzaju sterowania od przełącznika bistabilnego,
• Omówienie Cewek Set oraz Reset, oraz wpływu kolejności instrukcji na wynik operacji logicznych,
• Ćwiczenie: załączanie/wyłączanie i wybór rodzaju sterowania od przycisków monostabilnych,
• Podsumowanie dotychczasowych wiadomości,
• Funkcja XOR,
• Ćwiczenie: załączanie/wyłączanie napędu od naciśnięcia przycisku monostabilnego,
• Narzędzia testowania programu. Funkcje diagnostyczne online, panel CPU, monitorowanie bloku (status), podgląd i modyfikacja stanu zmiennych,
• Ćwiczenie: Wykorzystywanie funkcji testowych,
• Reakcja programowa na zmianę stanu bitu. Zbocze narastające i opadające,
• Ćwiczenie: wyłączanie napędu przy zmianie stanu czujnika na zero,
• Przegląd i charakterystyka języków programowania w TIA Portal: LAD, FBD, SCL, STL,
• Ćwiczenie: pisanie i testowanie programu poznanych językach,
• Obszary pamięci systemowej wykorzystywane w programie. Zasady adresowania wejść, wyjść, znaczników,
• Zmienne (tagi) i typy danych. Bity, bajty, słowa, podwójne słowa. Formaty danych liczbowych,
• Ćwiczenie: przegląd typów danych w tablicy monitorowania zmiennych,
• Przypomnienie dotychczasowych wiadomości,
• Czasy i liczniki – wprowadzenie,
• Ćwiczenie: testowanie standardowych funkcji czasowych i licznikowych,
• Czasy i liczniki – podsumowanie,
• Ćwiczenie: programowy generator taktu,
• TIA – wyszukiwanie użycia zmiennych (funkcja cross-references),
• Ćwiczenie: sterowanie trzema kolejnymi taśmociągami,
• Współpraca sterownika PLC z HMI. Podstawy wykorzystania HMI,
• Ćwiczenie: utworzenie stacji HMI wg dostępnego w TIA Portal szablonu,
• Omówienie podstawowej struktury HMI,
• Ćwiczenie: wizualizacja pracy trzech przenośników,
• Bloki FC i FB z parametrami,
• Operacje arytmetyczne,
• Ćwiczenie: wyliczanie średniej arytmetycznej oraz innych wartości w bloku FC z parametrami,
• Przypomnienie dotychczasowych wiadomości,
• Ćwiczenie: sterowanie taśmą montażową z trzema stanowiskami: bloki z parametrami,
• Ćwiczenie znajdowania błędów w programie,
• Operacje przeniesienia wartości, porównania i konwersji,
• Sygnały analogowe. Skalowanie wartości analogowej,
• Ćwiczenie: wyskalowanie wartości analogowej jako np. poziomu cieczy w zbiorniku, wraz z wizualizacją HMI,
• Ćwiczenie: sterowanie ogrzewaniem (załącz/wyłącz z histerezą), wejście analogowe jako pomiar temperatury,
• Ćwiczenie: tworzenie zadajnika sygnału,
• Zapoznanie się z funkcjonalnością Trace,
• Zadanie znajdowania błędów w programie na podstawie poznanych funkcji diagnostycznych,
• Podsumowanie – powtórka poprzedniej partii materiału,
• Symulacja obiektu opis wraz z ideą,
• Ćwiczenie: symulacja obiektów rzeczywistych,
• Omówienie modelu wraz z praktyką rozpoznawania elementów,
• Ćwiczenie: sterowanie linią w sposób ręczny i automatyczny z wizualizacją HMI,
• Kontynuacja zadania wraz z testami,
• Ćwiczenie: sterowanie linią produkcyjną zależnie od typu elementu w trybach automatycznym oraz ręcznym wraz z HMI,
• Kontynuacja ćwiczenia wraz testami,
• Test końcowy.
(pełny opis zawiera SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 30439,04 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 – kurs prawa jazdy kat. B dla 50 osób
Kurs prawa jazdy kategorii „B” – dla 50 uczniów i uczennic ZS1 w Piekarach Śl.
Celem kursu jest uzyskanie przez uczestników wiedzy i umiejętności umożliwiających zaliczenie z wynikiem pozytywnym egzaminu wewnętrznego zorganizowanego przez Wykonawcę i przystąpienie do egzaminu państwowego, w tym nabycie uprawnień do kierowania pojazdami kategorii B. Zastosowane metody nauczania muszą uwzględniać indywidualne podejście o każdego z uczestników i zapewnić maksymalny stopień przygotowania do egzaminu.
Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach Śl. przy ulicy Marii Curie-Skłodowskiej 49, w wymiarze 30 godzin dla każdego uczestnika kursu, maksymalnie 4 godziny lekcyjne dziennie. Zamawiający zapewnia salę komputerową wyposażoną w stanowiska komputerowe dla każdego uczestnika kursu. Zajęcia teoretyczne będą prowadzone w grupach.
Zajęcia praktyczne obejmują 30 godzin praktycznej nauki jazdy organizowanej w godzinach od 6:00 do 21:00 dla każdego uczestnika kursu według harmonogramu ustalonego indywidualnie dla uczestnika z instruktorem. Godzina zajęć w zakresie części teoretycznej szkolenia równa się 45 minutom, a godzina zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia 60 minutom zgodnie z §10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2016 r. poz. 280 z póżn. zm.).
W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość organizacji zajęć w soboty. Wykonawca będzie realizować przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem
• Liczba uczestników:
16 osób w grupie 1 (pełnoletni uczniowie, pełnoletnie uczennice ZS1 w Piekarach Śl) w tura nr 1
16 osób w grupie 2 (pełnoletni uczniowie, pełnoletnie uczennice ZS1 w Piekarach Śl) w tura nr 2
9 osób w grupie 1 (pełnoletni uczniowie, pełnoletnie uczennice ZS1 w Piekarach Śl) w tura nr 2
9 osób w grupie 1 (pełnoletni uczniowie, pełnoletnie uczennice ZS1 w Piekarach Śl) w tura nr 2
• Liczba grup: 2 w każdej turze
• Zajęcia teoretyczne będą odbywać się w salach Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach Śl. przy ulicy Marii Curie-Skłodowskiej 49, w wymiarze 30 godzin dla każdego uczestnika kursu, maksymalnie 4 godziny lekcyjne dziennie. Zamawiający zapewnia salę komputerową wyposażoną w stanowiska komputerowe dla każdego uczestnika kursu. Zajęcia teoretyczne będą prowadzone w grupach.
• Zajęcia praktyczne obejmują 30 godzin praktycznej nauki jazdy organizowanej w godzinach od 6:00 do 21:00 dla każdego uczestnika kursu według harmonogramu ustalonego indywidualnie dla uczestnika z instruktorem. Godzina zajęć w zakresie części teoretycznej szkolenia równa się 45 minutom, a godzina zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia 60 minutom zgodnie z §10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2016 r. poz. 280 z póżn. zm.).
• Zajęcia w ramach kursu maja na celu zapoznanie z przepisami ruchu drogowego i budową samochodu w części teoretycznej oraz w części praktycznej doskonalenie umiejętności w zakresie kierowania samochodem z uwzględnieniem kosztów badań lekarskich i egzaminu państwowego wraz z zapewnieniem materiałów edukacyjnych związanych z przepisami ruchu drogowego, w tym podręcznik dla uczestnika kursu.
W trakcie zajęć teoretycznych uczestnicy powinni mieć możliwość pracy przy komputerze – możliwość wypełniania testów. W trakcie zajęć praktycznych każdy z uczestników musi mieć możliwość samodzielnej jazdy i wykonywania manewrów odpowiednim pojazdem samochodowym.
• Minimalny zakres merytoryczny szkolenia obejmuje następujące bloki szkoleniowe:
(pełny zakres zawiera SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 91463,50 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7 – kurs programowania aplikacji BACK END dla 8 osób
Kurs programowania aplikacji BACK END – dla uczniów i uczennic ZS1 w Piekarach Śl.
Celem kursu jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu tworzenia „od tyłu” aplikacji i stron internetowych oraz poznanie języków programowania typu Python oraz C#.
Realizacja kursów powinna odbywać się poza godzinami lekcyjnymi uczestników kursu, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość organizacji zajęć w soboty. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem.
Szkolenie i egzamin odbędzie się w budynku szkoły Zespołu Szkół nr w Piekarach Śl. przy
ul. Marii Curie- Skłodowskiej 49, w sali komputerowej wyposażonej w komputery.
• Liczba uczestników:
8 osób w grupie 1 (pełnoletni uczniowie, pełnoletnie uczennice ZS1 w Piekarach Śl.)
• Liczba grup: 1
• Łączny wymiar godzin kursu: minimum 60 godzin dydaktycznych, w tym 30 godzin teoretycznych i 30 godzin praktycznych przy czym 1 godzina trwa 45 minut
• Preferowane metody prowadzonych zajęć: zajęcia teoretyczne i praktyczne
• Wymagane jest, aby kurs zawodowy opierał się na programach bazujących na uznawanych certyfikatach, profilach zawodowych lub modułowych programach.
• Program kursu zawodowego musi obejmować minimum 60 godzin dydaktycznych oraz zawierać informacje dotyczące tematyki prowadzonego kursu zawodowego, z podziałem na zajęcia teoretyczne i praktyczne.
• Minimalny zakres merytoryczny szkolenia obejmuje następujące tematy szkoleniowe:
1. Python – Przygotowanie środowiska pracy Visual Studio
2. Python – Pierwszy program
3. Python- Podstawowe typy proste
4. Python- Operacje oraz funkcje String
5. Python- Liczby int oraz Float
6. Python- Komentarze
7. Python- Input w konsoli
8. Python- Konwersja typów
9. Python-Instrukcje warunkowe
10. Python- Operatory logiczne
11. Python- Pętle w Python
12. Python- Funkcja Range
13. Python- Struktury danych
14. Python – Funkcje i Argumenty
15. Python – Klasy oraz OOP
16. Python- Ważne techniki
17. C# - Przygotowanie środowiska i pierwszy program
18. C#- Zmienne i stałe
19. C#- Instrukcje, funkcje, klasy
20. C#- Arytmetyka w programowaniu
21. C#- Konwersja plików
22. C#- Wyrażenia logiczne
23. C#- Instrukcje warunkowe
24. C#- Tablice
25. C#- Operacje na tekstach
26. C#- Metody
27. C#- Struktury a klasy
28. 6h stworzeniem aplikacji Web
Przedmiot zamówienia musi być zakończony wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego, poświadczającego udział w kursie zawodowym.
Kurs zawodowy musi być zakończony egzaminem końcowym przeprowadzonym przez Wykonawcę.
Egzamin kończący kurs BACK END odbędzie się w budynku szkoły znajdującym się w Piekarach Śl. przy ul. Mari Curie- Skłodowskiej 49, 41-949 Piekary Śl.
(pełny opis zawiera SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 29024,40 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8 – kurs ESSENIALS dla kierunku technik elektryk dla 20 osób.
Kurs IT Essentials dla 20 uczniów i uczennic ZS1 w Piekarach Śl.
Celem kursu jest zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami związanymi z budową komputerów osobistych. Uczestnicy kursu poznają się z budową komputera oraz będą montować i konfigurować komputer osobisty, instalować system operacyjny oraz rozwiązywać podstawowe problemy związane z działaniem i obsługą komputera i oprogramowania. Celem kursu jest przygotowanie do certyfikacji IT Essentials.
Realizacja kursów powinna odbywać się poza godzinami lekcyjnymi uczestników kursu, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość organizacji zajęć w soboty. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem.
Szkolenie i egzamin odbędzie się w budynku szkoły Zespołu Szkół nr w Piekarach Śl. przy ul. Marii Curie- Skłodowskiej 49, 41-949 Piekary Śl. w sali komputerowej wyposażonej w komputery.
• Liczba uczestników:
10 osób w grupie 1 (uczniowie i uczennice ZS1 w Piekarach Śl.) w turze nr 1
10 osób w grupie 1 (uczniowie i uczennice ZS1 w Piekarach Śl.) w turze nr 2
• Liczba grup: 1 w każdej turze
• Łączny wymiar godzin kursu: minimum 40 godzin dydaktycznych, w tym 30 godzin online, przy czym 1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut
• Preferowane metody prowadzonych zajęć: zajęcia teoretyczne online i praktyczne w siedzibie ZS1 w Piekarach Śl.
• Wymagane jest, aby kurs zawodowy opierał się na programach bazujących na uznawanych certyfikatach, profilach zawodowych lub modułowych programach.
• Program kursu zawodowego musi obejmować minimum 40 godzin dydaktycznych oraz zawierać informacje dotyczące tematyki prowadzonego kursu zawodowego, z podziałem na zajęcia teoretyczne i praktyczne.
• Minimalny zakres merytoryczny szkolenia obejmuje następujące bloki tematyczne:
1. Wprowadzenie do sprzętu komputerowego 2 h
2. Montaż komputera PC 2h
3. Sprzęt komputerowy, poziom zaawansowany 2h
4. Konserwacja zapobiegawcza i rozwiązywanie problemów 2h
Podsumowanie 1-4 2h
5. Koncepcje sieciowe 2h
6. Zastosowane sieci 2h
Podsumowanie 5-6 2h
7. Laptopy i inne urządzenia mobilne 2h
8. Drukarki 2h
Podsumowanie 7-8 2h
9. Wirtualizacja i przetwarzanie w chmurze 2h
10. Instalacja systemu Windows 2h
11. Konfiguracja systemu Windows 2h
Podsumowanie 9-11 2h
12. Systemy operacyjne dla urządzeń mobilnych, Linux i macOS 2h
13. Bezpieczeństwo 2h
Podsumowanie 12-13 2h
14. Profesjonalista IT 2h
15. Egzamin Końcowy 2h
Przedmiot zamówienia musi być zakończony wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu zawodowego, poświadczającego udział w kursie zawodowym oraz wydaniem certyfikatu modułowego IT ESSENTIALS.
(pełny zakres zawiera SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 36585,40 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs CISCO CCNA-1 Wprowadzenie do sieci v7.0 (ITN) oraz CCNA-2 Podstawy przełączania, routingu i łączności bezprzewodowej v7.0 (SRWE) dla 20 uczniów i uczennic ZS1 w Piekarach Śl. – uczestników projektu PAZ. Celem kursu jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu projektowania, budowania i administrowania sieciami komputerowymi. Celem kursu jest przygotowanie do certyfikatu modułowego CCNA 1 oraz CCNA2 .
Realizacja kursów powinna odbywać się poza godzinami lekcyjnymi uczestników kursu, dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów. W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość organizacji zajęć w soboty. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy zgodnie z harmonogramem.
Szkolenie i egzamin odbędzie się w budynku szkoły Zespołu Szkół nr w Piekarach Śl. przy
ul. Marii Curie- Skłodowskiej 49, 41-949 Piekary Śl., w sali komputerowej wyposażonej w komputery.
• Liczba uczestników:
10 osób w grupie 1 (uczniowie i uczennice ZS1 w Piekarach Śl.) w turze nr 1
10 osób w grupie 1 (uczniowie i uczennice ZS1 w Piekarach Śl.) w turze nr 2
• Liczba grup: 1 w każdej turze
• Łączny wymiar godzin kursu: minimum 80 godzin dydaktycznych, przy czym 1 godzina dydaktyczna trwa 45 minut
CCNA 1, łącznie 40 godzin, w tym 30 godzin online
CCNA2, łącznie 40 godzin, w tym 30 godzin online
• Preferowane metody prowadzonych zajęć: zajęcia teoretyczne online i praktyczne w siedzibie ZS1 w Piekarach Śl.
• Wymagane jest, aby kurs zawodowy opierał się na programach bazujących na uznawanych certyfikatach, profilach zawodowych lub modułowych programach.
• Program kursu zawodowego musi obejmować minimum 80 godzin dydaktycznych oraz zawierać informacje dotyczące tematyki prowadzonego kursu zawodowego, z podziałem na zajęcia teoretyczne i praktyczne.
• Minimalny zakres merytoryczny szkolenia obejmuje następujące bloki tematyczne:

(pełny opis zawiera SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego

4.5.5.) Wartość części: 51178,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS Edukacja Marcin Batko Zespół Szkół dla Dorosłych w Katowicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492156123

7.3.3) Ulica: Mariacka 33

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-014

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oddział Zagłębia Stowarzyszenia Elektryków Polskich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340016160

7.3.3) Ulica: Podgórna 4

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-026

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13030,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13030,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oddział Zagłębia Węglowego Stowarzyszenia Elektryków Polskich,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340016160

7.3.3) Ulica: Podgórna 4

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-026

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13030,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Bytomiu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340135558

7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 6

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33712,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474

7.3.3) Ulica: Emilii Plater 1a/53

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118698,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118698,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkoleń Zawodowych „DIAGNO-TEST” Sp.z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2220894578

7.3.3) Ulica: Świerczyny 72

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118698,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474

7.3.3) Ulica: Emilii Plater 1a/53

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Bytomiu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634013558

7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 6

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Bytomiu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340135558

7.3.3) Ulica: Powstańców Śląskich 6

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.