eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Hucisko, Stare Miasto i Giedlarowa



Ogłoszenie z dnia 2021-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Hucisko, Stare Miasto i Giedlarowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) https://uglezajsk.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Hucisko, Stare Miasto i Giedlarowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c810af43-e546-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001209/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa odcinków kanalizacji i wodociągów na terenie Gminy - I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00116863/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 980512,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część numer 1 – Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Stare Miasto – obejmuje wykonanie:

 kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 2 573,00 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 50,00 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 102,00 m,
 kolektor tłoczny Ø 90 – 201,00 m,
 studzienki kanalizacyjne Ø 400 – 58 szt.,
 studzienki kanalizacyjne Ø 300 – 5 szt.,
 studnia rozprężna Ø 1000 – 1 szt.,
 sieciowa przepompownia ścieków P1 wraz z instalacją elektryczną zgodnie z warunkami przyłączenia, ogrodzeniem i zagospodarowaniem terenu,
 sieć wodociągowa Ø 110 – 290,00 m.

Łączna długość kolektorów wynosi ok. 2,92 km sieci kanalizacyjnej i 0,29 km sieci wodociągowej.

Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 80%.

Zmiany wprowadzone przez Zamawiającego w stosunku do dokumentacji projektowej:
 w przypadku wykonywania ciągów kanalizacyjnych oznaczonych na mapach zagospodarowania terenu jako Ø 200 metodą przewiertu sterowanego bez rury osłonowej należy zastosować rurociągi PE Ø 225 SDR 17,
 dopuszcza się zastosowanie rur wznośnych Ø 300 SN2,
 do wyceny należy przyjąć stosowanie rur: dla ciągów grawitacyjnych rury kielichowe lite z nieplastyfikowanego polichlorku winylu PVC – U SDR 34: SN 8, rury dla kanałów tłocznych PE 100 SDR 17
 rzędną pokrywy przepompowni ścieków należy podwyższyć: o 0,45 m tj. do 168,75.

Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym odrębne operaty z lokalizacji kanalizacji w pasach dróg publicznych i przekroczeń cieków wodnych, zawierające w szczególności obliczenie powierzchni rzutów poziomych zamontowanych urządzeń) oraz wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i niezbędnych do wystąpienia do właściwych organów o pozwolenie na użytkowanie oraz przekazania do użytkowania.
2) Zakres zadania obejmuje również:
 zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy. W przypadku zniszczenia dróg Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
 wykonanie utwardzonych tłuczniem zjazdów do przepompowni, grubość warstwy tłucznia na terenie przepompowni i zjeździe 15 cm na geowłókninie (dotyczy części nr 1),
 wszystkie przepompownie ścieków należy wyposażyć w kompensatory mocy biernej.
3) Wykonawca będzie zobowiązany na wniosek Zamawiającego do uwzględniania zmian zakwalifikowanych przez Projektanta jako nieistotne (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 462106,43 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część numer 2 – Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowościach Hucisko i Giedlarowa – obejmuje wykonanie:

Sieć kanalizacji sanitarnej w miejscowości Hucisko:
 kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 1 434,00 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 200,00 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 514,30 m,
 kolektor tłoczny Ø 90 – 864,00 m,
 studzienki kanalizacyjne Ø 425 – 59 szt.
 studzienki kanalizacyjne Ø 315 – 25 szt.
 sieciowa przepompownia ścieków PS-H1 wraz z instalacją elektryczną zgodnie z warunkami przyłączenia.

Sieć kanalizacji sanitarnej i sieć wodociągowa w miejscowości Giedlarowa:
 kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 363,40 m,
 kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 6,50 m,
 studzienki kanalizacyjne Ø 400 – 13 szt.,
 studzienki kanalizacyjne Ø 315 – 1 szt.,
 sieć wodociągowa Ø 90 – 200,00 m,
 hydrant – 2 kpl.

Łączna długość kolektorów wynosi ok. 3,31 km sieci kanalizacyjnej i 0,2 km sieci wodociągowej.

Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 80%.

Zmiany wprowadzone przez Zamawiającego w stosunku do dokumentacji projektowej:
 w przypadku wykonywania ciągów kanalizacyjnych oznaczonych na mapach zagospodarowania terenu jako Ø 200 metodą przewiertu sterowanego bez rury osłonowej należy zastosować rurociągi PE Ø 225,
 Przepompownię ścieków w drodze należy wykonać jako najazdową bez wykonywania ogrodzenia z utwardzeniem terenu około 25m2 nawierzchnią z kostki brukowej grubości 8cm na podbudowie z tłucznia kamiennego grubości 20cm. Zamawiający zmienia lokalizację przepompowni w stosunku do projektu o ok. 35 m w kierunku zachodnim na tej samej działce. Zmiana jest nieistotna w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.

Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym odrębne operaty z lokalizacji kanalizacji w pasach dróg publicznych i przekroczeń cieków wodnych, zawierające w szczególności obliczenie powierzchni rzutów poziomych zamontowanych urządzeń) oraz wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i niezbędnych do wystąpienia do właściwych organów o pozwolenie na użytkowanie oraz przekazania do użytkowania.
2) Zakres zadania obejmuje również:
 zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy. W przypadku zniszczenia dróg Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
 wykonanie utwardzonych tłuczniem zjazdów do przepompowni, grubość warstwy tłucznia na terenie przepompowni i zjeździe 15 cm na geowłókninie (dotyczy części nr 1),
 wszystkie przepompownie ścieków należy wyposażyć w kompensatory mocy biernej.
3) Wykonawca będzie zobowiązany na wniosek Zamawiającego do uwzględniania zmian zakwalifikowanych przez Projektanta jako nieistotne (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 518405,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1099893,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1474339,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1099893,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO SP. Z O.O

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7922285167

7.3.4) Miejscowość: Radymno

7.3.5) Kod pocztowy: 37-550

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty branży elektrycznej - podwykonawcy nieznani na tym etapie postępowania,
część robót branży sanitarnej - podwykonawcy nieznani na tym etapie postępowania.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1099893,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1098697,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1098697,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1098697,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7922285167

7.3.4) Miejscowość: Radymno

7.3.5) Kod pocztowy: 37-550

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty branży elektrycznej - podwykonawcy nieznani na tym etapie postępowania,
część robót branży sanitarnej - podwykonawcy nieznani na tym etapie postępowania.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1098697,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.