Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00140657/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa istniejącego budynku biurowego wchodzącego w skład zabudowy Szybu Franciszek położonego w Rudzie Śląskiej przy ul. Szyb Bartosza 10 na potrzeby osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,119130,74107182d38536121f66f3454acb77c5.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i przebudowa istniejącego budynku biurowego wchodzącego w skład zabudowy Szybu Franciszek położonego w Rudzie Śląskiej przy ul. Szyb Bartosza 10 na potrzeby osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdf5675c-c333-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028630/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Wykonanie remontu i przebudowy istniejącego budynku biurowego wchodzącego w skład zabudowy Szybu Franciszek położonego w Rudzie Śląskiej przy ul. Szyb Bartosza 10 na potrzeby osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00140657
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1218698,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
„Remont i przebudowa istniejącego budynku biurowego wchodzącego w skład zespołu zabudowy Szybu Franciszek położonego w Rudzie Śląskiej przy ul. Szyb Bartosza 10 na potrzeby osób niepełnosprawnych”.
Zamówienie będzie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 4 i 4a do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia oraz program funkcjonalno-użytkowy (w skrócie PFU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262690-4 - Remont starych budynków
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu ni złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa łącznika pomiędzy ul. Modrzewiową, ul. Ludwika Zamenhofa" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
- Świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
- Modernizacja Młodzieżowego Domu Kultury przy ul. Janasa 28 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja wraz z przebudową lokali mieszkalnych przy ul. Janasa 26/1 i 2, ul. Janasa i 17/2 i ul. Wolności 8/2 i 4 w Rudzie Śląskiej
- Remont dachu budynku Domu Pomocy Społecznej "Senior" przy ul. Puszkina 7 w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do jednostek organizacyjnych Zamawiającego - z podziałem na cztery pakiety: PAKIET I Igły i strzykawki PAKIET II Materiały opatrunkowe PAKIET III Papiery rejestracyjne, żele do KTG, USG, EKG PAKIET IV Artykuły medyczne jednorazowe
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na utworzeniu Centrum Bioróżnorodności Suwalskiego Parku Krajobrazowego w Turtulu, w tym odbudowy młyna i jazu na rzece Czarna Hańcza.
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.