Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00123681/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00145873/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja pomieszczeń budynku gimnazjum na Przedszkole Publiczne w Rajczy” – II postępowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJCZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182692
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Górska 1
1.5.2.) Miejscowość: Rajcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-370
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugrajcza@rajcza.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df4942be-bcbb-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Adaptacja pomieszczeń budynku gimnazjum na Przedszkole Publiczne w Rajczy” – II postępowanie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df4942be-bcbb-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062845/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Adaptacja pomieszczeń budynku gimnazjum na przedszkole publiczne w Rajczy”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123681
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.TPBN.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń w istniejącym budynku gimnazjum na przedszkole publiczne w Rajczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono:
a) w projektach budowlanych stanowiących kolejno: Załącznik nr 7a – Projekt budowlany – Główny, Załącznik nr 7b – Projekt budowlany – Elektryczny, Załącznik nr 7c – Projekt budowlany – Instalacje wodne, Załącznik nr 7d – Projekt budowlany – Przyłącze wody, Załącznik nr 7e – Projekt budowlany – Oddymianie do SWZ,
b) w przedmiarach robót stanowiących kolejno: Załącznik nr 8a – Przedmiar robót – Główny, Załącznik nr 8b – Przedmiar robót – Elektryczny, Załącznik nr 8c – Przedmiar robót – Instalacje wodne, Załącznik nr 8d – Przedmiar robót – Przyłącze wody do SWZ,
c) w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących kolejno: Załącznik nr 9a – STWIOR – Główny, Załącznik nr 9a – STWIOR – Elektryczny, Załącznik nr 9a – STWIOR – Instalacje CO, Załącznik nr 9a – STWIOR – Przyłącze wody SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) – zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert”.W postępowaniu udział wzięło czterech oferentów. Oferent nr 1 złożył ofertę w terminie przewidzianym w Specyfikacji Warunków Zamówienia, załączając odpowiednie dokumenty, jednakże został on odrzucony na podstawie art. 266 ust 1 pkt 5) i 10) ustawy, z uwagi na to, że treść jego oferty była niezgodna z warunkami zamówienia, a co za tym idzie, zawierała znaczące błędy w obliczeniu ceny realizacji zadania. Oferent ten sporządził kosztorys ofertowy dot. części budowlanej oraz kosztorys ofertowy dot. instalacji wodnych, które okazały się być niezgodne w kilku punktach z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 8a do SWZ oraz załącznik nr 8c do SWZ. Oferenci nr 2, nr 3 oraz nr 4 również złożyli oferty w terminie przewidzianym w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załączyli wymagane dokumenty, jednakże kwoty przez nich proponowane przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4276727,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4747431,74 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Lubostroń, pałac, XVIII w., kontynuacja prac konserwatorsko-restauratorskich stolarki okiennej i drzwiowej- etap końcowy
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- BUDOWA HALI SPORTOWEJ Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM I ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA DRUGA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.