eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Organizacja i prowadzenie warsztatów aktywizujących - jako nauki aktywnego poszukiwania pracy dla imigrantów z Ukrainy



Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i prowadzenie warsztatów aktywizujących – jako nauki aktywnego poszukiwania pracy dla imigrantów z Ukrainy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIDNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005811909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Franciszkańska 7

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargielzbietykinal@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i prowadzenie warsztatów aktywizujących – jako nauki aktywnego poszukiwania pracy dla imigrantów z Ukrainy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2dd92e6-b8d1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168334

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043092/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Organizacja i prowadzenie warsztatów aktywizujących – jako nauki aktywnego poszukiwania pracy dla imigrantów z Ukrainy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr RPDS.08.02.00-02-0019/22 pn. „Aktywizacja zawodowa imigrantów od 30 roku życia pozostających bez zatrudnienia na terenie województwa dolnośląskiego” realizowany w ramach Osi Priorytetowej 8 Rynek pracy, Działanie 8.2 Wsparcie osób poszukujących pracy, udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117488

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAO.2520.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 261875,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są w szczególności usługi społeczne i inne wymienione w załączniku XIV do Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE (Dz.U.UE. L. z 2014 r. nr 94 poz. 65).

Nazwa postępowania:
„Organizacja i prowadzenie warsztatów aktywizujących – jako nauki aktywnego poszukiwania pracy dla imigrantów z Ukrainy”

Niniejsze postępowanie objęte jest następującymi kodami CPV:
80500000-9 Usługi szkoleniowe
85312320-8 Usługi doradztwa
70332000-7 Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne
55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 Usługi gotowania posiłków
55520000-1 Usługi dostarczania posiłków
55320000-9 Usługi podawania posiłków

UWAGA:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych.

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa organizacji i prowadzenia grupowych warsztatów z zakresu aktywnego poszukiwania pracy, świadczona w wymiarze 16 godzin (2 dni po 8 godzin szkoleniowych) wraz z cateringiem (m.in. przerwa kawowa, obiad) dla maksymalnie 150 uczestników projektu pn. „Aktywizacja zawodowa imigrantów od 30 roku życia pozostających bez zatrudnienia na terenie województwa dolnośląskiego”.

Warsztaty skierowane są do maksymalnie do 150 obywateli Ukrainy:
 osób pozostających bez zatrudnienia (bezrobotnych lub biernych zawodowo),
 imigrantów od 30 roku życia,
 zamieszkujących na obszarze województwa dolnośląskiego,
którzy przybyli na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w związku z działaniami wojennymi prowadzonymi na terytorium Ukrainy, tj. osoby zdefiniowane w ustawie o pomocy obywatelom Ukrainy - także nieposiadającego obywatelstwa ukraińskiego małżonka obywatela Ukrainy, o ile przybył on na terytoriom Rzeczpospolitej Polskiej z terytoriom Ukrainy w związku z działaniami wojennymi prowadzonymi na terytorium tego państwa i nie jest obywatelem polskim ani obywatelem innego niż Rzeczpospolita Polska państwa członkowskiego Unii Europejskiej - w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.
Miejscem realizacji zamówienia jest województwo dolnośląskie. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie grupowych warsztatów tj. maksymalnie piętnaście (15) grup – w jednej (1) grupie ilość cześników: co najmniej osiem (8) osób - maksymalnie dwanaście (12) osób, w lokalizacji dostosowanej do miejsca zamieszkania uczestników projektu.
Celem warsztatów jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do poruszania się po rynku pracy, wyzwolenie nowego sposobu myślenia o procesie zmian zachodzących na rynku pracy, poznanie specyfiki lokalnego i regionalnego rynku pracy, oczekiwań i wymagań lokalnych regionalnych pracodawców, poznanie technik i metod poszukiwania pracy oraz technik rekrutacyjnych, autoprezentacji, poprawnego przygotowania dokumentów aplikacyjnych oraz opanowanie podstaw radzenia sobie w sytuacjach stresowych. Podczas prowadzonych warsztatów Wykonawca zapewni fachowe usługi tłumacza języka ukraińskiego.
Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić zajęcia zgodnie z tematyką zajęć, tj.:
 komunikacja interpersonalna, autoprezentacja,
 aktywne poszukiwanie pracy – CV, list motywacyjny i rozmowa kwalifikacyjna,
 nauka aktywnego poszukiwania pracy (w tym: nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do poruszania się po rynku pracy, specyfika lokalnego i regionalnego rynku pracy, techniki i metody poszukiwania pracy, techniki rekrutacyjne).

Zamówienie obejmuje formę warsztatową, metodami angażującymi w proces uczestników, gdzie grupa sama wypracowuje rozwiązania. Usługa powinna służyć realizacji potrzeb uczestników, przyczyniać się do zwiększenia ich motywacji. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania rozbudowanych metody edukacyjnych z równoczesnym indywidualnym wsparciem trenerów. W efekcie uczestnicy powinni nabyć wiedzę i praktyczne umiejętności, które będą wykorzystywać w poszukiwaniu zatrudnienia.

Dla każdego uczestnika przewidziano łącznie 16 godzin warsztatów grupowych oraz konsultacje indywidualne bezpośrednio po warsztatach. Zajęcia powinny być prowadzone w sposób w pełni zrozumiały dla uczestnika/-ów.

Szczegółowy harmonogram realizacji szkoleń w podziale na poszczególne grupy zostanie określony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą.

Szkolenia dla Uczestników projektu odbywać się będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach między 8.00 a 20.00 z zachowaniem przerw na poczęstunek i gorący obiad. W wyjątkowych sytuacjach, po uzgodnieniu z Zamawiającym, dopuszcza się realizację usługi w soboty i niedziele;

Przebieg warsztatów oraz jego efekty będą udokumentowane z wykorzystaniem harmonogramu realizacji warsztatów, list obecności, potwierdzeń odbioru materiałów szkoleniowych i cateringu, dziennika zajęć, zaświadczeń, potwierdzeń odbioru zaświadczeń oraz protokołu odbioru przeprowadzonych warsztatów;

Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.

Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie przeprowadzone warsztaty objęte niniejszym zamówieniem.

Wszystkie szczegóły związane z organizacją warsztatów będą uzgadniane z Zamawiającym.

Szczegółowy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 8 do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.

Uzasadnienie braku podziału postępowania na części:
Przepis art. 91 ust. 1 ustawy Pzp. stanowi, iż Zamawiający może podzielić zamówienie na części, określając zakres i przedmiot tych części. Kwestię dotyczącą możliwości podziału zamówienia na części ustawodawca pozostawił do wyłącznej dyspozycji Zamawiającego. Zgodnie z intencjami wyrażonymi w Dyrektywie Zamawiający powinien mieć obowiązek rozważenia celowości podziału zamówień na części, jednocześnie zachowując swobodę autonomicznego podejmowania decyzji na każdej podstawie, jaką uzna za stosowną, nie podlegając nadzorowi administracyjnemu, ani sądowemu. Głównym kodem CPV dla niniejszego postępowania jest kod 80500000-9 tj. usługi szkoleniowe. Usługi szkoleniowe są kluczowymi usługami objętymi niniejszym postępowaniem. Pozostałe usługi dotyczące wyżywienia i zabezpieczenia sali są usługami o charakterze towarzyszącym usłudze szkoleniowej. Podział zamówienia na części stwarzałby po stronie Zamawiającego konieczność zaangażowania dodatkowych zasobów osobowych celem koordynacji działań różnych Wykonawców. Zamawiający uważa, że taki podział nie byłby korzystny dla realizacji niniejszego zadania a potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu projektu. Powyższe również nie narusza zasady konkurencyjności – ze względu na powszechną praktykę zabezpieczania usług towarzyszących szkoleniom przez podmioty szkolące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312320-8 - Usługi doradztwa

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4710,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4710,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8762498132

7.3.3) Ulica: Chełmińska 106A/36

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość szacunkowa:
- zamówienie podstawowe: 131.875,00 zł;
- zamówienie z art. art. 304 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.: 130.000,00 zł;
Ogółem wartość szacunkowa dla postępowania to: 261.875,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.