eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Zwiększenie wzrostu ochrony różnorodności biologicznej oraz zwiększenie wykorzystania potencjału przyrodniczego Gminy Nowa Sól poprzez zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Lubięcin



Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zwiększenie wzrostu ochrony różnorodności biologicznej oraz zwiększenie wykorzystania potencjału przyrodniczego Gminy Nowa Sól poprzez zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Lubięcin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971237799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 3A

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 387 20 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminanowasol.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zwiększenie wzrostu ochrony różnorodności biologicznej oraz zwiększenie wykorzystania potencjału przyrodniczego Gminy Nowa Sól poprzez zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Lubięcin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75236260-a8ba-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036739/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Zagospodarowanie terenu wraz z obiektami towarzyszącymi i infrastrukturą techniczną w Lubięcinie, Gmina Nowa Sól

1.1.8 Zaprojektowanie i budowa ciągu pieszo-rowerowego w m. Lubięcin, Gmina Nowa Sól

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089531

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.02.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1269493,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: Zagospodarowanie terenu wraz z obiektami towarzyszącymi i infrastrukturą techniczną w Lubięcinie, Gmina Nowa Sól
a) Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja terenu poprzez budowę miejsc rekreacyjnych, miejsc edukacyjnych oraz budowę elementów małej architektury. Teren inwestycji obejmuje następujące działki o nr ewid. 373/12, 502/1, 502/5, 501/1.
b) Zakres zadania obejmuje:
- rozbiórkę pozostałości ogrodzenia betonowo – metalowego,
- budowę / montaż takich elementów jak: alejki parkowe, schody terenowe, drewniana pergola parkowa, elementy małej architektury (miejsca postojowe na rowery ze stojakami, ławki z oparciem, kosze na odpady, tablice informacyjne),
- utworzenie edukacyjnej ścieżki przyrodniczej poprzez lokalizację dodatkowej krótkiej alejki, wzdłuż której obustronnie zlokalizowane zostaną tablice dydaktyczno-przyrodnicze oraz stworzenie półokrągłego placyku z lunetą obserwacyjną umożliwiającą obserwowanie przyrody łącznie z terenem jeziora, teren ścieżki ma pełnić charakter przestrzeni edukacyjnej,
- przystosowanie wschodniego zbocza wzniesienia do funkcji traktu przyrodniczego,
- nasadzenia rodzimych odmian roślinności, drzew, krzewów, łąk kwietnych,
- oświetlenie terenowe wzdłuż alejek i pergoli,
- zabiegi pielęgnacyjne w obrębie istniejącego zbiorowiska roślinnego.
Wykonawca na etapie realizacji robót zobowiązany jest do zapewnienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, kierowników robót w specjalności: elektrycznej i drogowej bez ograniczeń a także zapewnić nadzór archeologiczny nad robotami ziemnymi prowadzonymi na działce nr ewid. 502/5.
d) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przeprowadził badania archeologiczne zgodnie z Decyzją nr 230/2020 z dnia 30.03.2020r. udzielającą pozwolenia na budowę – jeśli zaistnieje potrzeba wykonania takich badań.
e) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania stosownego pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją oraz przeprowadzenia prac w okresie pozalęgowym.
f) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 9A do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz dokumentacją projektową.
g) Do zadań Wykonawcy należy również ustawienie tablicy promocyjnej w miejscu realizacji zadania z wizualizacją zadania (w momencie rozpoczęcia robót budowlanych, o wymiarze 200x300 cm) oraz tablicy pamiątkowej po zakończeniu inwestycji (rozmiar 80x120 cm). Treść oraz wygląd tablic należy przed zakupem ustalić z Zamawiającym.

UWAGA: Zamawiający rezygnuje z budowy toru saneczkowego, który jest objęty opracowaniem projektowym natomiast zaprojektowany plac zabaw został zamieniony na ścieżkę edukacyjną z punktem obserwacyjnym – lunetą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

4.5.5.) Wartość części: 1081702,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: Zaprojektowanie i budowa ciągu pieszo-rowerowego w m. Lubięcin, Gmina Nowa Sól.
a) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz budowa ciągu pieszo-rowerowego wewnętrznego. Teren inwestycji obejmuje następujące działki o nr ewid. 373/12, 391, 501/1.
b) Zakres zadania obejmuje:
- opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ciągu pieszo-rowerowego wraz z sięgaczami,
- rozbiórkę istniejącej konstrukcji jezdni z płyt betonowych,
- zdjęcie warstwy humusu,
- wycinkę drzew kolidujących z inwestycją,
- roboty ziemne, korytowanie, wykonanie konstrukcji i nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego, poboczy, ścieku oraz zjazdu.
c) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący załącznik nr 9B do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz PFU.
d) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania stosownego pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją oraz przeprowadzenia prac w okresie pozalęgowym.
e) Do zadań Wykonawcy należy również ustawienie tablicy promocyjnej w miejscu realizacji zadania z wizualizacją zadania (w momencie rozpoczęcia robót budowlanych, o wymiarze 200x300 cm) oraz tablicy pamiątkowej po zakończeniu inwestycji (rozmiar 80x120 cm). Treść oraz wygląd tablic należy przed zakupem ustalić z Zamawiającym.

UWAGA:
1) Zamawiający informuje, że zamówienie nie obejmuje remontu / wymiany ogrodzenia na cmentarzu w m. Lubięcin opisanego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym,
2) Zamawiający wymaga zapewnienia obsługi geodezyjnej – jeśli będzie potrzebna,
3) Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał oględzin terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 479774,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert tj. 24.02.2023r. do godz. 09:00 wpłynęły dwie oferty złożone przez: 1) Pro-Infra Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Ogrodowej 8, 67-222 Jerzmanowa oraz 2) IMSTUDIO.PL Agencja Reklamowa / Producent Reklam z siedzibą przy ul. Grunwaldzkiej 178, 33-300 Nowy Sącz.
W toku badania i oceny ofert Wykonawca – IMSTUDIO.PL wyraził pisemnie brak zgody na poprawienie w ofercie omyłek przez Zamawiającego. Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 11 ustawy p.z.p.
Zamawiający przystąpił do badania oferty nr 1 złożonej przez Pro-Infra Sp. z o.o. Cena zaoferowana przez Wykonawcę za wykonanie przedmiotu zamówienia przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację zadania do ceny oferty najkorzystniejszej.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert tj. 24.02.2023r. do godz. 09:00 wpłynęła jedna oferta złożona przez: IMSTUDIO.PL Agencja Reklamowa / Producent Reklam z siedzibą przy ul. Grunwaldzkiej 178, 33-300 Nowy Sącz.
W toku badania i oceny ofert Wykonawca – IMSTUDIO.PL wyraził pisemnie brak zgody na poprawienie w ofercie omyłek przez Zamawiającego. Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 11 ustawy p.z.p.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.