eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pierzchnica › Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Skrzelczycach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Skrzelczycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pierzchnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010607

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Urzędnicza 6

1.5.2.) Miejscowość: Pierzchnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-015

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 370 56 00

1.5.8.) Numer faksu: 41 353 81 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pierzchnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pierzchnica.bip.jur.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22294a8e-b281-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Skrzelczycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22294a8e-b281-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033823/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Skrzelczycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot Zamówienia współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW) w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105323

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI. 271.2.2023.MP1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 691212,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

V.1. Inwestycja polegać będzie na budowie dwóch odcinków sieci wodociągowej i jednego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Skrzelczyce w gminie Pierzchnica, wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych zezwoleń na użytkowanie wybudowanych obiektów. Inwestycja została podzielona na trzy zadania:
- zadanie 1 – Budowa sieci wodociągowej (połączenie) w Skrzelczycach
- zadanie 2 – Budowa sieci wodociągowej (rozbudowa) w Skrzelczycach
- zadanie 3 – Budowa kanalizacji sanitarnej (rozbudowa) w Skrzelczycach
Zadanie 1 – robota budowlana polegająca na budowie sieci wodociągowej (połączeniu dwóch istniejących wodociągów) z rur ciśnieniowych kielichowych PVC PN 10 o średnicy 110 x 4,2 mm łączonych na uszczelki gumowe, zgodnie z warunkami technicznymi, należy włączyć do istniejącego wodociągu PVC 110 mm w węźle W1, W3 oraz W7 poprzez trójnik żeliwny kołnierzowy 100/100. Łączna długość projektowanej sieci wodociągowej - 503,5 m.
Zadanie 2 - robota budowlana polegająca na budowie sieci wodociągowej (rozbudowa sieci wodociągowej) i włączeniu w istniejącą sieć wodociągową Dn 90 PVC. Wykonanie sieci wodociągowej PE125 do celów gospodarczych i zabezpieczenia p.poż. Łączna długość projektowanej sieci wodociągowej - 578,5 m.
Zadanie 3 – robota budowlana polegająca na budowie sieci kanalizacji sanitarnej i włączenie projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC 200 do istniejącej studni o rzędnych 276.07/274.07. Łączna długość projektowanej sieci wodociągowej - 380,0 m.
W ramach wynagrodzenia Wykonawca jest zobowiązany m.in. do:
1. zorganizowania zaplecza na potrzeby socjalne pracowników oraz składowania niezbędnych materiałów
- ustalenie harmonogramu i organizacji prowadzenia robót w uzgodnieniu z zamawiającym,
- przygotowanie i zabezpieczenie kontenerów do gromadzenia materiałów z rozbiórki, (Wykonawca realizujący zamówienie przedstawi dokumenty utylizacyjne Zamawiającemu);
2.bieżącego porządkowania terenu prowadzenia robót oraz wyjazdu na drogę publiczną w trakcie i po zakończeniu prac.
2. Wykonawca wybrany do wykonania zamówienia zobowiązany będzie do uzyskania wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, uzgodnień w imieniu Zamawiającego - jeżeli będą wymagane.
Podstawę wyceny stanowi przedmiar sporządzony w oparciu o dokumentację przekazaną przez zamawiającego oraz wizję lokalną w miejscu prowadzonych robót. Obmiar robót zawarty w przedmiarze robót określa orientacyjny zakres wykonywanych robót. Wykonawca przed złożeniem oferty może zweryfikować obmiar oraz zakres robót po dokonaniu wizji w miejscu prowadzenia robót. Jakikolwiek błąd lub przeoczenie (opuszczenie) w ilości robót lub asortymencie robót nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ukończenia wszystkich robót zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią wykonywania danych robót oraz obowiązującymi przepisami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
- dokumentacji technicznej, w tym przedmiary robót i STWiORB stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1372429,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Józef Majcher- Zakład Budowlano- Montażowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290492573

7.3.3) Ulica: Marii Dąbrowskiej 14

7.3.4) Miejscowość: Busko- Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 28-100

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 434190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.