Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00098721/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
- 2023/BZP 00115118/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Technicznych w Gnieźnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GNIEŹNIEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 9/10
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-gniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Technicznych w Gnieźnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77b4e5ac-ad31-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167940
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045676/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa Sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Technicznych w Gnieźnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOA.272.2.2023.WI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa Sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Technicznych w Gnieźnie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie mapy do celów projektowych,
2) wystąpienie o wydanie warunków na przyłącza/zwiększenie zapotrzebowania na media: wodę, energię elektryczną, gaz, kanalizację sanitarną wraz ze skutecznym późniejszym podłączeniem do projektowanego budynku,
3) wykonanie projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego,
4) wykonanie wielobranżowego projektu technicznego ze szczegółowością jak dla projektu wykonawczego,
5) uzyskanie opinii (w tym geotechnicznych), uzgodnień, pozwoleń administracyjnych, decyzji, zgód, zatwierdzeń wynikających z przepisów prawa, niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia,
6) uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,
7) wykonanie projektu wykonawczego,
8) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR),
9) wykonanie przedmiaru robót wraz z zestawieniem materiałów,
10) realizacja robót budowlanych w oparciu o wykonaną i zatwierdzoną dokumentację projektową,
11) przygotowanie dokumentacji powykonawczej,
12) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie i montaż tablicy informacyjnej zawierającej oznaczenie Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz logo Polski Ład w sposób zgodny z obowiązującymi regulacjami w tym z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r.
w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. poz. 953).
4. Realizacja przedmiotu zamówienia podzielona jest na 2 etapy:
Etap 1:
Wykonanie dokumentacji projektowej i części robót budowlanych określonych czasowo i merytorycznie w harmonogramie rzeczowo finansowym – załącznik nr 8 do SWZ oraz finansowo w § 6 ust. 6 pkt 1 w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
Etap 2:
Wykonanie części robót budowlanych określonych czasowo i merytorycznie w harmonogramie rzeczowo finansowym – załącznik nr 8 do SWZ oraz finansowo w § 6 ust. 6 pkt 2 w projektowanych postanowieniach umowy– załącznik nr 9 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zaprojektowania
i wykonania robót budowlanych stanowi:
1) Program Funkcjonalno-Użytkowy „PFU” - załącznik nr 7 do SWZ,
2) Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia, sposobu i terminu finansowania inwestycji i płatności określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
6. Zamówienie jest współfinansowane w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Numer Promesy Wstępnej: Edycja2/2021/6788/PolskiLad.
7. Wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 60 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg dla dokumentacji projektowej - od dnia dokonania jej odbioru, a dla robót budowlanych - od dnia końcowego odbioru robót budowlanych.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w części XVIII SWZ.
Wykonawca będzie odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy:
− w zakresie dokumentacji projektowej, przez okres nie krótszy niż do upływu okresu odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady obiektu lub robót wykonanych na podstawie tej dokumentacji projektowej, a w przypadku nierozpoczęcia robót – nie krótszy niż do upływu trzech lat od daty uzyskania pozwolenia na budowę,
− w zakresie robót budowlanych - przez okres równy okresowi gwarancji, określonemu na podstawie oferty Wykonawcy (w graniach opisanych powyżej), nie krótszy jednak niż okres rękojmi wynikający z przepisów Kodeksu cywilnego.
Zasady korzystania z gwarancji i rękojmi określone zostały w § 13 projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 9 do SWZ.
2) Ubezpieczenie:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia dysponował aktualnym i opłaconym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy na warunkach wskazanych w § 12 projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.
3) Zamawiający wymaga, by Wykonawca we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przy wykonywaniu zadania publicznego dysponował odpowiednią liczbą pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym, spełniając tym samym wymagania wynikające postanowień art. 68 ust. 3 w związku z art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, o ile wykonanie zamówienia będzie wymagało użycia pojazdów samochodowych.
4) Rozwiązania równoważne:
W przypadku, gdy wymagania w Programie Funkcjonalno-Użytkowym odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wszędzie tam Zamawiający wskazuje wyraz „lub równoważne” i dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
W przypadku składania przez Wykonawcę w ofercie propozycji równoważnych do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, to na Wykonawcy ciąży wykazanie i przedstawienie dowodu, iż oferowane dostawy, usługi, roboty budowlane są zgodne z wymaganiami Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił w ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie wskazanych przez Zamawiającego kryteriów w celu oceny równoważności oferowanych przez niego produktów lub usług w stosunku do tych określonych w tych opracowaniach, np. karty katalogowe produktów, dokumentację techniczną lub inne.
W przypadku, gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych lub innych systemów odniesienia, o których stanowi art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił w ofercie dowód równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu usługi projektowania do przestrzegania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności art. 99 ust. 1-6 ustawy. Dokumentacja będzie stanowiła opis przedmiotu zamówienia robót budowlanych. Wykonawca nie może opisywać przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, którego nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takim przypadku Wykonawca może zastosować określenia wskazane w zdaniu poprzednim, pod warunkiem bezwzględnego zamieszczenia zapisu „lub równoważne”, określając jednocześnie parametry materiałów lub urządzeń, których spełnienie będziepowodowało uznanie, że zaoferowane materiały lub urządzenia są równoważne. Każdorazowe użycie w dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretne podmioty wymaga pisemnego uzasadnienia ze strony Wykonawcy (wskazującego na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą obiektywnych parametrów) oraz kryteriów równoważności. Uzasadnienie składa się wraz z dokumentacją projektową pod rygorem nieodebrania dokumentacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9510000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12990000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9510000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKSPERTIS BUDOWNICTWO Sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721267583
7.3.3) Ulica: ul. Nieszawska 1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-021
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKSPERTIS BUDOWNICTWO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EKSPERTIS BUDOWNICTWO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9510000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2306P w m. Gniezno ul. Pustachowska
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja paliwa gazowego do budynku Sądu Rejonowego w Gnieźnie
- Renowacja budynku Starostwa Powiatowego w Gnieźnie oraz budowa dwóch studni przelewowych wraz z odwodnieniem liniowym na parkingu pod budynkiem Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Termomodernizacja i przebudowa budynku internatu ze zmianą sposobu użytkowania poddasza, dobudowa windy oraz zagospodarowanie terenu w WSCKZIU w Gnieźnie"
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowie zbiornika retencyjnego w miejscowości Górna Wola, gm. Szadek.
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.