Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00123649/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja układu komunikacyjnego w miejscowości Orońsko obejmującego ulice: Dworską, Cichą oraz Miłą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OROŃSKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna
1.5.2.) Miejscowość: Orońsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-505
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48/6185900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@oronsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oronsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-453104d7-bbf7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja układu komunikacyjnego w miejscowości Orońsko obejmującego ulice: Dworską, Cichą oraz Miłą2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-453104d7-bbf7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00094011/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja układu komunikacyjnego w miejscowości Orońsko obejmującego ulice Osiedlową, Dworską, Cichą oraz drogę gminną na działkach nr 91/1, 91/11, 91/4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123649
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.1.2023.JS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji układu komunikacyjnego w miejscowości Orońsko obejmującego ulice: Dworską, Cichą oraz Miłą w obrębie ewidencyjnym Orońsko 0012.
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w granicach administracyjnych gminy Orońsko, w miejscowości Orońsko. Długość projektowanego odcinka wynosi: ulica Dworska 717mb, ulica Cicha 299mb oraz ulica Miła 336mb.
Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj”; składa się z dwóch części:
1. opracowanie dokumentacji projektowej:
• branża drogowa,
• branża teletechniczna,
• branża elektroenergetyczna - oświetlenie uliczne,
• branża sieciowa (usunięcie kolizji lub zabezpieczenie sieci).
2. wykonanie prac na podstawie uzyskanej decyzji zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (ZRID):
• rozbudowa/budowa ul. Dworskiej,
• przebudowa/budowa ul. Cichej,
• przebudowa/budowa ul. Miłej
• budowa kanału technologicznego na ul. Dworskiej oraz Cichej,
• budowa odwodnienia,
• budowa oświetlenia ulicznego,
• przebudowa / zabezpieczenie istniejących sieci.
Zamówienie obejmuje:
Sporządzenie dokumentacji:
• sporządzenie projektu koncepcyjnego,
• sporządzenie projektów budowlanych wszystkich wymaganych branż,
• sporządzenie projektów wykonawczych wszystkich wymaganych branż,
• opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru wszystkich realizowanych robót budowlanych,
• opracowanie aktualnej mapy do celów projektowych,
• przygotowanie przedmiarów robót (dotyczy wszystkich branż) – spełniających następujące wymagania: w kolumnie „podstawa wyceny” koniecznym jest wypełnienie kolumny z odpowiednim numerem szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót winny zawierać szczegółowe wyliczenie ilości robót,
• wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas robót,
• opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż ,
• pozyskanie we własnym zakresie wszelkich wymaganych opinii, decyzji, uzgodnień dokumentacji, koniecznych do uzyskania decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) (np. decyzja środowiskowa, pozwolenie wodnoprawne)
• uzyskanie prawomocnego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID);
• przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie papierowej i cyfrowej (na nośniku CD - 2 egz.), w formatach pdf i edytowalnych np, doc, xls, ath, dwg.
Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym:
• uzgodnienie projektu budowlanego wszystkich branż oraz zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu,
• zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu wraz z opiniami,
• przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych w celu uzyskania prawomocnej decyzji legalizacji robót.
Nadzór autorski:
• wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.),
• wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji,
• uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji,
• ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego,
• udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie,
• wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego,
• bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 3 dni od daty zawiadomienia – fax, telefon, mail lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie).
Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej w/w dokumentacji projektowej:
• opracowanie harmonogramu realizacji prac,
• opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia planu zagospodarowania terenu,
• opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia planu gospodarowania odpadami,
• wykonanie robót budowlanych i oznakowania drogowego na podstawie powyższych projektów, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę,
• przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót,
• odtworzenie trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych,
• uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót,
• prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót,
• sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD i dostarczenie na nośniku CD oraz w formie papierowej zatwierdzonej w ośrodku dokumentacji geodezyjnej właściwym dla prowadzonych prac,
• przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST;
• wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru bądź przedstawiciela Zamawiającego
• przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę z Wykonawcą robót, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami, potwierdzonych podpisem kierownika budowy,
• przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu .
Roboty będą polegały na modernizacji dróg w miejscowości Orońsko.
Roboty obejmują:
• rozbudowa/budowa ul. Dworskiej – ok. 717 mb,
o droga publiczna klasy L
o jezdnia o szerokości 5,00m,
o chodnik jednostronny o szerokości 2,0m,
o zjazdy indywidualne na posesje o szer. 5m ze skosami najazdowymi 1,5:1,5
o jednostronne pobocze o szerokości 0,75m,
• przebudowa/budowa ul. Miłej – ok. 336 mb,
o droga wewnętrzna
o jezdnia o szerokości 5,00m,
o obustronne pobocza o szerokości 0,75m,
o zjazdy indywidualne na posesje o szer. 5m ze skosami najazdowymi 1,5:1,5
• przebudowa/budowa ul. Cichej – ok. 299 mb,
o droga publiczna klasy D
o jezdnia o szerokości 5,00m,
o obustronne pobocza o szerokości 0,75m,
o zjazdy indywidualne na posesje o szer. 5m ze skosami najazdowymi 1,5:1,5
• budowę kanału technologicznego w ul. Dworskiej i Cichej,
• odwodnienie korpusu drogowego ,
• budowę oświetlenia ulicznego dla ul. Dworskiej, Cichej i Miłej,
• przebudowa kolizji / zabezpieczenie sieci (wg pozyskanych warunków technicznych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
34953300-5 - Chodniki
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45231112-3 - Instalacja rurociągów
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6010000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8395134,45 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1919E w msc. Borki
więcej: Uliczne słupy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.