Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00158344/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia informatycznego dla zadania pn. Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej, Gminnego Ośrodka Kultury oraz Urzędu Gminy w miejscowości Siennica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIENNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kołbielska 1
1.5.2.) Miejscowość: Siennica
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-332
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 757 20 20
1.5.8.) Numer faksu: 25 757 20 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugsiennica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsiennica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia informatycznego dla zadania pn. Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej, Gminnego Ośrodka Kultury oraz Urzędu Gminy w miejscowości Siennica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd4dae28-04bc-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001810/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa wyposażenia informatycznego dla zadania pn. Budowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej, Gminnego Ośrodka Kultury oraz Urzędu Gminy w miejscowości Siennica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158344/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.271.7.2021.JC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 105691,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu informatycznego:a) Router brzegowy/UTM – 1 szt.;
b) Przełącznik sieciowy L2 – 4 szt.;
c) Bezprzewodowy punkt WiFi – 5 szt.;
d) Serwer – 1 szt.;
e) Serwer NAS kopii zapasowej – 1 szt.;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ Formularz specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu.
3. Wypełniony załącznik nr 4 do SWZ stanowić będzie jednocześnie przedmiotowy środek dowodowy, który należy złożyć razem z ofertą.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę oraz wniesienie do budynku ul. Mińska w Siennicy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.5.) Wartość części: 81300,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu informatycznego:a) Komputer przenośny (laptop) – 2 szt.;
b) Komputer All-in-One (AiO) – 3 szt.;
c) Pakiet oprogramowania biurowego – 5 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4a do SWZ Formularz specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu.
3. Wypełniony załącznik nr 4a do SWZ stanowić będzie jednocześnie przedmiotowy środek dowodowy, który należy złożyć razem z ofertą.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę oraz wniesienie do budynku ul. Mińska w Siennicy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 24390,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej zwana ustawą Pzp, unieważnił
Część I Dostawa serwerów oraz urządzeń sieciowych postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż nie złożono żadnej oferty.
W dniu 1 września 2021 r. o godz. 10.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do wskazanego terminu nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na w/w podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej zwana ustawą Pzp, unieważnił Część II Dostawa komputerów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż nie złożono żadnej oferty.
W dniu 1 września 2021 r. o godz. 10.00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do wskazanego terminu nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na w/w podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów komputerowych dla Instytutu Mikromechaniki i Fotoniki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych
- D/26/2024 - Zakup zestawów komputerowych dla Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa Sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej (10 części)
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.