eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cyców › "Montaż odnawialnych źródeł energii (paneli fotowoltaicznych i powietrznych pomp ciepła) w budynkach oświatowych Gminy Cyców"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Montaż odnawialnych źródeł energii (paneli fotowoltaicznych i powietrznych pomp ciepła) w budynkach oświatowych Gminy Cyców”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cyców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chełmska 42

1.5.2.) Miejscowość: Cyców

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-070

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 825677003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Gmina_Cycow@ugcycow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugcycow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

ugcycow@ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Montaż odnawialnych źródeł energii (paneli fotowoltaicznych i powietrznych pomp ciepła) w budynkach oświatowych Gminy Cyców”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6029c682-9887-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038742/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Montaż odnawialnych źródeł energii (paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła) w budynkach oświatowych gminy Cyców

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070031/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 894308,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: Przedmiotem zamówienia pn. „Montaż odnawialnych źródeł energii (paneli fotowoltaicznych i powietrznych pomp ciepła) w budynkach oświatowych Gminy Cyców” jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i powietrznych pomp ciepła do pięciu placówek oświatowych: Zespołu Szkół w Cycowie, Szkoły Podstawowej w Garbatówce, Szkoły Podstawowej nr 1 w Głębokiem, Szkoły Podstawowej w Malinówce i Szkoły Podstawowej w Stawku, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Wykonawca przed złożeniem oferty musi dokonać wizji lokalnej na obiektach, gdzie powinien zostać sporządzony protokół z odbytej wizji lokalnej podpisany przez Administratora Budynku oraz Protokół uzgodnień zatwierdzony przez Zamawiającego (Załącznik nr 4 do SWZ – Wzór Protokołu z odbytej wizji lokalnej oraz Uzgodnień). Protokół uzgodnień powinien być integralną częścią projektu technicznego jaki dla każdego budynku należy załączyć do oferty. Projekt oprócz protokołu uzgodnień powinien zawierać schematy technologiczne dla instalacji pompy ciepła i instalacji fotowoltaicznej, karty techniczne urządzeń (pompa ciepła, falownik, moduł fotowoltaiczny), rzuty posadowienia instalacji oraz treść opisową.
Przedmiot zamówienia obejmować będzie także wykonanie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

42511110-5 - Pompy grzewcze

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1099998,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1588091,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1099998,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FlexiPowerGroup Sp. zo.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045200

7.3.4) Miejscowość: Kudrowice 12

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1099998,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.