Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00118208/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług serwisowania samochodów służbowych eksploatowanych przez Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny ARiMR w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01061308300179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Wojciecha 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-038
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: warminsko_mazurski@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
agencja płatnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług serwisowania samochodów służbowych eksploatowanych przez Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny ARiMR w Olsztynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64137d73-d8d3-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167421
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118208/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOR14.2618.3.2021.MM,PG
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 307792,08
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Na przedmiot zamówień, które będą udzielane na podstawie umowy ramowej, składa się obsługa serwisowa samochodów służbowych eksploatowanych przez zamawiającego, obejmująca:
1) Usługi wykonania okresowych przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych samochodów.
2) Usługi napraw samochodów wynikłych podczas przeglądów, wskutek awarii lub innych zdarzeń.
3) Usługi wymiany sezonowej kół i opon.
4) Usługi wymiany/montażu części zamiennych w samochodach w przypadkach innych niż określone w pkt 1, 2 i 3.
5) Usługi wymiany/uzupełnienia materiałów eksploatacyjnych w samochodach w przypadkach innych niż określone w pkt 1 i 2.
6) Usługi blacharsko-lakiernicze.
7) Usługi przechowywania kół i opon.
2. W ramach świadczonych usług serwisowych, jak i poza nimi, wykonawca będzie dostarczał części i materiały eksploatacyjne do samochodów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19500000-1 - Guma i tworzywa sztuczne
24900000-3 - Produkty chemiczne wysokowartościowe i różne
34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
50116000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 341024,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383331,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 341024,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa „Krysgum Plus” Krzysztof Wyza, Józef Wyza Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393727428
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-688
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Naprawy blacharsko-lakiernicze - "Auto LAK" Sławomir Sosnowski.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 341024,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie przyłącza do sieci światłowodowej do budynków: Biblioteki nr 12 w Olsztynie, ZDZiT przy ul. Dąbrowszczaków w Olsztynie, Żłobka nr 3 w Olsztynie według posiadanych projektów
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- Pieczywo i jaja kurze na potrzeby Kuchni szpitalnej
- Zakup i dostawa samochodu typu Bus-pasażerski
- Dostawa gadżetów promocyjnych w postaci cukierków promocyjnych w spersonalizowanych opakowaniach.
- Produkcja spotu i skrótu spotu promującego województwo warmińsko-mazurskie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY OD DNIA ZAWARCIA UMOWY do PIWet - PIB w Puławach oraz Zakładu Pryszczycy w Zduńskiej Woli.
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksowa naprawa i konserwacja ambulansów sanitarnych.
- ZP/16/2024 Dostawy środków czystości
- Naprawa pojazdów w roku 2024 dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu logistycznym
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i sanitarnych
więcej: Guma i tworzywa sztuczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.