eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Pranie i prasowanie oraz foliowanie odzieży ochronnej pracowników i studentów, pościeli na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pranie i prasowanie oraz foliowanie odzieży ochronnej pracowników i studentów, pościeli na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 784 11 73

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.dembska@umw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umed-wroc.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pranie i prasowanie oraz foliowanie odzieży ochronnej pracowników i studentów, pościeli na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21773a9e-cd12-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060436/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Pranie, prasowanie oraz foliowanie odzieży ochronnej pracowników i studentów pościeli, obrusów, firan, zasłon, koców, kołder i poduszek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148176/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP-260-TP-19/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pranie i prasowanie oraz foliowanie odzieży ochronnej pracowników i studentów, pościeli, prześcieradeł, obrusów, firan, zasłon, ręczników, ściereczek, koców, kołder i poduszek bawełnianych wypełnionych kulką silikonową na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
2. Szczegółowy opis asortymentu został zawarty w Wykazie asortymentowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
3. Odbiór brudnego asortymentu będzie się odbywać w miejscach odbioru – lokalizacjach wyszczególnionych w Wykazie jednostek, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, w dni robocze w godzinach 900 – 1500.
4. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do:
a) świadczenia usługi codziennie od poniedziałku do piątku (w dni robocze),
b) odbierania brudnego asortymentu w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od zlecenia telefonicznego lub przesłanego za pomocą poczty elektronicznej - według potrzeb Zamawiającego,
c) wyniesienia brudnego towaru z poszczególnych jednostek Zamawiającego i załadowania go na przeznaczony do tego celu środek transportu, którym dysponuje Wykonawca,
d) realizacji usługi stanowiącej przedmiot umowy i dostarczenia asortymentu po wykonanej usłudze do jednostek Zamawiającego – zgodnie z lit. h) poniżej - w terminie do 3 dni roboczych liczonych od dnia odbioru asortymentu z jednostki, a w przypadku kołder i poduszek - w terminie do 7 dni roboczych liczonych od dnia odbioru asortymentu z jednostki,
e) uzupełniania braków w przypadku zniszczenia asortymentu w terminie do 7 dni roboczych od dnia powzięcia przez Wykonawcę wiadomości o zaistnieniu braku,
f) prania z dezynfekcją termiczną lub chemiczną, zgodnie z wymogami sanitarnymi – uzależnione od rodzaju asortymentu,
g) maglowania upranego asortymentu, z wyłączeniem kołder i poduszek,
h) zwrotnego dostarczenia asortymentu po wykonanej usłudze do jednostek Zamawiającego, z których następował odbiór, wraz z wniesieniem asortymentu do pomieszczeń z których następowało wydanie asortymentu,
i) transport asortymentu musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi. Wykonawca musi dysponować oddzielnymi środkami transportu do brudnej i czystej bielizny, dostosowanymi do przewozu bielizny szpitalnej, pozytywnie opiniowanymi przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. Zamawiający dopuszcza środek transportu posiadający szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną. Zamawiający dopuszcza również wykonanie usługi jednym środkiem transportu pod warunkiem zachowania rozdzielności czasowej (tzn. po dostarczeniu bielizny czystej zdezynfekowanym samochodem – odbiór bielizny brudnej tym samym środkiem transportu). Środki transportu winny być dezynfekowane. Wykonawca winien mieć opracowaną procedurę przeprowadzania dezynfekcji środków transportu i na każde żądanie Zamawiającego okazywać (do wglądu) dokumenty potwierdzające wykonywane dezynfekcje. Na wniosek zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo udostępnić książkę dezynfekcji środka transportu, którym przewożony jest asortyment.
j) zapewnienia czystości pranego asortymentu, dbałości o jego stan, ponoszenia pełnej odpowiedzialności za jakość stosowanych środków chemicznych, bezpieczny transport i opakowanie asortymentu odbieranego i dostarczanego do wyznaczonego miejsca,
k) zapewnienia wszelkich środków i innych artykułów (np. folii, worków do pakowania asortymentu) niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi,
l) po realizacji usługi - dostarczenia dokumentacji zdawczo-odbiorczej tj. karty zlecenia wykonania i odbioru usługi prania – zgodnie z załącznikiem do umowy,
m) dostarczania raz na miesiąc, do 7 dnia miesiąca, na swój koszt kopii badań mikrobiologicznych wykonanych w pralni Wykonawcy potwierdzonych przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, dokumentujących skuteczność prania i dezynfekcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania własnych wymazów czystościowych w chwili dostarczenia asortymentu, w obecności pracownika Wykonawcy.
5. Wykonanie usługi potwierdzone będzie pokwitowaniem odbioru asortymentu przez pracownika Zamawiającego, dokonanym na karcie zlecenia wykonania i odbioru usługi prania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieodebrania dostarczanego asortymentu lub złożenia reklamacji w przypadku nieprawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Reklamacje składane będą na adres e-mail Wykonawcy, w terminie do 3 dni roboczych po stwierdzeniu nieprawidłowego wykonania usługi. Reklamacja będzie zawierała szczegółowy opis nieprawidłowości wraz ze wskazaniem osoby ze strony Zamawiającego, która tą nieprawidłowość stwierdziła.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego uwzględnienia uzasadnionych reklamacji, przy czym reklamacja musi być załatwiona w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych.
7. W przypadku zaginięcia asortymentu po jego odbiorze z jednostki Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do jego odkupienia i dostarczenia do danej jednostki Zamawiającego w ciągu 7 dni roboczych.
8. Asortyment czysty przywożony na jednostki Zamawiającego musi być poskładany i zapakowany rodzajowo w opakowania foliowe.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany załącznika nr 6 do SWZ poprzez dodanie lub wyłączenie lokalizacji miejsca odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.