eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › DSR-ZP-III.271.12.2023-Montaż instalacji fotowoltaicznych w obiektach użyteczności publicznej - zamówienie nr 2



Ogłoszenie z dnia 2023-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DSR-ZP-III.271.12.2023-Montaż instalacji fotowoltaicznych w obiektach użyteczności publicznej – zamówienie nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/uml

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DSR-ZP-III.271.12.2023-Montaż instalacji fotowoltaicznych w obiektach użyteczności publicznej – zamówienie nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57419e9f-9594-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007564/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.67 Montaż instalacji ogniw PV na wybranych obiektach gminnych - cz. 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00040442

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-III.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 876558,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Montaż instalacji fotowoltaicznych w obiektach użyteczności publicznej – zamówienie nr 2.
3. Wykaz budynków podlegających montażowi instalacji fotowoltaicznej:
Placówka Adres
VI LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE ul. Deotymy 1
XXV LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE ul. Podhalańska 2a
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 174 ul. Gałczyńskiego 6
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 193 ul. Małej Piętnastki 1
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 1 ul. Czajkowskiego 14
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 205 ul. Dąbrówki 1
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 34 ul. Ćwiklińskiej 9
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 141 ul. Zakładowa 35

Zakres prac:
1) Etap I - obejmujący
a) opracowanie:
• projektów budowlano - wykonawczych branży elektrycznej z obliczeniami konstrukcyjnymi nośności dachów,
• planów BIOZ,
• Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
• przedmiarów robót,
• kosztorysów inwestorskich,
b) pozyskanie dla opracowanych dokumentacji technicznych niezbędnych uzgodnień wymaganych prawem, wraz z pozyskaniem pozytywnej opinii rzeczoznawcy ds. przeciwpożarowych,
Przewidziany maksymalny czas realizacji prac etapu I: zgodnie ze złożoną ofertą max. 60 dni.
2) Etap II - obejmujący wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji, polegających na wykonaniu:
• montażu konstrukcji wsporczych pod instalacje PV,
• montażu paneli PV na przygotowanych konstrukcjach,
• montażu instalacji DC i AC,
• montażu inwerterów,
• wykonania układów zabezpieczeń,
• połączenia z istniejącymi instalacjami elektrycznymi w budynkach,
• przebudowy istniejących rozdzielnic wraz z wymianą aparatów zabezpieczających,
• przebudowy istniejącej instalacji odgromowej obiektów (jeżeli będzie konieczne),
• instalacji odgromowych zamontowanych generatorów fotowoltaicznych,
• uruchomienia instalacji wraz z przeszkoleniem personelu placówki,
• dokumentacji powykonawczej wraz z pozytywną weryfikacją wniosku o przyłączenie instalacji do sieci PGE Dystrybucja.
3) Etap III - serwisowanie instalacji w okresie 5 lat (od protokolarnego odbioru prac), z wymianą wadliwych komponentów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1146800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2224797,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1146800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MT PLASTICS sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371813658

7.3.4) Miejscowość: Sochaczew

7.3.5) Kod pocztowy: 96-500

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1146800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.