eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › "Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia" - Szkoła Podstawowa Nr 14 w Krośnie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostępna Szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” – Szkoła Podstawowa Nr 14 w Krośnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostępna Szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” – Szkoła Podstawowa Nr 14 w Krośnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ceada5a-ab69-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167225

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022500/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.38 Dostępna Szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia – Szkoła Podstawowa Nr 14 w Krośnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Dostępna Szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097478/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.33.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku dydaktycznego Szkoły Podstawowej Nr 14 z Oddziałami Sportowymi i Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Krośnie przy ul. Wojska Polskiego 45 wraz z dostosowaniem do Indywidualnego Planu Poprawy Dostępności Szkoły Podstawowej Nr 14 (IPPD) w ramach projektu „Dostępna Szkoła”. Działka nr ew. 2667/4. Obręb: Śródmieście; Jednostka ewidencyjna: Krosno; Kategoria bud. IX.
W ramach projektu przewiduje się zastosowanie kontrastów na pierwszym i ostatnim stopniu wszystkich biegów schodowych prowadzących do budynku oraz na wszystkich poziomych i pionowych ciągach komunikacyjnych oraz pomieszczeniach określonych w dokumentacji projektowej przewiduje się wykonanie kontrastu pomiędzy płaszczyzną pionową i poziomą.
Aby umożliwić dostęp do obiektu osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich projekt przewiduje wymianę istniejącej windy na nową, zamontowaną w istniejącym szybie, zlokalizowanym w części południowej w segmencie łącznika. Podnośnik łączyć będzie wszystkie kondygnacje naziemne budynku – jak dotychczas. Projektowana inwestycja nie powoduje istotnych zmian w budynku oraz istniejącym zagospodarowaniu działki. Projektuje się montaż nowej windy dla niepełnosprawnych w istniejącym szybie. Wymiary kabiny 1400 x 1500 x 2170mm. Dźwig o 4-rech przystankach z przelotem 180o i udźwigiem 900kg. Wysokość podnoszenia 8,46m. Projekt zakłada demontaż drewnianej obudowy ścian oraz uzupełnienie ubytków w tynku i malowanie w kolorze ścian istniejących, przy wyjściu z windy w poziomie parteru, I i II piętra. Zasilanie elektryczne do podnośnika z istniejącej instalacji elektrycznej w budynku.
W ramach projektu przewidziano modernizację balustrad w obiekcie, która polegać będzie na zwiększeniu ich wysokości do 110cm. W ramach zadania przewiduje się mocowanie nowego pochwytu do pochwytu istniejącego. Pochwyty wykonać z rur stalowych o średnicy nie większej jak 45mm.
W celu zapewnienia właściwego naświetlenia pomieszczenia sali sportowej światłem dziennym (bez efektu olśnienia) przewiduje się montaż w oknach rolet sterowanych elektrycznie (10 szt.) wraz z wykonaniem do nich zasilającej instalacji elektrycznej z wewnętrznej instalacji budynku. Wymiary istniejących okien w sali gimnastycznej wynoszą 2.65x5.80m (szer. x wys.). Rolety wewnętrzne montowane do nadproża okiennego z prowadnicami linkowymi. Konstrukcja rolety powinna być trwała i wytrzymała. Tkanina zastosowana w roletach powinna ograniczać powstawanie kontrastów podczas wpadania promieni słonecznych do pomieszczenia oraz powinna mieć odpowiednie atesty higieniczne i odpowiednią klasyfikację ogniową. Zasilanie rolet elektryczne, poprzez wykonanie instalacji z wewnętrznej instalacji budynku, napięcie zasilania 230V/50Hz, klasa ochrony IP44.
W ramach projektu w pomieszczeniach sanitarnych należących do zaplecza sali sportowej oraz pozostałych pomieszczeniach określonych w dokumentacji projektowej przewiduje się poszerzenie otworów drzwiowych i wymianę stolarki drzwiowej wg standardów dostępności komunikacji poziomej.
Wg standardu dostępności projektuje się montaż lustra weneckiego pomiędzy pomieszczeniem sali rewalidacyjnej a strefą wyciszenia. Lustro weneckie o wymiarach 3,00 x 2,00m.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej, tj. w załączonym do SWZ Projekcie Budowlanym, Projektach Wykonawczych, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarze robót.
Internetowy portal mapowy umożliwiający zapoznanie się z zagospodarowaniem terenu oraz istniejącą infrastrukturą techniczną znajduje się pod adresem: https://krosno.webewid.pl/e-uslugi/portal-mapowy.

Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych, parametrów technicznych, każdemu z tych wskazań towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Wykonawcy przygotowując ofertę muszą wziąć pod uwagę konieczność zapewnienia takiej organizacji robót, aby zapewnić prawidłowe pod względem bezpieczeństwa zabezpieczenie terenu wykonywanych robót oraz jego ochronę, gdyż roboty będą prowadzone na terenie czynnej placówki oświatowej.

2. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty murarsko-tynkarskie, roboty w zakresie instalacji elektrycznych, malarskie, ślusarskie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

45421145-2 - Instalowanie rolet

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483139,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578657,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483139,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FENE” Małgorzata Holender

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842482793

7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia 14/A17

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 483139,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.