Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00101377/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont odcinka drogi gminnej ul.Odrzańskiej w m. Dobrzeń Mały
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrzeń Wielki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 44
1.5.2.) Miejscowość: Dobrzeń Wielki
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-081
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jkurtz@dobrzenwielki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobrzenwielki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/7260941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont odcinka drogi gminnej ul.Odrzańskiej w m. Dobrzeń Mały2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-559c40e6-b0eb-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037029/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont odcinka drogi gminnej ul.Odrzańskiej w m. Dobrzeń Mały
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101377
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.83.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont odcinka drogi gminnej ul.Odrzańskiej w m. Dobrzeń Mały
1.Remont jezdni należy wykonać wraz z remontem skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 454 i drogą gminną ul.Brzegową. Przedsięwzięcie będzie polegać na przebudowie konstrukcji nawierzchni drogi i wykonaniu:
a) jezdni o szerokości 6,0 m o powierzchni 2888 m²:
- 4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S
- 5 cm - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC 16W
- istniejąca konstrukcja po wcześniejszym frezowaniu grubości 5 cm
b) chodnika o powierzchni 639 m²:
- 8 cm – kostka betonowa drobnowymiarowa koloru grafitowego
- 3 cm – podsypka bazaltowa lub granitowa 0 – 4 mm
- 15 cm – podbudowa zasadnicza z miesz. Niezwiązanej z kruszywem C90/30/31,5 MM
- 15 cm - z warstwą ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym z dowozu c3/4
- zagęszczone podłoże gruntowe
c) zjazdów:
- 8 cm – kostka betonowa drobnowymiarowa koloru grafitowego
- 3 cm - podsypka bazaltowa lub granitowa 0 – 4 mm
- 15 cm podbudowa zasadnicza z miesz. niezwiązanej z kruszywem C90/30/31,5 MM,
- 15 cm podbudowa zasadnicza z miesz. niezwiązanej z kruszywem C90/30/63 MM
- 15 cm warstwa ulepszonego podłoża z granitu stabilizowanego spoiwem hydraulicznyn z dowozu C3/4
- zgęszczone podłoże gruntowe.
d) pobocza o szer. 0,75 m i pow. 244m²:
- 8 cm nawierzchnia z mieszanki i kruszywa 0-31,5 mm
e) regulacje pionowe urządzeń:
- 18 szt. Studzienek dla włazów kanałowych
- 13 szt. Wpustów
- 2 szt. Studzienek telefonicznych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj. załącznik nr 4 do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia oraz:
- przedmiar robót 4a do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4b do SWZ
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 4c do SWZ
2. Zadanie inwestycyjne obejmuje dodatkowo:
2.1 organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy,
2.2 odbiory z udziałem użytkownika, inwestora i wymaganych instytucji,
2.3 ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania,
2.4 opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu),
2.5 sporządzenie kosztorysu ofertowego (przed podpisaniem umowy - Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty);
2.6 sporządzenie harmonogramu rzeczowo- finansowego - Wykonawca zobowiązany jest na 2 dni przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego na podstawie kwoty przedstawionej w ofercie i na zasadach podanych w istotnych postanowieniach umowy,
2.7 opracowanie Programu Zapewnienia Jakości (PZJ),
2.8 opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z jego zatwierdzeniem (jeżeli będzie konieczne),
2.9 wykonanie i utrzymanie oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót,
2.10 sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) w dwóch egz. w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive),
2.11 sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą,
2.12 inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczną
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 834452,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1192000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 834452,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlanych Drogowych i Projektowych Ryszard Kędzior
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471145598
7.3.3) Ulica: Nowa Wieś Mała 26
7.3.4) Miejscowość: Lewin Brzeski
7.3.5) Kod pocztowy: 49-340
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH DROGOWYCH I PROJEKTOWYCH RYSZARD KĘDZIOR
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH DROGOWYCH I PROJEKTOWYCH RYSZARD KĘDZIOR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 834452,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa jakości życia mieszkańców Przygórza poprzez budowę infrastruktury sportowej" Przetarg 2
- Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
- Wyrównanie szans rozwoju terenów byłych PGR poprzez budowę infrastruktury drogowej
- "Modernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej" "Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej"
- Remont nawierzchni boiska piłkarskiego w Plewiskach przy ul. Szkolnej 132
- budowa obiektu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Berylowej 7 w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.