eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Wymiana stolarki okiennej w Pałacu Lubomirskich w Przemyślu



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej w Pałacu Lubomirskich w Przemyślu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Wschodnioeuropejska w Przemyślu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651431983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Książąt Lubomirskich 6

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 735 51 00

1.5.8.) Numer faksu: 16 735 51 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pwsw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pwsw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pwsw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki okiennej w Pałacu Lubomirskich w Przemyślu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfe19875-b406-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166791

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057178/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana stolarki okiennej w Pałacu Lubomirskich w PWSW w Przemyślu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108777/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PWSW-DZP/382/I/06/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (127 szt. okien i 1 szt. drzwi) w Pałacu Lubomirskich, będącym siedzibą Państwowej Wyższej Szkoły Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu, przy ul. Książąt Lubomirskich 6 w Przemyślu .
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w n/w dokumentach:
1) dokumentacji projektowej ;
2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
3) przedmiarach robót (pomocniczo) zał. Nr 1,
4) Decyzji Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
IRN-II.5142.39.2019.AB z dnia 19.02.2019r. pozwalającej na prowadzenie prac związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w Pałacu Lubomirskich przy ul. Książąt Lubomirskich 6 w Przemyślu;
5) Decyzji Prezydenta Miasta Przemyśla Nr AOŚ.6740.55.2019 z 18 marca 2019r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę obejmującej wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w Pałacu Lubomirskich, położonego przy ul. Książąt Lubomirskich 6 w Przemyślu;
3. Zakres robót obejmuje:
1. Demontaż okien zewnętrznych wraz z ościeżnicami;
2. Demontaż parapetów wewnętrznych drewnianych ( baszty) i wykonanych z aglomarmuru- pozostałe pomieszczenia;
3. Demontaż drzwi zewnętrznych wraz z ościeżnicami;
4. Montaż nowych okien zewnętrznych drewnianych, zespolonych , malowanych na kolor biały kryjący;
5. Montaż nowych drzwi zewnętrznych drewnianych, zespolonych w kolorze białym;
6. Montaż parapetów wewnętrznych z kwarcytu;
7. Uzupełnienie tynków wewnętrznych w szpaletach okien i drzwi- podkucie szpaletów na całej szerokości muru;
8. Uzupełnienie tynków zewnętrznych w szpaletach okien i drzwi z malowaniem w kolorze elewacji;
9. Uzupełnienie posadzki przy drzwiach zewnętrznych;
10. Wymiana parapetów zewnętrznych z blachy w oknach, w których parapety nie są jednocześnie obróbkami gzymsów w oknach na wykonane z blachy powlekanej w kolorze jak pozostałe obróbki budynku i dach.
Ilość wymienianych okien - 126 szt.
Ilość wymienianych drzwi zewnętrznych - 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262522-6 - Roboty murarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 859989,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1091893,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 859989,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OKNA-KOŁODZIEJCZYK Janusz Kołodziejczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351226532

7.3.3) Ulica: os. Mastalerze 33F

7.3.4) Miejscowość: Tylmanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-451

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 859989,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.