eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › ROBOTY BUDOWLANE do zadania inwestycyjnego pod nazwą "Przebudowa części pomieszczeń budynku 13A "Centrum Medycznego w Łańcucie" Sp. z o. o. z przeznaczeniem na poradnie specjalistyczne"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE do zadania inwestycyjnego pod nazwą
„Przebudowa części pomieszczeń budynku 13A „Centrum Medycznego
w Łańcucie” Sp. z o. o. z przeznaczeniem na poradnie specjalistyczne”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "CENTRUM MEDYCZNE W ŁAŃCUCIE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180405906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Łańcut

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172240146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia3@cm-lancut.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cm-lancut.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTY BUDOWLANE do zadania inwestycyjnego pod nazwą
„Przebudowa części pomieszczeń budynku 13A „Centrum Medycznego
w Łańcucie” Sp. z o. o. z przeznaczeniem na poradnie specjalistyczne”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38e1b49a-b708-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115112/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/380/10/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 359590,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia inwestycyjnego jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą „Przebudowa części pomieszczeń budynku 13A „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o. z przeznaczeniem na poradnie specjalistyczne”:
• ortopedyczno – preluksacyjną,
• urologiczno – proktologiczną.
1. PRZEDMIOT INWESTYCJI
Przedmiotem zamierzenia inwestycyjnego jest przebudowa części pomieszczeń budynku 13A „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o. z przeznaczeniem na poradnie specjalistyczne. Planowane zmiany mieszczą się w zakresie dotychczasowej funkcji i przeznaczenia obiektu.
W ramach planowanych prac należy dokonać przebudowy oraz remontu części pomieszczeń parteru z wymianą instalacji.
Planowana przebudowa obejmuje pomieszczenia sanitarne (zgodnie ze specyfikacją rysunkową).
2. OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO
2.1.Przedmiotowy obiekt zlokalizowany jest w Łańcucie na działce nr 3909/3, Obręb: 001 Miasto Łańcut, Jednostka ewidencyjna: 181001_1 – Łańcut.
2.2.Dostęp komunikacyjny do obiektu z ul. 3 Maja oraz od strony ul. Paderewskiego.
2.3.Budynek stanowi część (13A) kompleksu szpitalnego „Centrum Medycznego w Łańcucie”
Sp. z o. o., w ramach którego mieści się Oddział Neurologii i Rehabilitacji z przychodniami na parterze.
2.4.Budynek zrealizowano w drugiej połowie XX wieku.
2.5.Obiekt poddawany był zmianom i modernizacjom.
2.6.Przedmiotowy obiekt jest budynkiem dwukondygnacyjnym, wzniesionym w technologii tradycyjnej, krytym blachodachówka.
2.7.Posadzki w pomieszczeniach mokrych oraz specjalistycznych z płytek ceramicznych.
2.8.W gabinetach i pomieszczeniach komunikacji wykładzina PCV.
2.9.Stolarka okienna w systemie profili PCV.
2.10.Budynek wyposażony w instalacje podstawowe:
• wod. – kanalizacyjne,
• c. o. wodne z kotłowni własnej gazowej,
• elektryczna, jedno – i trójfazowa,
• telefoniczna,
• odgromowa,
• gazy medyczne,
• alarmowa
2.11. Stan techniczny budynku jest dobry.
2.12. Do niniejszego opracowania dołączona jest ekspertyza stanu technicznego.
3. PLANOWANE ZMIANY, PRZEZNACZENIE, PROGRAM UŻYTKOWY I FUNKCJA OBIEKTU, FORMA ARCHITEKTONICZNA
3.1.W ramach planowanych prac przewidywana jest przebudowa oraz remont części pomieszczeń parteru z wymianą instalacji.
3.2.Planowana przebudowa obejmuje pomieszczenia sanitarne (zgodnie ze specyfikacją rysunkową).
3.3.Planowane prace związane są z dostosowaniem pomieszczeń i wyposażenia do obowiązujących przepisów.
3.4.Zakres planowanych zmian jest zgodny z dotychczasowym przeznaczeniem i funkcją obiektu.
3.5.Program użytkowy obejmuje lokalizację w remontowanych pomieszczeniach przychodni specjalistycznych: ortopedycznej i preluksacyjnej oraz urologicznej i proktologicznej
z pomieszczeniami pomocniczymi.
4.CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY TECHNICZNE
Powierzchnia objęta przebudową – 244,33 m2.
5.PLANOWANE PRACE BUDOWLANE I ZASTOSOWANE ROZWIĄZANIA KONSTRUKCYJNO - MATERIAŁOWE
Zakres planowanych prac ogranicza się do części pomieszczeń wewnętrznych parteru i obejmuje:
•przebudowa pomieszczeń higieniczno – sanitarnych,
•remont pomieszczeń gabinetów oraz korytarzy,
•wymiana instalacji
Roboty budowlane Wykonawca zobowiązany jest wykonać z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej
i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
Do prawidłowego wykonania robót budowlanych pomocne będą przedmiary robót budowlanych, oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i odbioru Robót Budowlanych oraz inne dokumenty zamieszczone na stronach, na których prowadzone jest postępowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza

45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45410000-4 - Tynkowanie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525003,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525003,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 525003,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SB COMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151798997

7.3.3) Ulica: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-026

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 525003,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.