eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Leżajsk do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Leżajsku oraz oddziału przedszkolnego ww. Ośrodka w Leżajsku w roku szkolnym 2021/2022

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Leżajsk do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Leżajsku oraz oddziału przedszkolnego ww. Ośrodka w Leżajsku w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) https://uglezajsk.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Leżajsk do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Leżajsku oraz oddziału przedszkolnego ww. Ośrodka w Leżajsku w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0c0b0a4-e9e3-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166527

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001209/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Leżajsk do SOSW w Leżajsku oraz do oddziału przedszkolnego ww. Ośrodka w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121746/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 63871,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część numer 1 – „Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Leżajsk z miejscowości Brzóza Królewska, Gwizdów oraz Giedlarowa do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego, ul. Mickiewicza 76, 37-300 Leżajsk oraz do oddziału przedszkolnego ww. Ośrodka w Leżajsku, ul. Sandomierska 39, 37- 300 Leżajsk”

Trasa:
I. Brzóza Królewska (3 uczniów)
II. Gwizdów (1 uczeń)
III. Giedlarowa (4 uczniów)
IV. Oddział przedszkolny Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Leżajsku, ul. Sandomierska 39
V. Internat Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Leżajsku, ul. Skłodowskiej 8
VI. Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Leżajsku, ul. Mickiewicza 76

Odwóz trasą: Leżajsk – Giedlarowa – Gwizdów –– Brzóza Królewska

Realizacja zadania polega na przewozie dzieci na trasie: dom – szkoła – dom, pod opieką opiekuna.
Łączna ilość kilometrów na usługi dziennie nie przekroczy 47 km.
Wykonawca jest zobowiązany doliczyć do ceny oferty koszty zatrudnienia opiekuna o którym mowa w ustawie – Prawo oświatowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 20433,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część numer 2 – „Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Leżajsk z miejscowości Chałupki Dębniańskie, Dębno oraz Wierzawic do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego, ul. Mickiewicza 76, 37-300 Leżajsk oraz do oddziału przedszkolnego ww. Ośrodka w Leżajsku, ul. Sandomierska 39, 37- 300 Leżajsk”

Trasa:
I. Chałupki Dębniańskie (2 uczniów)
II. Dębno (2 uczniów)
III. Wierzawice (2 uczniów)
IV. Oddział przedszkolny Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Leżajsku, ul. Sandomierska 39
V. Internat Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Leżajsku, ul. Skłodowskiej 8
VI. Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Leżajsku, ul. Mickiewicza 76

Odwóz trasą: Leżajsk – Wierzawice – Dębno – Chałupki Dębniańskie.

Realizacja zadania polega na przewozie dzieci na trasie: dom – szkoła – dom, pod opieką opiekuna.
Łączna ilość kilometrów na usługi dziennie nie przekroczy 45 km.
Wykonawca jest zobowiązany doliczyć do ceny oferty koszty zatrudnienia opiekuna o którym mowa w ustawie – Prawo oświatowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 26140,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część numer 3 – „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Leżajsk z miejscowości Piskorowice do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego, ul. Mickiewicza 76, 37-300 Leżajsk”

Trasa:
I. Piskorowice (2 uczniów)
II. Internat Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Leżajsku, ul. Skłodowskiej 8
III. Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Leżajsku, ul. Mickiewicza 76

Odwóz trasą: Leżajsk – Piskorowice.

Realizacja zadania polega na przewozie dzieci na trasie: dom – szkoła – dom, pod opieką opiekuna.
Łączna ilość kilometrów na usługi dziennie nie przekroczy 34 km.
Wykonawca jest zobowiązany doliczyć do ceny oferty koszty zatrudnienia opiekuna o którym mowa w ustawie – Prawo oświatowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 17297,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29563,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38258,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29563,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOP-TRANS Dec Zbigniew

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8161331172

7.3.4) Miejscowość: Brzóza Królewska

7.3.5) Kod pocztowy: 37-307

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29563,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38295,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOP-TRANS Dec Zbigniew

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8161331172

7.3.4) Miejscowość: Brzóza Królewska

7.3.5) Kod pocztowy: 37-307

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15096,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15096,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Gminova

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8161706347

7.3.4) Miejscowość: Giedlarowa

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15096,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.