Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00153795/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
- 2022/BZP 00241632/01 - Wynik z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja dróg polegająca na : "Przebudowa dróg gminnych na działkach nr 96, 18 cz., 299, 37 cz. w miejscowości Kurkocin"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBOWA ŁĄKA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118796
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 38
1.4.2.) Miejscowość: Dębowa Łąka
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-207
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.4.7.) Numer telefonu: 56 688 49 10
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugdl.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://debowalaka.bip.net.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165777
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00153795/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający dodaje nową obligatoryjną przesłankę wykluczenia, tj. : Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zamawiający dostosował dokumentację zamówienia zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r., o której mowa powyżej
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Informacje na temat zaliczek Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje 2 płatności: pierwsza płatność w wysokości nie mniej niż 5 % należnego wynagrodzenia w formie zaliczki w terminie do 30 dni od przekazania placu budowy, druga płatność po wykonaniu 100 % całości robót ( zgodnie z zapisami w projekcie umowy )
Po zmianie:
Wykonawcy zostanie przekazana zaliczka w kwocie......zł co stanowi nie mniej niż 5 % całości wynagrodzenia, w terminie do 30 dni od daty przekazania placu budowy. Zapłata zaliczki nastąpi na podstawie faktury zaliczkowej, którą Wykonawca wystawi i dostarczy Zamawiającemu w ciągu 7 dni od przekazania placu budowy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Przebudowa drogi w miejscowości Tarnówka Wiesiołowska
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Żukowice
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.