eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Obsługa stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka oraz obsługa stanowisk kasowych na kąpieliskach miejskich Dziewoklicz, Głębokie i Dąbie w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka oraz obsługa stanowisk kasowych na kąpieliskach miejskich Dziewoklicz, Głębokie i Dąbie w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 914857141

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.szuba@zuk.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka oraz obsługa stanowisk kasowych na kąpieliskach miejskich Dziewoklicz, Głębokie i Dąbie w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b145e11-b667-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017930/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa stanowisk kasowych na kapieliskach miejskich i Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka w Szczecinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114285/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: C/22/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 187967,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka oraz obsługa stanowisk kasowych na kąpieliskach miejskich Dziewoklicz, Głębokie i Dąbie w Szczecinie.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
79620000-6 Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) obsługę stanowiska kasowego na kąpielisku miejskim Dziewoklicz: codziennie od dnia 15 czerwca 2022 r. do dnia 31 sierpnia 2022 r. w godzinach 10.00 – 19.00,
2) obsługę stanowisk kasowych na kąpielisku miejskim Głębokie - od dnia 15 czerwca 2022 r. do dnia 31 sierpnia 2022 r.:
a) jedno stanowisko kasowe – codziennie w godzinach: 10.00 – 19.00,
b) drugie stanowisko kasowe – codziennie w godzinach: 10.00-16.00,
3) obsługę stanowisk kasowych na kąpielisku miejskim Dąbie - od dnia 15 czerwca 2022 r. do dnia 31 sierpnia 2022 r.:
c) jedno stanowisko kasowe – codziennie w godzinach: 10.00 – 19.00,
d) drugie stanowisko kasowe – codziennie w godzinach: 10.00 – 16.00,
4) obsługę stanowisk kasowych na Kompleksie Rekreacyjnym Arkonka :
a) od dnia 01 czerwca 2022 r. do dnia 31 lipca 2022 r.:
 jedno stanowisko kasowe - piątek – niedziela: w godzinach 10.00 – 20.00,
 drugie stanowisko kasowe - codziennie: w godzinach 10.00 – 19.00,
 trzecie stanowisko kasowe – poniedziałek - czwartek: w godzinach 10.00 – 18.00, (z wyjątkiem czwartku 16.06.2022 r.),
 czwarte stanowisko kasowe – codziennie: w godzinach 10.00 – 16.00,
 stanowisko kasowe przy parkingu – 03.06.2022 r. – 05.06.2022 r. oraz 10.06.2022 r. – 12.06.2022 r. oraz 16.06.2022 r. – 19.06.2022 r. oraz 24.06.2022 r. – 30.06.2022 r. oraz 01.07.2022 – 31.07.2022 r.: w godzinach: 10.00 – 16.00,
b) od dnia 01 sierpnia 2022 r. do dnia 31 sierpnia 2022 r.:
 jedno stanowisko kasowe - codziennie: w godzinach 10.00 – 19.00,
 drugie stanowisko kasowe - codziennie: w godzinach 10.00 – 18.00,
 trzecie stanowisko kasowe - codziennie: w godzinach 10.00 – 16.00,
 stanowisko kasowe przy parkingu – codziennie: w godzinach 10.00 – 16.00
c) od dnia 01 września 2022 r. do dnia 04 września 2022 r.:
- jedno stanowisko kasowe - czwartek – niedziela: w godzinach 10.00 – 19.00,
- drugie stanowisko kasowe - czwartek – niedziela: w godzinach 10.00 – 18.00,
- trzecie stanowisko kasowe - czwartek – niedziela: w godzinach 10.00 – 16.00.
4. Obowiązki Wykonawcy:
1) ponoszenie wszelkich kosztów związanych z zapewnieniem personelu na stanowiskach kasowych, w tym kosztów rekrutacji, selekcji, doboru personelu oraz jego wynagrodzenia,
2) dobór kasjerów na dany obiekt, po uzyskaniu pozytywnej opinii kierownika obiektu,
3) przypisanie z początkiem sezonu z imienia i nazwiska kasjerów do obsługi poszczególnych obiektów i przekazanie danych Przedstawicielowi Zamawiającego tj. Katarzyna Ulicka (katarzyna.ulicka@zuk.szczecin.pl),
4) przeprowadzenie szkolenia BHP osób wyznaczonych do pracy na stanowiskach kasowych,
5) zapewnienie środków BHP oraz napoi dla kasjerów. W trakcie trwania pandemii Covid-19 kasjerów należy wyposażyć w środki ochrony zdrowia, w szczególności maseczki, rękawiczki i płyny do dezynfekcji,
6) w celu zapewnienia ciągłości obsługi - zapewnienie każdemu kasjerowi min. 1 000 zł
w monetach na wydawanie reszt, przez cały okres realizacji umowy,
7) dokonywanie zbiorczych miesięcznych rozliczeń z przedstawicielem Zamawiającego
w jego siedzibie, związanych z realizacją umowy, do każdego 3-go dnia miesiąca kalendarzowego następującego po okresie rozliczeniowym, czyli po realizacji zamówienia odpowiednio: w czerwcu 2022 r., lipcu 2022 r., sierpniu 2022 r., wrześniu 2022 r. (wypełnione kompletne druki); przygotowane i przedłożone przez Wykonawcę dokumenty zostaną zweryfikowane przez Zamawiającego (Wydział Księgowości)
w terminie 2 dni roboczych od daty ich przedłożenia. Dokumentem potwierdzającym prawidłowe rozliczenie miesięczne (potwierdzone przez Wydział Księgowości) będzie protokół z weryfikacji podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury,
8) niezwłoczne (do 40 minut) zapewnienie obsady kasy, w przypadku odsunięcia kasjera
od pracy w związku z wykryciem rażących nieprawidłowości w trakcie wykonywanych czynności, w przypadku nieobecności (braku obsady w kasie) oraz w innych przypadkach losowych zgłoszonych przez kierownika obiektu,
9) natychmiastowa interwencja w przypadku skargi zgłoszonej przez kierownika obiektu oraz obecności koordynatora na danym obiekcie w celu wyjaśnienia danej sytuacji, zgodnie z żądaniem kierownika obiektu,
10) sporządzanie harmonogramu pracy kasjerów na poszczególnych obiektach
i przedłożenie go odpowiednio kierownikowi obiektu – na 2 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem danego miesiąca,
11) protokolarne pobranie od Zamawiającego (kierownicy obiektów) karnetów na kąpieliska miejskie przed rozpoczęciem sezonu oraz protokolarne rozliczenie ich na koniec sezonu
po uwzględnieniu sprzedaży, najpóźniej do 2 września 2022 r. (odpowiedzialność materialna za pobrane karnety - wartość karnetu),
12) protokolarne pobranie z Kompleksu Rekreacyjnego Arkonka karnetów przed rozpoczęciem sezonu oraz protokolarne rozliczenie ich na koniec sezonu po uwzględnieniu sprzedaży, najpóźniej do 7 września 2022 r. (odpowiedzialność materialna za pobrane karnety - 15zł//1szt.),
13) wyznaczenie 1 koordynatora kasjerów na Kompleks Rekreacyjny Arkonka - koordynator odpowiada za prawidłowość rozliczenia kasjerów ze sprzedaży dziennej i miesięcznej oraz wyjaśnianie niezgodności lub nieprawidłowości zaistniałych w trakcie trwania sezonu, pobieranie karnetów i ich rozliczenie, a także zapewnia kontakt w sprawie grafików,
14) wyznaczenie 1 koordynatora odpowiedzialnego za pracę kasjerów na kąpieliskach miejskich Dziewoklicz, Głębokie i Dąbie - koordynator odpowiada za prawidłowość rozliczenia kasjerów ze sprzedaży dziennej i miesięcznej oraz wyjaśnianie niezgodności lub nieprawidłowości zaistniałych w trakcie trwania sezonu, pobieranie karnetów i ich rozliczenie, a także zapewnia kontakt w sprawie grafików,
15) dot. Kompleksu Rekreacyjnego Arkonka, Kąpielisk miejskich Dziewoklicz , Głębokie, Dąbie:
w związku ze stosowaniem monitoringu wizyjnego w miejscu pracy, przed dopuszczeniem do pracy - zapoznanie pracowników z klauzulą informacyjną
(treść w załączeniu do umowy) i niezwłoczne przedłożenie Zamawiającemu pisemnego potwierdzenia zapoznania się pracowników z ww. klauzulą oraz - w przypadku zmian kadrowych - do zapoznawania pracowników z załączoną klauzulą informacyjną i niezwłocznego przedkładania pisemnych potwierdzeń zapoznania się pracowników z ww. klauzulą.
5. Zamawiający przewiduje szkolenia w zakresie obsługi kas:
1) dot. Kompleksu Rekreacyjnego Arkonka:
a) maj 2022 r. - Kompleks Rekreacyjny Arkonka – szkolenie przez MVB,
b) maj 2022 r. - siedziba firmy Ekspert w Szczecinie przy ul. Łukasińskiego 114,
2) dot. kąpieliska miejskiego Dąbie:
a) maj 2022 r. – kąpielisko miejskie Dąbie – szkolenie przez MVB,
b) maj 2022 r. - siedziba firmy Ekspert w Szczecinie przy ul. Łukasińskiego 114,
3) dot. kąpieliska miejskiego Dziewoklicz:
a) maj 2022 r. – kąpielisko miejskie Dziewoklicz – szkolenie przez Przedstawiciela Zamawiającego,
b) maj 2022 r. - siedziba firmy Ekspert w Szczecinie przy ul. Łukasińskiego 114,
4) dot. kąpieliska miejskiego Głębokie:
a) maj 2022 r. – kąpielisko miejskie Głebokie – szkolenie przez Przedstawiciela Zamawiającego,
b) maj 2022 r. - siedziba firmy Ekspert w Szczecinie przy ul. Łukasińskiego 114,
6. Zakresy czynności kasjerów zostały zawarte w załącznikach nr 5, 6 i 7 do SWZ.
7. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilnośc i paliwach alternatywnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79620000-6 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230564,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230564,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230564,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielczy Operator Płatniczy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7011011413

7.3.3) Ulica: ul. Tytusa Chałubińskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-613

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230564,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-01 do 2022-09-04

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.