eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › TRANSPORT ODPADÓW NA TRASIE STACJA PRZEŁADUNKOWA BARDO 11A K/ WRZEŚNI -ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W LULKOWIE 12 A, 62-200 GNIEZNO



Ogłoszenie z dnia 2021-08-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
TRANSPORT ODPADÓW NA TRASIE STACJA PRZEŁADUNKOWA BARDO 11A
K/ WRZEŚNI -ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W LULKOWIE 12 A, 62-200 GNIEZNO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URBIS Sp z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630952490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chrobrego 24/25

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 424 58 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 (61) 426 35 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urbis@urbis.gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urbis.gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TRANSPORT ODPADÓW NA TRASIE STACJA PRZEŁADUNKOWA BARDO 11A
K/ WRZEŚNI -ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W LULKOWIE 12 A, 62-200 GNIEZNO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4b05a3b-de9d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106166/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-URB -9/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 442685,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest : Przedmiotem umowy jest transport odpadów na trasie stacja
przeładunkowa Bardo 11A
k/ Wrześni -Zakład Zagospodarowania Odpadów w Lulkowie 12 A, 62-200 Gniezno zgodnie z ustawą
o odpadach Dz.U. z 2021 r. poz. 779 t.j. oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie
szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz.U. z 2016 r. poz. 1742). Przewidywana ilość
odpadów przeznaczona do transportu wynosi maksymalnie 22.500,00 Mg. Przewidywana ilość
kursów w trakcie trwania umowy ok 982 kursy.
Odbiory odpadów realizowane będą w sposób sukcesywny. Ilość transportów wynikać będzie
z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
Odpady o kodach 150101, 150102, 150106 ,200301, 200399, 200307 transportowane będą
pojazdem z naczepą ciągnikową typu ruchoma podłoga o pojemności min 93 m3
. Odpady o kodach
150107, 170101, 170107, 200201 transportowane będą pojazdem z naczepą ciągnikową
samowyładowczą o pojemności min. 50 m 3
.
Zamawiający zobowiązany jest do załadunku odpadów na pojazdy Wykonawcy. Od chwili załadunku
odpowiedzialność za transport odpadów przejmuje Wykonawca. Załadunek odbywa się od
poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30 do 16:00.
Trasa przewozu będzie liczona najkrótszą drogą publiczną o odpowiedniej dopuszczalnej masie
z uwzględnieniem aktualnych przepisów ruchu drogowego oraz utrudnień w ruchu drogowym.
Strony zgodnie oświadczają, że długość trasy 1 kursu zdefiniowana w powyższy sposób wynosi
98 km.
Zamawiający będzie każdorazowo zgłaszał zapotrzebowanie na realizację przedmiotu umowy.
Czas reakcji Wykonawcy wynosi 24h od momentu uzyskania zapotrzebowania drogą mailową,
telefoniczną bądź faksem.
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi zgodnie z ustaleniami, powszechnie
obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i normami, aktualnym poziomem wiedzy
technicznej, przy dołożeniu należytej, profesjonalnej staranności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544503,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 785109,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544503,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MER-TRANS Radosław Białecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652265526

7.3.3) Ulica: Tręby Stare 2

7.3.4) Miejscowość: Budzisław Kościelny

7.3.5) Kod pocztowy: 62-541

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 544503,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.