eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Remont elewacji budynku zabytkowego - siedziby Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2021-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji budynku zabytkowego – siedziby Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004202522

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Archidiakońska 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-113

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@wkz.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wkz.lublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ochrona zabytków i opieka nad zabytkami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji budynku zabytkowego – siedziby Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0bfb401-e642-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164370

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00100364/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont elewacji budynku zabytkowego – siedziby Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118361/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WKZ.272.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 279544,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji budynku zabytkowego – siedziby Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie przy ul. Archidiakońskiej 4.
2 . Zakres zamówienia obejmuje remont elewacji budynku (w tym remont balkonów, części stolarki) polegający na odtworzeniu stanu istniejącego z zastosowaniem nowych materiałów w tym:
2.1. zrealizowanie całego zakresu prac opisanych w projekcie budowlanym, technicznym (wykonawczym) i STWiORB w tym między innymi:
2.1.1. Renowacja i konserwacja elewacji, w zakresie: tynków, elementów wystroju architektonicznego, obróbek blacharskich, napraw muru.
2.1.2. Wymiana rur spustowych na rury z blachy cynkowo-tytanowej.
2.1.4. Remont kominów.
2.1.5. Remont balkonów.
2.1.6. Zamurowanie otworu drzwiowego na elewacji południowej.
2.1.7. Wymiana oraz renowacja trzech sztuk stolarki okiennej oraz żaluzji (okiennic) drewnianych na parterze elewacji wschodniej.
2.1.8 Wymiana okładziny progu w wejściu głównym na stopień kamienny granitowy.
2.1.9. Wykonanie wtórnej izolacji poziomej (metodą iniekcji) ścian zewnętrznych – odcinek przy kamienicy.
2.1.10. Wymiana wtórnej opaski betonowej na opaskę z kamienia naturalnego – kostka granitowa oraz bazaltowa przy elewacji zachodniej.
2.1.11. Wykonanie innych prac i robót niezbędnych do prawidłowego i zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania przedmiotu zamówienia.
2.1.12. Wykonanie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499566,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499566,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499566,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubren Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7123304215

7.3.3) Ulica: Niecała 3/6

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-080

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499566,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.