eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Wykonanie, dostawa i montaż 12 wiat przystankowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozwój publicznego transportu niskoemisyjnego - budowa oraz modernizacja infrastruktury transportowej



Ogłoszenie z dnia 2023-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie, dostawa i montaż 12 wiat przystankowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozwój publicznego transportu niskoemisyjnego – budowa oraz modernizacja infrastruktury transportowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fcb06041-a3c7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie, dostawa i montaż 12 wiat przystankowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozwój publicznego transportu niskoemisyjnego – budowa oraz modernizacja infrastruktury transportowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcb06041-a3c7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164199

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049030/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie, dostawa i montaż 12 wiat przystankowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa oraz modernizacja infrastruktury transportowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081898

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż 12 wiat przystankowych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozwój publicznego transportu niskoemisyjnego – budowa oraz modernizacja infrastruktury transportowej.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie, dostawa i montaż 12 wiat przystankowych:
a) wiata typu „A” z dwustronną gablotą – 2 kpl.,
b) wiata typu „B” z dwustronną gablotą – 7 kpl.,
c) wiata typu „B” z jednostronną gablotą – 1 kpl.,
d) wiata typu „C” z dwustronną gablotą – 1 kpl.,
e) wiata typu „C” z jednostronna gablotą – 1 kpl.,
2) opracowanie projektów oznakowania robót - jeśli są wymagane,
3) wykonanie inwentaryzacji powykonawczych wraz z zarejestrowaniem w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ostrowie Wielkopolskim.

2. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1) Szczegółowe Opisy Przedmiotu Zamówienia (SOPZ):
a) wiata przystankowa – Gorzycka 05 – załącznik nr 8,
b) wiata przystankowa – Gorzycka - Długa 07 – załącznik nr 9,
c) wiata przystankowa – Gorzycka – Swobodna 09 – załącznik nr 10,
d) wiata przystankowa – Gorzycka 11 – załącznik nr 11,
e) wiata przystankowa – Grunwaldzka 03 – załącznik nr 12,
f) wiata przystankowa – Klasztorna 01 – załącznik nr 13,
g) wiata przystankowa – Odolanowska Policja 30 – załącznik nr 14,
h) wiata przystankowa – Poznańska – Lotnicza 02 – załącznik nr 15,
i) wiata przystankowa – Radłowska – Sporna 01 – załącznik nr 16,
j) wiata przystankowa – Radłowska 03 – załącznik nr 17,
k) wiata przystankowa – Radłowska 05 – załącznik nr 18,
l) wiata przystankowa – Strzelecka 07 – załącznik nr 19,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 20):
a) wiata przystankowa – Gorzycka 05,
b) wiata przystankowa – Gorzycka - Długa 07,
c) wiata przystankowa – Gorzycka – Swobodna 09,
d) wiata przystankowa – Gorzycka 11,
e) wiata przystankowa – Grunwaldzka 03,
f) wiata przystankowa – Klasztorna 01,
g) wiata przystankowa – Odolanowska Policja 30,
h) wiata przystankowa – Poznańska – Lotnicza 02,
i) wiata przystankowa – Radłowska – Sporna 01,
j) wiata przystankowa – Radłowska 03,
k) wiata przystankowa – Radłowska 05,
l) wiata przystankowa – Strzelecka 07,
3) Przedmiary robót (załącznik nr 21):
a) wiata przystankowa – Gorzycka 05 – załącznik nr 9,
b) wiata przystankowa – Gorzycka - Długa 07,
c) wiata przystankowa – Gorzycka – Swobodna 09,
d) wiata przystankowa – Gorzycka 11,
e) wiata przystankowa – Grunwaldzka 03,
f) wiata przystankowa – Klasztorna 01,
g) wiata przystankowa – Odolanowska Policja 30,
h) wiata przystankowa – Poznańska – Lotnicza 02,
i) wiata przystankowa – Radłowska – Sporna 01,
j) wiata przystankowa – Radłowska 03,
k) wiata przystankowa – Radłowska 05,
l) wiata przystankowa – Strzelecka 07.
UWAGA!
Przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie szczegółowych opisów przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SWZ.

3. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
3.1. Zaoferowane konstrukcje stalowe wiat muszą spełniać wymagania pod kątem oceny i weryfikacji stałości właściwości użytkowych odpowiadające normie PN-EN 1090-1+A1:2012 lub równoważnej.
3.2. Zaoferowane gabloty musza posiadać podświetlenie LED i spełniać wymagania norm zharmonizowanych z Dyrektywą Niskonapięciową 2014/35/UE lub równoważnych.
UWAGA! Jeśli przedmiot zamówienia opisywany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 Pzp oraz art. 101 ust. 3 Pzp - zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a każdemu występującemu w dokumentach zamówienia takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy "lub równoważne" (należy każdorazowo dodać do odniesienia wyrazy "lub równoważne")".
3.3. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
3.4. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
3.5. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okresy nie krótsze niż:
1) 60 miesięcy na konstrukcję stalową wiat,
2) 24 miesięcy na powłokę lakierniczą,
3) 12 miesięcy na prace montażowe,
licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
UWAGA! Okres gwarancji na konstrukcję stalową wiat jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
3.6. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części w celu uzyskania jednorodnych typów wiat przystankowych, a przedmiot zamówienia może być wykonany w całości przez MŚP.
3.7. Zamawiający wymaga od wykonawcy lub ewentualnego podwykonawcy, aby na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zatrudnione były osoby wykonujące w realizacji zamówienia czynności związane z wykonaniem i montażem wiat przystankowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45213315-4 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44212321-5 - Wiaty autobusowe

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45000000-7 - Roboty budowlane

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45262210-6 - Fundamentowanie

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 224376,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224376,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 224376,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOTECHNIKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310200133

7.3.4) Miejscowość: Pilchowice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 224376,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.