Ogłoszenie z dnia 2021-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00091117/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi przy ul. Brukselskiej i ul. Olimpijskiej 12-30 oraz przebudowa ul. Batalionu Zośka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.pieczkowska@um.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi przy ul. Brukselskiej i ul. Olimpijskiej 12-30 oraz przebudowa ul. Batalionu Zośka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d536ec4-d026-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164113
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001031/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa drogi przy ul. Olimpijskiej 12-30 oraz Budowa drogi na istniejącej podbudowie przy ul. Brukselskiej.
1.1.16 Przebudowa ul. Batalionu Zośka wraz z regulacją miejsc parkingowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091117/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.25.2021.IKP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową drogi w ciągu ulicy Brukselskiej. W ramach zadania przebudowana zostanie istniejąca nawierzchnia jezdni oraz przyległe zjazdy. Zakres robót obejmuje:• Roboty rozbiórkowe (jezdnia o nawierzchni z kruszywa, krawężnik betonowy, elementy zjazdów);
• Podbudowy (kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie);
• Nawierzchnie jezdni (beton asfaltowy);
• Roboty brukarskie (kostka betonowa, krawężniki);
• Roboty wykończeniowe (pobocza, humusowanie pasa zieleni).
Roboty budowlane ujęte w przedmiocie zamówienia będą realizowane w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających decyzji
o pozwoleniu na budowę do którego nie wniesiono sprzeciwu.
Całość zamierzenia zlokalizowana jest: obręb 0007 – Chróścik nr działki 404
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 220039,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową istniejącej nawierzchni jezdni oraz przyległych chodników i zjazdów. Zakres robót obejmuje:• Roboty rozbiórkowe (jezdnia o nawierzchni z płyt betonowych, krawężnik betonowy, elementy zjazdów i chodników);
• Podbudowy (kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie, kruszywo naturalne stabilizowane cementem- wzmocnienie podłoża);
• Nawierzchnie jezdni (kostka betonowa);
• Roboty brukarskie (kostka betonowa, krawężniki, obrzeża);
• Roboty wykończeniowe (pobocza, humusowanie pasa zieleni).
Roboty budowlane będą realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa drogi przy ul. Olimpijskiej 12-30”, na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających decyzji o pozwoleniu na budowę do którego nie wniesiono sprzeciwu.
Całość zamierzenia zlokalizowana jest: obręb 0006 – Słoneczne nr działki 1276/2, 2391.
Uwaga: Wymiana oświetlenia leży po stronie Enea Oświetlenie Sp. z o. o.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 320760,95 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie częściowe nr 3 – „Przebudowa ul. Batalionu Zośka wraz z regulacją miejsc parkingowych”Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową ul. Batalionu Zośka wraz z regulacją miejsc parkingowych. Początek przebudowy zlokalizowano przy krawędzi jezdni ul. Kombatantów, natomiast koniec przy skrzyżowaniu z ul. Sucharskiego. Zakres robót obejmuje :
• przebudowę istniejącej nawierzchni drogi w ciągu ul. Batalionu Zośka (na odcinku ok. 225m),
• przebudowę istniejących oraz dodatkowych zatok postojowych
• przebudowę ciągów pieszych przyległych do jezdni.
• roboty wykończeniowe (pobocza, humusowanie pasa zieleni).
• wykonanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu.
Roboty budowlane będą realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Batalionu Zośka wraz z regulacją miejsc parkingowych”, na zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających decyzji o pozwoleniu na budowę do którego nie wniesiono sprzeciwu.
Całość zamierzenia zlokalizowana jest: obręb 0002 – Górczyn działki nr: 2155, 429/2,477
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 235658,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218776,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283049,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218776,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowo-Transportowe K. Wiącek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991892892
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218776,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302587,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313223,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302587,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gor-Bruk Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993218438
7.3.3) Ulica: Przędzalnicza 16
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302587,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270734,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270734,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270734,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAKOM KOŚCIAN Sp. z o.o. S.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981838791
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270734,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie WRSP położonych na terenie działania OT KOWR w Gorzowie Wielkopolskim i Filii w Zielonej Górze (III)
- Poprawa warunków nauczania poprzez modernizację pomieszczeń ogólnodostępnych Nowoczesna Szkoła SP 17
- Zakup aparatu do mycia sond przezprzełykowych.
- Roboty budowlane i termoizolacja budynku mieszkalnego przy ul. Teatralnej 38 w Gorzowie Wlkp. realizowany w ramach Programu TERMO pn.: "Poprawa stanu technicznego obiektów mieszkalnych"
- Posterunek Policji w Słońsku - budowa nowej siedziby
- Roboty budowlane i termoizolacja budynku mieszkalnego przy ul. Wawrzyniaka 72 w Gorzowie Wlkp. realizowany w ramach Programu TERMO pn.: "Poprawa stanu technicznego obiektów mieszkalnych"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- "Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Porąbka na terenie Gminy Porąbka" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Budowa drogi gminnej łączącej drogę wojewódzką nr 382 z drogą powiatową nr 2887D w Strzegomiu.
- " Modernizacja budynków użyteczności publicznej"
- Przebudowa drogi nr 2716P w Gminie Kuślin
- Przebudowa istniejącej drogi przeciwpożarowej nr 8 Odcinek I i Odcinek A
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.