eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Budowa drogi przy ul. Brukselskiej i ul. Olimpijskiej 12-30 oraz przebudowa ul. Batalionu Zośka



Ogłoszenie z dnia 2021-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi przy ul. Brukselskiej i ul. Olimpijskiej 12-30 oraz przebudowa ul. Batalionu Zośka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.pieczkowska@um.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gorzow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi przy ul. Brukselskiej i ul. Olimpijskiej 12-30 oraz przebudowa ul. Batalionu Zośka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d536ec4-d026-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001031/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa drogi przy ul. Olimpijskiej 12-30 oraz Budowa drogi na istniejącej podbudowie przy ul. Brukselskiej.

1.1.16 Przebudowa ul. Batalionu Zośka wraz z regulacją miejsc parkingowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091117/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.25.2021.IKP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową drogi w ciągu ulicy Brukselskiej. W ramach zadania przebudowana zostanie istniejąca nawierzchnia jezdni oraz przyległe zjazdy. Zakres robót obejmuje:
• Roboty rozbiórkowe (jezdnia o nawierzchni z kruszywa, krawężnik betonowy, elementy zjazdów);
• Podbudowy (kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie);
• Nawierzchnie jezdni (beton asfaltowy);
• Roboty brukarskie (kostka betonowa, krawężniki);
• Roboty wykończeniowe (pobocza, humusowanie pasa zieleni).
Roboty budowlane ujęte w przedmiocie zamówienia będą realizowane w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających decyzji
o pozwoleniu na budowę do którego nie wniesiono sprzeciwu.
Całość zamierzenia zlokalizowana jest: obręb 0007 – Chróścik nr działki 404

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 220039,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową istniejącej nawierzchni jezdni oraz przyległych chodników i zjazdów. Zakres robót obejmuje:
• Roboty rozbiórkowe (jezdnia o nawierzchni z płyt betonowych, krawężnik betonowy, elementy zjazdów i chodników);
• Podbudowy (kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie, kruszywo naturalne stabilizowane cementem- wzmocnienie podłoża);
• Nawierzchnie jezdni (kostka betonowa);
• Roboty brukarskie (kostka betonowa, krawężniki, obrzeża);
• Roboty wykończeniowe (pobocza, humusowanie pasa zieleni).
Roboty budowlane będą realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa drogi przy ul. Olimpijskiej 12-30”, na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających decyzji o pozwoleniu na budowę do którego nie wniesiono sprzeciwu.
Całość zamierzenia zlokalizowana jest: obręb 0006 – Słoneczne nr działki 1276/2, 2391.
Uwaga: Wymiana oświetlenia leży po stronie Enea Oświetlenie Sp. z o. o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 320760,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie częściowe nr 3 – „Przebudowa ul. Batalionu Zośka wraz z regulacją miejsc parkingowych”
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową ul. Batalionu Zośka wraz z regulacją miejsc parkingowych. Początek przebudowy zlokalizowano przy krawędzi jezdni ul. Kombatantów, natomiast koniec przy skrzyżowaniu z ul. Sucharskiego. Zakres robót obejmuje :
• przebudowę istniejącej nawierzchni drogi w ciągu ul. Batalionu Zośka (na odcinku ok. 225m),
• przebudowę istniejących oraz dodatkowych zatok postojowych
• przebudowę ciągów pieszych przyległych do jezdni.
• roboty wykończeniowe (pobocza, humusowanie pasa zieleni).
• wykonanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu.
Roboty budowlane będą realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Batalionu Zośka wraz z regulacją miejsc parkingowych”, na zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających decyzji o pozwoleniu na budowę do którego nie wniesiono sprzeciwu.
Całość zamierzenia zlokalizowana jest: obręb 0002 – Górczyn działki nr: 2155, 429/2,477

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 235658,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218776,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283049,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218776,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowo-Transportowe K. Wiącek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991892892

7.3.4) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218776,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302587,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313223,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302587,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gor-Bruk Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993218438

7.3.3) Ulica: Przędzalnicza 16

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302587,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270734,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270734,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270734,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAKOM KOŚCIAN Sp. z o.o. S.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981838791

7.3.4) Miejscowość: Kościan

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270734,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.