eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › Rozbudowa oraz budowa drogi gminnej wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Góra Ropczycka (za cmentarzem)



Ogłoszenie z dnia 2021-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oraz budowa drogi gminnej wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Góra Ropczycka (za cmentarzem)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sędziszów Małopolski

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Programów Pomocowych i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581979

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sędziszów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-120

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sedziszow-mlp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sedziszowmalopolski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa oraz budowa drogi gminnej wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Góra Ropczycka (za cmentarzem)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-203f7273-d416-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008080/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rozbudowa oraz budowa drogi gminnej wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Góra Ropczycka (za cmentarzem)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095900/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPiZP.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3320156,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej znajdującej się na działkach nr ewid. 632/113 i 632/110 oraz budowa drogi gminnej w śladzie drogi na działce nr ewid. 618 wraz z niezbędną infrastrukturą oraz przebudową sieci uzbrojenia terenu w miejscowości Góra Ropczycka (za cmentarzem).
2. W ramach przedmiotowego zadania na podstawie opracowanego programu funkcjonalno – użytkowego planowany jest do wykonania w trybie projektuj i buduj zakres prac:
1) Planowane do rozbudowy i budowy odcinki dróg tworzą ciąg komunikacyjny obustronnie łączący się z droga powiatową nr 1342 R Sędziszów Małopolski – Zagorzyce – Wielopole Skrzyńskie. Odcinek objęty zakresem niniejszego przedmiotu zamówienia zawiera się w km 0+000,0 – 1+289,0 (początek i koniec odcinka drogi zgodnie z obowiązującymi zasadami przyjęto w osiach skrzyżowań z drogą powiatową).
2) W ramach zadania należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami, raportami warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu Zamawiającego i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
3) W ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany będzie zaprojektować i wykonać w szczególności następujące roboty:
a) rozbudowę i budowę odcinków drogi gminnej i wewnętrznej o łącznej długości 1,3 km zgodnie z poniższym zapisem:
- istniejąca droga gminna publiczna na działkach o nr ewid. 632/110, 632/113 (ul. Parkowa) - ok. 460,0 m
- nowoprojektowana droga gminna w śladzie istn. drogi wewnętrznej zlokalizowana na działce o nr ewid. 618 – ok. 840,0 m
b) przebudowę innych dróg i zjazdów w zakresie umożliwiającym nawiązanie się do projektowanej niwelety odcinka drogi gminnej,
c) przebudowę bądź zabezpieczenie koryt cieków / rowów melioracyjnych w zakresie uzgodnionym z ich administratorami /zarządcami,
d) system odwodnienia terenu, w tym urządzenia odwadniające korpus drogowy: rowy drogowe (przydrożne) i dopływowe, urządzenia odprowadzające wodę, urządzenia podczyszczające i inne w zależności od potrzeb,
e) przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury technicznej pod- i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej, urządzeń melioracyjnych, hydrologicznych, i innych,
f) oznakowanie poziome i pionowe oraz wyposażenia ww. dróg w urządzenia BRD - bariery ochronne, balustrady i bariero-poręcze, przejścia wyniesione, znaki aktywne, urządzenia doświetlające w zależności od potrzeb,
g) wzmocnienie podłoża gruntowego dla uzyskania właściwych warunków posadowienia dróg, drogowych obiektów inżynierskich, konstrukcji jezdni i korpusów nasypów drogowych wraz z powierzchniowym umocnieniem skarp,
h) oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń melioracyjnych i odbiorników w zakresie umożliwiającym skuteczne odprowadzenie wody z pasa drogowego,
i) po zakończeniu budowy pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, place budowy, drogi dojazdowe i wszelkie inne tereny przekształcone przez Wykonawcę,
j) dokonanie uzgodnień z zarządcami dróg publicznych oraz właścicielami nieruchomości w zakresie przywrócenia dróg oraz nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy oraz realizacja ww. zobowiązań. Wykonawca uzyska oświadczenia stron o przejęciu terenów przyległych do budowy i dzierżawionych/zajmowanych przez Wykonawcę robot o doprowadzeniu do stanu umożliwiającego użytkowanie zgodnie z ich pierwotnym przeznaczeniem,
k) wykonanie wznowienie/ustalenie granic projektowanego pasa drogowego i opracować szkic przebiegu granic całego pasa drogowego dla całości inwestycji wraz ze stabilizacją granic pasa drogowego w terenie słupkami betonowymi geodezyjnymi granicznymi,
l) wszelkie niezbędne czynności konieczne do realizacji robot, w tym m.in. budowę obiektów i instalacji tymczasowych (np. dróg technologicznych, dróg objazdowych, zaplecza budowy, itp.).

4) Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie podzielona na etapy:
Etap I - opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym do wykonania robót, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń pozwoleń, w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, decyzji ZRID lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonywanych robót dla zakresu budowy drogi.
Etap II - wykonanie robót budowlano-montażowych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową dla zakresu robót objętych zamówieniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3835263,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6049070,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3835263,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovia Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350000127

7.3.3) Ulica: Bielany Wrocławskie, ul. Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wszystkie części zamówienia za wyjątkiem robót bitumicznych. podwykonawcy nie znani na etapie składania oferty.

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3835263,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.