eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › Dostawa emulsji asfaltowej, mieszanki mineralno-bitumicznej "na gorąco" do remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej dla potrzeb ZDP w Ostrołęce na 2023 r., w podziale na części



Ogłoszenie z dnia 2023-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa emulsji asfaltowej, mieszanki mineralno-bitumicznej „na gorąco” do remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej dla potrzeb ZDP w Ostrołęce na 2023 r., w podziale na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarzad Dróg Powiatowych w Ostrołęce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550670938

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lokalna 2

1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 769 26 21; +48 29 769 49 20

1.5.8.) Numer faksu: +48 29 769 49 28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpo-ka@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroleka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/735165

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa emulsji asfaltowej, mieszanki mineralno-bitumicznej „na gorąco” do remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej dla potrzeb ZDP w Ostrołęce na 2023 r., w podziale na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee10d3c8-cc7a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014950/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa emulsji asfaltowej, mieszanki mineralno-bitumicznej „na gorąco” do remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej dla potrzeb ZDP w Ostrołęce na 2023 r., w podziale na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152055

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT.252.I.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa emulsji asfaltowej, mieszanki mineralno-bitumicznej „na gorąco” do remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostrołęce na 2023 r., w podziale na części:
CZĘŚĆ I - Emulsja asfaltowa (K1-65)

KAŻDA CZĘŚĆ STANOWI ODDZIELNE ZAMÓWIENIE
Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość części. Jednemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na wszystkie części.

2. W całym okresie realizacji zamówienia (tj. od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023r.) Zamawiający przewiduje szacunkowy zakup w podziale na części w następujących szacunkowych ilościach:
Część I - Emulsja asfaltowa (K1-65) – 45 ton

3. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rzeczywista ilość emulsji asfaltowej wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.

4. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania podanych powyżej ilości emulsji, jednak zobowiązuje się do zamówienia: minimum 30 ton emulsji asfaltowej (K1-65) w okresie obowiązywania umowy. Dostawa pozostałych ton emulsji asfaltowej uzależniona będzie od bieżących potrzeb wykonania remontów cząstkowych na drogach powiatowych na co wpływ mają warunki atmosferyczne, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć.

5. W przypadku niewykorzystania w okresie obowiązywania umowy ilości wskazanych w SWZ, Zamawiający ma prawo do rezygnacji z dalszych zakupów emulsji asfaltowej bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Wykonawca oświadcza, że nie będzie względem Zamawiającego wnosił roszczeń z tytułu zamówienia mniejszej ilości emulsji asfaltowej niż określona w ust. 2.

6. WYMAGANIA TECHNICZNE:
CZĘŚĆ I - EMULSJA ASFALTOWA (K1-65)
a. Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji asfaltowej przeznaczonej do remontów cząstkowych dróg o nawierzchni bitumicznej, obejmująca transport do siedziby Obwodów Drogowo – Mostowych w Ostrołęce, Kadzidle i Myszyńcu od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00.
Lokalizacja:
• Obwód Drogowo – Mostowy w Ostrołęce oraz ZDP ul. Lokalna 2, należy brać pod uwagę adres: ul. Lokalna 2, 07-410 Ostrołęka
• Obwód Drogowo – Mostowy w Kadzidle, należy brać pod uwagę adres: ul. Lokalna 14, 07-420 Kadzidło
• Obwód Drogowo – Mostowy w Myszyńcu, należy brać pod uwagę adres: ul. Reymonta 48, 07-430 Myszyniec
b. Wymagania techniczne:
- kationowa emulsja asfaltowa niemodyfikowana szybkorozpadowa klasy K1-65;
- emulsja winna odpowiadać warunkom technicznym określonym w Warunkach Technicznych wydanych przez IBDiM Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe Em-A-99 dla emulsji K-1 65 oraz odpowiedniej Aprobacie Technicznej wydanej przez uprawnioną instytucję lub normie europejskiej PN-EN 13808: 2013- 10E Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych;
- emulsja winna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę.
c. Ilość i termin realizacji:
- szacunkowa ilość 45 ton, minimalnie 30 ton;
- sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.;
- maksymalny termin dostawy do 3 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania telefonicznie lub e-mailem;
- jednorazowa dostawa w ilości nie większej niż od 400 kg do 600 kg.
d. Cena jednostki obmiarowej:
- jednostką obmiarową jest dostawa 1 tony emulsji;
- cena dostawy 1 tony emulsji obejmuje: wyprodukowanie emulsji oraz transport do siedziby Obwodów Drogowo – Mostowych w Ostrołęce, Kadzidle i Myszyńcu wraz z przepompowaniem emulsji ze środka transportu do skrapiarek będących w wyposażeniu Obwodów Drogowo - Mostowych.
e. Gwarancja jakości:
- Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu, dostarczy na każde wezwanie Zamawiającego krajową deklarację zgodności na podstawie ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213)
- W przypadku, gdy emulsja asfaltowa nie będzie spełniała wymagań zawartych w SWZ oraz umowie, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt w terminie 3 dni roboczych od powiadomienia przez Zamawiającego, wymienić emulsje nieodpowiadającą wymaganiom i dostarczyć do siedziby Zamawiającego emulsje o właściwej jakości.

7. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113600-1 - Bitum i asfalt

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.5.) Wartość części: 103500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa emulsji asfaltowej, mieszanki mineralno-bitumicznej „na gorąco” do remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostrołęce na 2023 r., w podziale na części:
CZĘŚĆ II - Mieszanka mineralno-bitumiczna do stosowania „na gorąco” AC8S lub AC11S (KR 1-2) – dostawa w termosach na miejsce wbudowania

KAŻDA CZĘŚĆ STANOWI ODDZIELNE ZAMÓWIENIE
Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość części. Jednemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na wszystkie części.

2. W całym okresie realizacji zamówienia (tj. od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023r.) Zamawiający przewiduje szacunkowy zakup w podziale na części w następujących szacunkowych ilościach:
Część II - Mieszanka mineralno-bitumiczna do stosowania „na gorąco” AC8S lub AC11S (KR 1-2) – dostawa w termosach na miejsce wbudowania - 102 tony

3. Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rzeczywista ilość mieszanki mineralno-bitumicznej „na gorąco” wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.

4. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania podanych powyżej ilości mieszanki, jednak zobowiązuje się do zamówienia: minimum 75 ton mieszanki mineralno-bitumicznej do stosowania „na gorąco” AC8S lub AC11S (KR 1-2) w okresie obowiązywania umowy. Dostawa pozostałych ton mieszanki mineralno-bitumicznej „na gorąco” uzależniona będzie od bieżących potrzeb wykonania remontów cząstkowych na drogach powiatowych na co wpływ mają warunki atmosferyczne, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć.

5. W przypadku niewykorzystania w okresie obowiązywania umowy ilości wskazanych w SWZ, Zamawiający ma prawo do rezygnacji z dalszych zakupów mieszanki mineralno-bitumicznej „na gorąco”, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Wykonawca oświadcza, że nie będzie względem Zamawiającego wnosił roszczeń z tytułu zamówienia mniejszej ilości mieszanki mineralno-bitumicznej „na gorąco” niż określona w ust. 2.

6. WYMAGANIA TECHNICZNE:
CZĘŚĆ II - MIESZANKA MINERALNO-BITUMICZNA DO STOSOWANIA „NA GORĄCO” AC8S LUB AC11S (KR 1-2) – dostawa w termosach na miejsce wbudowania
a. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej AC8S lub AC11S (KR 1-2) do stosowania na gorąco przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej, obejmująca transport w termosach na miejsce wbudowania - drogi powiatowe Powiatu Ostrołęckiego, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00.
Wytwórnia mas bitumicznych zlokalizowana powinna być w odległości nie większej niż 70 km od siedziby Obwodów Drogowo – Mostowych w Ostrołęce, Kadzidle i Myszyńcu.
b. Wymagania techniczne i jakościowe:
- mieszanka mineralno-bitumiczna drobnoziarnista wytwarzana i wbudowywana na gorąco;
- mieszanka winna odpowiadać wymogom określonym w obowiązującej normie PN-EN 13108- 1:2016-7
c. Ilość i termin realizacji:
- szacunkowa ilość 102 tony; minimalnie 75 ton;
- sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.;
- maksymalny termin dostawy do 3 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania telefonicznie lub e-mailem;
- jednorazowa dostawa w ilości nie większej niż od 800 kg do 2 000 kg.
d. Cena jednostki obmiarowej
- jednostką obmiarową jest dostawa 1 tony mieszanki na gorąco;
- cena dostawy 1 tony mieszanki obejmuje: wyprodukowanie, dostawę mieszanki mineralno-asfaltowej w termosach na miejsce wbudowania – drogi powiatowe Powiatu Ostrołęckiego.

7. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113600-1 - Bitum i asfalt

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.5.) Wartość części: 45900 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty; (…)”

Uzasadnienie faktyczne
Do wyznaczonego terminu składania ofert – tj. do dnia 04.04.2023 r., do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty; (…)”

Uzasadnienie faktyczne
Do wyznaczonego terminu składania ofert – tj. do dnia 04.04.2023 r., do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.