eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni rysunkowo - malarskiej oraz do pracowni rzeźbiarskiej w ramach projektu "Zakup wyposażenia do pracowni kształcenia praktycznego w ZSBiP w Grudziądzu"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni rysunkowo – malarskiej oraz do pracowni rzeźbiarskiej w ramach projektu „Zakup wyposażenia do pracowni kształcenia praktycznego w ZSBiP w Grudziądzu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564510233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni rysunkowo – malarskiej oraz do pracowni rzeźbiarskiej w ramach projektu „Zakup wyposażenia do pracowni kształcenia praktycznego w ZSBiP w Grudziądzu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-567dfa15-de3d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010679/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.52 Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni rysunkowo – malarskiej w ramach projektu „ Zakup wyposażenia do pracowni kształcenia praktycznego w ZSBiP w Grudziądzu”

1.2.53 Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni rzeźbiarskiej w ramach projektu „Zakup wyposażenia do pracowni kształcenia praktycznego w ZSBiP w Grudziądzu”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiotowe zadanie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Oś priorytetowa 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.3 Inwestycja w infrastrukturę edukacyjne, Poddziałanie 6.3.2 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego regionu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego na lata 2014–2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105768/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FE.042.6.33.2019

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 823647,23 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38387,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni rysunkowo - malarskiej w ramach projektu „Zakup wyposażenia do pracowni kształcenia praktycznego w ZSBiP w Grudziądzu”.
1.1. Sztaluga studyjna standardowa szt. 6
1.2. Sztaluga studyjna trójnożna szt. 1
1.3. Sztaluga studyjna bukowa duża szt. 12
1.4. Lampa podłogowa: szt. 2
1.5. Lampka biurkowa szt. 1
1.6. Lampka biurowa metalowa szt. 5
1.7. Lampa podłogowa szt. 5
1.8. Zegar ścienny duży szt. 1
1.9. Szkielet człowieka - model anatomiczny szt. 1
1.10. Szkielet człowieka - model anatomiczny szt. 1
1.11. Metalowa konstrukcja ekspozycyjna szt. 2
1.12. Tablica korkowa szt. 1
1.13. Tablica szkolna szt. 1
1.14. Tablica wolnostojąca parawan szt. 2
1.15. Tablica dwustronna obrotowa jezdna szt. 2
1.16. Tablica parawan szt. 1
1.17. Pudełko do regału szt. 2
1.18. Linijka metalowa szt. 1
1.19. Linijka metalowa szt. 1
1.20. Taker 6-14 MM, szt. 1
1.21. Skrzynki plastikowe szt. 7
1.22. Maszyna do szycia szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30195920-7 - Tablice magnetyczne

31521100-5 - Lampy na biurko

31521200-6 - Lampy stojące

39254120-4 - Zegary ścienne

42715000-1 - Maszyny do szycia

44613400-4 - Pojemniki do przechowywania

44619100-3 - Pudełka

4.5.5.) Wartość części: 15208,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni rzeźbiarskiej w ramach projektu „Zakup wyposażenia do pracowni kształcenia praktycznego w ZSBiP w Grudziądzu”.
2.1. Piec komorowy do wypalania ceramiki szt. 1
2.2. Dłuto rzeźbiarskie (45/50) rączka bukowa lakierowana szt. 3
2.3. Dłuto rzeźbiarskie (30/25), rączka drewniana lakierowana szt. 3
2.4. Dłuto rzeźbiarskie (22/25), rączka drewniana lakierowana szt. 3
2.5. Dłuto rzeźbiarskie (22/18), rączka drewniana lakierowane szt. 3
2.6. Dłuto rzeźbiarskie (14), ręcznie odkuwane, płaskie proste szt. 3
2.7. Dłuto rzeźbiarskie (30), ręcznie odkuwane, płaskie proste szt. 3
2.8. Dłuto rzeźbiarskie (21) 60 stopni szt. 3
2.9. Dłuto rzeźbiarskie (21) 90 stopni szt. 3
2.10. Dłuto rzeźbiarskie (45/50) rączka bez lakieru szt. 3
2.11. Dłuto rzeźbiarskie (40/25) półokrągłe szt. 3
2.12. Dłuto rzeźbiarskie (25) płaskie proste szt. 3
2.13. Dłuto rzeźbiarskie (20/10), ręcznie kute, półokrągłe szt. 3
2.14. Dłuto rzeźbiarskie (8,5) 90 stopni szt. 3
2.15. Ostrzarka wolnoobrotowa szt. 1
2.16. Pobijak bukowy rzeźbiarski 250 g szt. 4
2.17. Pobijak bukowy rzeźbiarski 650 g szt. 2
2.18. Pobijak grabowy rzeźbiarski (380 g) szt. 3
2.19. Pokrowiec na dłuta składany szt. 4
2.20. Skrzynia narzędziowa szt. 6
2.21. Miska do gipsu - materiał elastyczny szt. 8
2.22. Okulary ochronne BHP bezbarwne szt. 10
2.23. Wiertarko-wkrętarka szt. 1
2.24. Nakładacz stomatologiczny dwustronny z poprzecznie ciętą rączką szt. 13

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18142000-6 - Okulary ochronne

33131000-7 - Stomatologiczne instrumenty ręczne

42340000-1 - Piece inne niż domowe

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

44512100-3 - Dłuta

44512930-0 - Skrzynki narzędziowe

4.5.5.) Wartość części: 23179,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21537,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21537,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21537,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa "Piątka" Teresa Bajor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721445191

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21537,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38404,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38404,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38404,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne MARTEX Marcin Puźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122

7.3.4) Miejscowość: Krzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38404,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.