Ogłoszenie z dnia 2021-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00105768/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni rysunkowo – malarskiej oraz do pracowni rzeźbiarskiej w ramach projektu „Zakup wyposażenia do pracowni kształcenia praktycznego w ZSBiP w Grudziądzu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564510233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni rysunkowo – malarskiej oraz do pracowni rzeźbiarskiej w ramach projektu „Zakup wyposażenia do pracowni kształcenia praktycznego w ZSBiP w Grudziądzu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-567dfa15-de3d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163870
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010679/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.52 Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni rysunkowo – malarskiej w ramach projektu „ Zakup wyposażenia do pracowni kształcenia praktycznego w ZSBiP w Grudziądzu”
1.2.53 Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni rzeźbiarskiej w ramach projektu „Zakup wyposażenia do pracowni kształcenia praktycznego w ZSBiP w Grudziądzu”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiotowe zadanie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Oś priorytetowa 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.3 Inwestycja w infrastrukturę edukacyjne, Poddziałanie 6.3.2 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego regionu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego na lata 2014–2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105768/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FE.042.6.33.2019
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 823647,23 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38387,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni rysunkowo - malarskiej w ramach projektu „Zakup wyposażenia do pracowni kształcenia praktycznego w ZSBiP w Grudziądzu”.1.1. Sztaluga studyjna standardowa szt. 6
1.2. Sztaluga studyjna trójnożna szt. 1
1.3. Sztaluga studyjna bukowa duża szt. 12
1.4. Lampa podłogowa: szt. 2
1.5. Lampka biurkowa szt. 1
1.6. Lampka biurowa metalowa szt. 5
1.7. Lampa podłogowa szt. 5
1.8. Zegar ścienny duży szt. 1
1.9. Szkielet człowieka - model anatomiczny szt. 1
1.10. Szkielet człowieka - model anatomiczny szt. 1
1.11. Metalowa konstrukcja ekspozycyjna szt. 2
1.12. Tablica korkowa szt. 1
1.13. Tablica szkolna szt. 1
1.14. Tablica wolnostojąca parawan szt. 2
1.15. Tablica dwustronna obrotowa jezdna szt. 2
1.16. Tablica parawan szt. 1
1.17. Pudełko do regału szt. 2
1.18. Linijka metalowa szt. 1
1.19. Linijka metalowa szt. 1
1.20. Taker 6-14 MM, szt. 1
1.21. Skrzynki plastikowe szt. 7
1.22. Maszyna do szycia szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30195920-7 - Tablice magnetyczne
31521100-5 - Lampy na biurko
31521200-6 - Lampy stojące
39254120-4 - Zegary ścienne
42715000-1 - Maszyny do szycia
44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
44619100-3 - Pudełka
4.5.5.) Wartość części: 15208,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni rzeźbiarskiej w ramach projektu „Zakup wyposażenia do pracowni kształcenia praktycznego w ZSBiP w Grudziądzu”.2.1. Piec komorowy do wypalania ceramiki szt. 1
2.2. Dłuto rzeźbiarskie (45/50) rączka bukowa lakierowana szt. 3
2.3. Dłuto rzeźbiarskie (30/25), rączka drewniana lakierowana szt. 3
2.4. Dłuto rzeźbiarskie (22/25), rączka drewniana lakierowana szt. 3
2.5. Dłuto rzeźbiarskie (22/18), rączka drewniana lakierowane szt. 3
2.6. Dłuto rzeźbiarskie (14), ręcznie odkuwane, płaskie proste szt. 3
2.7. Dłuto rzeźbiarskie (30), ręcznie odkuwane, płaskie proste szt. 3
2.8. Dłuto rzeźbiarskie (21) 60 stopni szt. 3
2.9. Dłuto rzeźbiarskie (21) 90 stopni szt. 3
2.10. Dłuto rzeźbiarskie (45/50) rączka bez lakieru szt. 3
2.11. Dłuto rzeźbiarskie (40/25) półokrągłe szt. 3
2.12. Dłuto rzeźbiarskie (25) płaskie proste szt. 3
2.13. Dłuto rzeźbiarskie (20/10), ręcznie kute, półokrągłe szt. 3
2.14. Dłuto rzeźbiarskie (8,5) 90 stopni szt. 3
2.15. Ostrzarka wolnoobrotowa szt. 1
2.16. Pobijak bukowy rzeźbiarski 250 g szt. 4
2.17. Pobijak bukowy rzeźbiarski 650 g szt. 2
2.18. Pobijak grabowy rzeźbiarski (380 g) szt. 3
2.19. Pokrowiec na dłuta składany szt. 4
2.20. Skrzynia narzędziowa szt. 6
2.21. Miska do gipsu - materiał elastyczny szt. 8
2.22. Okulary ochronne BHP bezbarwne szt. 10
2.23. Wiertarko-wkrętarka szt. 1
2.24. Nakładacz stomatologiczny dwustronny z poprzecznie ciętą rączką szt. 13
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18142000-6 - Okulary ochronne
33131000-7 - Stomatologiczne instrumenty ręczne
42340000-1 - Piece inne niż domowe
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
44512100-3 - Dłuta
44512930-0 - Skrzynki narzędziowe
4.5.5.) Wartość części: 23179,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21537,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21537,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21537,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa "Piątka" Teresa Bajor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721445191
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21537,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38404,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38404,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38404,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne MARTEX Marcin Puźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122
7.3.4) Miejscowość: Krzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-405
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38404,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonanie prac konserwatorskich przy południowym fragmencie zewnętrznego pierścienia murów miejskich w ramach zadania "Grudziądz, mury miejskie (XIV w.), prace konserwatorskie przy południowo...
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 43/2024
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu - 44/2024
- Wykonywanie usług w zadaniu pod nazwą "Utrzymanie Kanału Trynka w Grudziądzu"
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs ADR dla kierowców"
- Dostawy asortymentu medycznego wielorazowego użytku na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Zakup i dostawa sprzętu TIK, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół w ramach projektu "Pociąg do wysokiej jakości edukacji w Gminie Pełczyce"
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Białymstoku oraz Rejonów
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętów dla Technikum Leśnego w Miliczu na potrzeby realizacji projektu: Kompetentni uczniowie w Technikum Leśnym w Miliczu
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" realizowanego w ramach programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
więcej: Okulary ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.