Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00087185/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
- 2022/BZP 00097464/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-24
- 2022/BZP 00371103/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Studium wykonalności, pfu oraz wniosek o dofinansowanie projektu „Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności w obszarze prowadzonej działalności przeciwepidemicznej”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prądnicka 76
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-202
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.kosciolek@wsse.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/wsse-krakow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wsse_krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Studium wykonalności, pfu oraz wniosek o dofinansowanie projektu „Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności w obszarze prowadzonej działalności przeciwepidemicznej”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74b7d80f-a371-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00163187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00338213/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie dokumentacji i studium wykonalności dla projektu REACT -EU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087185/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AGZ.272.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 56910,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności, programu funkcjonalno-użytkowego wraz z wnioskiem o dofinansowanie dla projektu „Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności w obszarze prowadzonej działalności przeciwepidemicznej” i wszystkimi wymaganymi do niego załącznikami.
2. Oś priorytetowa XI „REACT-EU” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia;
Typ projektu: Wsparcie organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej (roboty budowlane, doposażenie, w tym zakup wyrobów medycznych jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej oraz środków do dezynfekcji).
3. Studium wykonalności i program funkcjonalno-użytkowy będą załącznikami do wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie.
4. Opracowanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia należy przekazać Zamawiającemu w następującej formie:
- forma pisemna 4 egzemplarze
- forma elektroniczna w pliku pdf na nośniku zewnętrznym 1 egzemplarz
- forma elektroniczna w wersji edytowalnej na nośniku zewnętrznym 1 egzemplarzy.
Tabele finansowe do studium wykonalności jeśli będą wymagane muszą być dostarczone w formacie .xlsx lub pochodnym, tak aby umożliwić prześledzenie formuł komórek w celu potwierdzenia prawidłowości wyliczeń.
5. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia musi zapewnić jednakowy układ graficzny i składowy przygotowanych dokumentów zapewniający czytelność i przejrzystość treści. Każdy egzemplarz studium wykonalności należy przygotować w formacie A4 i oprawić zgodnie z wymaganiami Programu ogłoszonym przez Instytucję Właściwą
6. Wykonawca na każdorazowe żądanie Zamawiającego przekaże informację w terminie 3 dni roboczych na temat zaawansowania procesu przygotowania dokumentów będących przedmiotem zamówienia.
7. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu wszelkich praw własności oraz praw autorskich do wykonanych dokumentów. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności otrzymanych informacji, jak również do faktu iż opracowane dokumenty nie zostaną udostępnione i wykorzystane przez osoby trzecie bez zgody Zamawiającego.
8. Wszystkie dokumenty Wykonawca zobowiązuje się opracować z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wytycznymi i zaleceniami Instytucji Zarządzającej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39975,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39975,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPRD Biuro Polityki Gospodarczej i Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-15-40-140
7.3.3) Ulica: Szkolna 36a
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-604
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
EPRD - BIURO POLITYKI GOSPODARCZEJ I ROZWOJU REGIONALNEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39975,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Pośrednictwo w wynajmie lokali biurowych oraz usługowych wraz z powierzchniami przynależnymi i miejscami postojowymi w budynku w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, wraz z zawarciem umowy z Najemcami
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- Dostawa zestawów komputerowych z monitorami dla Katedry Automatyki i Informatyki E-1 Politechniki Krakowskiej.
- Dostawa komputera stacjonarnego dla Sano
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - świadczenie usług pralniczych w III kwartale 2024 r.
- Najem 2 pojazdów typu BUS
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Szkolnej oraz ul. Spacerowej w m. Krępiec w ramach projektu Rozwój infrastruktury rowerowej na terenie gminy Mełgiew
- Dostawa wraz z montażem kontenerowego magazynu energii elektrycznej dla instalacji fotowoltaicznej w WCPiT w Poznaniu
- PRZEBUDOWA TRYBUN NA BOISKU W LESZNIE
- CUW.26.7.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
- Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie 5 nieruchomości należących do Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.
- Przebudowa placów spacerowych przy pawilonie F w Zakładzie Karnym we Wronkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.