Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128412/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa kompleksu rekreacyjno – sportowego w Górze Kalwarii o budynek zaplecza sanitarno – szatniowego” (III)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRA KALWARIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 4843430
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gorakalwaria.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa kompleksu rekreacyjno – sportowego w Górze Kalwarii o budynek zaplecza sanitarno – szatniowego” (III)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3ca0c22-be6b-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163116
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039043/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Rozbudowa kompleksu rekreacyjno - sportowego w Górze Kalwarii o budynek zaplecza sanitarno-szatniowego (III)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie finansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128412
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAP.271.6.2023.ASK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 684194,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego, w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym, a także wypełniania formalności związanych z wykonywaniem niżej wymienionych czynności:
1) Utrzymanie w stanie sprawności opraw oświetleniowych znajdujących się na terenie gminy Góra Kalwaria (obecnie ok. 4500 szt. opraw), przy czym ilość opraw może ulec zwiększeniu w okresie realizacji przedmiotu umowy,
2) Likwidacja zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych ze zdarzeń losowych (wypadek, wichura, powódź, wandalizm, kradzież) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. zerwane przewody lub uszkodzone kable, złamany lub pochylony słup, złamany wysięgnik, zwisająca oprawa, otwarta lub uszkodzona szafa oświetleniowa) w czasie nie dłuższym niż 3 godz. od zgłoszenia takiego zagrożenia oraz doprowadzenie do prawidłowego stanu technicznego w ciągu 48 godzin po usunięciu zagrożenia.
3) Dokonanie napraw bieżących pojedynczych lamp w ciągu max. 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, obejmujących wymianę lub naprawianie uszkodzonych elementów tj.:
a) źródeł światła,
b) układów zapłonowych, stateczników, dławików, kondensatorów
c) wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych, podstaw i tabliczek bezpiecznikowych, zacisków prądowych, listew zaciskowych,
d) zasilaczy w lampach typu LED
e) opraw i kloszy,
f) wysięgników i konstrukcji mocujących,
g) urządzeń sterowniczych (styczników, przekaźników zmierzchowych, zegarów sterujących),
4) Dokonanie naprawy awarii całego obwodu w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii, obejmujących wymianę lub naprawianie uszkodzonych elementów tj.:
a) źródeł światła,
b) układów zapłonowych, stateczników, dławików, kondensatorów
c) wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych, podstaw i tabliczek bezpiecznikowych, zacisków prądowych, listew zaciskowych,
d) zasilaczy w lampach typu LED
e) opraw i kloszy,
f) wysięgników i konstrukcji mocujących,
g) urządzeń sterowniczych (styczników, przekaźników zmierzchowych, zegarów sterujących),
5) Lokalizacja i naprawa uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej,
6) Konserwacja linii zasilających i sterujących oświetlenia drogowego,
7) Konserwacja rozdzielnic, szaf i tablic z aparatura rozdzielczą i sterującą oraz linii zasilających tę aparaturę,
8) Regulacja zegarów sterujących i przekaźników zmierzchowych,
9) Czyszczenie wnęk słupów oświetleniowych, wymiana tabliczek, uzupełnienie lub wymiana zamknięć (drzwiczek) słupowych, poprawienie lub wymiana opasek,
10) Przeprowadzanie pomiarów i prób eksploatacyjnych,
11) Bieżąca konserwacja i mycie kloszy opraw oświetleniowych,
12) Monitoring stanu oświetlenia w godzinach nocnych (po zmroku),
13) Przycinanie gałęzi drzew ograniczających skuteczność oświetlenia drogowego oraz stwarzających zagrożenie dla lamp i linii napowietrznych zasilających oświetlenie drogowe,
14) Prawidłowe i czytelne oznakowanie wg. obowiązujących przepisów prawnych obwodów w szafach oświetleniowych, we wnękach słupowych i skrzynkach podziału sieci,
15) Oczyszczenie i pomalowanie wysięgników oraz konstrukcji mocujących opraw oświetleniowych (w pierwszej kolejności tych ze śladami korozji) - nie mniej niż 3% całkowitej ilości,
16) Oczyszczenie i pomalowanie metalowych szafek SON (w pierwszej kolejności tych ze śladami korozji) - nie mniej niż 3% całkowitej ilości,
17) Współpraca z PGE Rejon Energetyczny Jeziorna zgodnie z „ Instrukcją współpracy pomiędzy PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa, a samorządami w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego”,
18) Zapewnienie całodobowego dyżuru umożliwiającego przyjmowanie zgłoszeń o awariach i zagrożeniach przez telefon, fax oraz pocztę elektroniczną (od Zamawiającego i innych osób),
19) Utrzymanie całodobowego pogotowia oświetlenia drogowego umożliwiającego natychmiastową reakcję na zgłoszenia o awariach i zagrożeniach,
20) Prowadzenie ewidencji zgłoszonych i usuniętych awarii i zagrożeń,
21) Dostarczanie Zamawiającemu comiesięcznych raportów - protokołów z wykonania konserwacji, napraw i przeglądów, z dokładnym podaniem ilości oraz dat, w których zostały wykonane,
22) Zabezpieczenie w całości materiałów, narzędzi i wyposażenia na potrzeby konserwacji,
23) Usunięcie zużytych, uszkodzonych, wymienionych elementów oświetlenia drogowego i innych zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren prac zgodnie z zasadami utylizacji lub składowania materiałów odpadowych określonych ustawą o odpadach,
24) Wymiana lamp oświetlenia drogowego dostarczonych przez Zamawiającego (w ilości nie większej niż 100 szt),
25) Montaż z podłączeniem i demontaż około 200 szt. przekazanych iluminacji i dekoracji świątecznych w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
W przypadkach stwierdzenia przez Wykonawcę wystąpienia zagrożeń i awarii wykraczających poza zakres konserwacji i bieżących napraw (np. konieczność wymiany słupa, całej oprawy oświetleniowej, szafki SON), po wykonaniu niezbędnych czynności zabezpieczających, Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu wraz z proponowanym rozwiązaniem problemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia .SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 481190,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 481190,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w budynku byłej szkoły w Wielkiej Kloni w ramach zadania "Renowacja zabytkowego budynku po byłej szkole w Wielkiej Kloni"
- Remont budynku przy ul. Bednarskiej 4 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
- Rozbudowa i modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnej Wsi Kościelnej - zakończenie
- Odbudowa dworku w Żurawicy Górnej wraz z jego rozbudową i przebudową - ETAP II roboty wykończeniowe - w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa dworku w Żurawicy Górnej"
- Modernizacja i remont pływalni miejskiej Centrum Sportu i Rekreacji w Konstantynowie Łódzkim przy ulicy Kilińskiego 75A
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.