Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00160986/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
- 2022/BZP 00209287/01 - Wynik z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa ul. Polnej na odcinku od ul. Szkolnej do ul. Staszica w ramach zadania: „Poprawa bezpieczeństwa i płynności ruchu w mieście Otwock (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.4.2.) Miejscowość: Otwock
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00163065
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00160986/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Wykonanie przedmiotu zadania zgodnie z dokumentacją projektową na odcinku od ul. Staszica na długości 70 m. Na pozostałym odcinku jezdnia o szerokości zmiennej od 4 do 4,5 m zgodnie z przekrojami poprzecznymi. Przekrój daszkowy. Pobocza chłonne z płyt ażurowych EKO i drenem francuskim po obu stronach do istniejących ogrodzeń. Wykonanie wyniesionego skrzyżowania na skrzyżowaniu z ul. Olszową. Wykonanie progu zwalniającego na granicy działki nr 35 i 36 w obr. 45.
1.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do :
1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową i wytycznymi Zamawiającego pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane,
2) ewentualna przebudowa kolidujących elementów sieci uzbrojenia napowietrznego, nadziemnego i podziemnego wraz z regulacją urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w uzgodnieniu z właścicielami sieci,
3) opracowanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy,
4) powiadomienie o terminie rozpoczęcia robót z 7 dniowym wyprzedzeniem, wszystkich gestorów sieci oraz powiadomienie pisemne Zamawiającego o wykonaniu ww. czynności. Roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci,
5) zabezpieczenie terenu budowy, sąsiednich obiektów, w tym drzew nieprzeznaczonych do wycinki, przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót,
6) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,
7) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac,
8) organizacja zaplecza budowy,
9) zgłaszanie przez Kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
10) wykonanie wszystkich istniejących w terenie wjazdów do posesji z dopasowaniem wysokościowym,
11) ubezpieczenie budowy,
12) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian,
13) wykonanie wszystkich innych prac nie ujętych w umowie oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu,
14) ewentualna wycinka drzew,
15) wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów,
16) uzgodnienie z operatorem dostępu do posesji celem wywozu nieczystości stałych,
17) rekultywacja przyległego terenu z posiewem trawy.
4. Opis przedmiotu zamówienia określa również projekt umowy oraz dokumentacja stanowiąca załącznik do niniejszego pisma (plik o nazwie: Dokumentacja).
5. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy.
Po zmianie:
Wykonanie przedmiotu zadania zgodnie z dokumentacją projektową na odcinku od ul. Staszica na długości 70 m. Na pozostałym odcinku jezdnia o szerokości zmiennej od 4 do 4,5 m zgodnie z przekrojami poprzecznymi. Przekrój daszkowy. Pobocza chłonne z płyt ażurowych EKO i drenem francuskim po obu stronach do istniejących ogrodzeń. Wykonanie wyniesionego skrzyżowania na skrzyżowaniu z ul. Olszową. Wykonanie progu zwalniającego na granicy działki nr 35 i 36 w obr. 45.
1.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do :
1) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową i wytycznymi Zamawiającego pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane,
2) ewentualna przebudowa kolidujących elementów sieci uzbrojenia napowietrznego, nadziemnego i podziemnego wraz z regulacją urządzeń znajdujących się w pasie drogowym w uzgodnieniu z właścicielami sieci,
3) opracowanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy,
4) powiadomienie o terminie rozpoczęcia robót z 7 dniowym wyprzedzeniem, wszystkich gestorów sieci oraz powiadomienie pisemne Zamawiającego o wykonaniu ww. czynności. Roboty należy prowadzić pod nadzorem uprawnionych przedstawicieli gestorów sieci,
5) zabezpieczenie terenu budowy, sąsiednich obiektów, w tym drzew nieprzeznaczonych do wycinki, przed zniszczeniem w wyniku prowadzonych robót,
6) zapewnienie stałego nadzoru i kontroli prowadzonych robót,
7) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych prac,
8) organizacja zaplecza budowy,
9) zgłaszanie przez Kierownika budowy przedstawicielowi inwestora do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
10) wykonanie wszystkich istniejących w terenie wjazdów do posesji z dopasowaniem wysokościowym,
11) ubezpieczenie budowy,
12) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących i czynności formalno-prawnych umożliwiających przekazanie wykonanych obiektów do eksploatacji - między innymi odbiorów technicznych, a także sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem wprowadzonych zmian,
13) wykonanie wszystkich innych prac nie ujętych w umowie oraz towarzyszących i niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac oraz uporządkowania terenu w rejonie wykonywanych prac po ich zakończeniu,
14) ewentualna wycinka drzew,
15) wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów,
16) uzgodnienie z operatorem dostępu do posesji celem wywozu nieczystości stałych,
17) rekultywacja przyległego terenu z posiewem trawy.
4. Opis przedmiotu zamówienia określa również projekt umowy oraz dokumentacja stanowiąca załącznik do niniejszego pisma (plik o nazwie: Dokumentacja).
5. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy.
6. Wykonawca podczas wymiany, modernizacji lub wykonania nowej infrastruktury odwodnieniowej zobowiązany jest do uszczelnienia poszczególnych elementów urządzeń odwodnieniowych w miejscach łączenia. Przed przystąpieniem do ww. prac Wykonawca uzgodni z Zamawiającym technologię uszczelnienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-31 11:00
Po zmianie:
2022-06-01 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-31 11:30
Po zmianie:
2022-06-01 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-29
Po zmianie:
2022-06-30
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawy Odczynników laboratoryjnych, testów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do testów multipleks PCR
- USŁUGI WYWOZU STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z POJEMNIKÓW I KONTENERÓW Z TERENÓW NIERUCHOMOŚCI NALEŻĄCYCH DO MAZOWIECKIEGO CENTRUM LECZENIA CHORÓB PŁUC I GRUŹLICY W OTWOCKU
- Poprzeglądowa naprawa trzech sprężarek sprężonego powietrza SF15 Atlas Copco oraz dwóch uzdatniaczy powietrza MED. 28 Atlas Copco w siedzibie Zamawiającego - SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Wykonywanie usług konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów w lokalach administrowanych przez ZGM w Otwocku.
- Montaż instalacji wentylacji mechanicznej wraz z adaptacją pomieszczeń oraz towarzyszącymi instalacjami w laboratorium radiochemicznym na terenie NCBJ.
- Albuminy
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na drodze gminnej w Wińsku poprzez modernizację przejścia dla pieszych i pieszociągu wzdłuż drogi gminnej osiedlowej wraz z oświetleniem
- Przebudowa ul. 3 Maja
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.