eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Wykonanie prac remontowych w budynku przy ul. Głuszyckiej 29 w Wałbrzychu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych w budynku przy ul. Głuszyckiej 29 w Wałbrzychu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891337815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Generała Andersa 48

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzb@mzbwalbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac remontowych w budynku przy ul. Głuszyckiej 29 w Wałbrzychu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a35a1a8c-eaea-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162895

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124315/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: T-8/28/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I etap obejmuje: Budowę kominów dla wentylacji oraz przewodów spalinowych dla lokali mieszkalnych nr 3,4,6,10
• Budowa przewodów powietrzno – spalinowych;
• Montaż kratek wentylacyjnych;
• Montaż nasady kominowej;
• Montaż nawietrzaków;
• Wykonanie otworu w dachu z montażem kołnierza przeciwdeszczowego;
• Wykonanie wentylacji wywiewnej łazienki z lokalu nr 10;
• Wykonanie robót budowlanych towarzyszących pracom instalacyjnym;
• Zabudowa przewodów wentylacyjnych na elewacji frontowej;
• Wykonanie przewodów dymowych;
• Wykonanie innych prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.

II etap obejmuje: Remont lokalu mieszkalnego nr 1
• Wydzielenie z pomieszczenia kuchni pomieszczenia łazienki;
• Wykonanie instalacji c.o.;
• Montaż kotła gazowego dwufunkcyjnego;
• Wykonanie wentylacji nawiewno – wywiewnej;
• Wymiana stolarki okiennej;
• Wymiana stolarki drzwiowej;
• Montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych;
• Wykonanie prac w zakresie ścian i podłóg z posadzkami;
• Wymiana instalacji wod-kan;
• Wymiana instalacji gazowej;
• Wymiana instalacji elekrycznej;
• Wywóz gruzu i wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego wykonania zamówienia.

III etap obejmuje: Remont lokalu mieszkalnego nr 2
• Wydzielenie z pomieszczenia kuchni pomieszczenia łazienki;
• Rozbiórka pieców i trzonów licowanych kaflami;
• Wykonanie instalacji c.o.;
• Montaż kotła gazowego dwufunkcyjnego;
• Wykonanie wentylacji nawiewno – wywiewnej;
• Wymiana stolarki okiennej;
• Wymiana stolarki drzwiowej;
• Montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych;
• Wykonanie prac w zakresie ścian i podłóg z posadzkami;
• Wymiana instalacji wod-kan;
• Wymiana instalacji gazowej;
• Wymiana instalacji elektrycznej;
• Wywóz gruzu i wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego wykonania zamówienia.

IV etap obejmuje: Remont dachu
• Wymiana pokrycia z papy;
• Wymiana wyłazów;
• Wymiana nasady wentylacji wywiewnej;
• Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu – krokwie;
• Impregnacja grzybobójcza desek i płyt;
• Wymiana rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich;
• Wywóz gruzu i wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego wykonania zamówienia.

2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują:
1) Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej SWZ
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) Przedmiary robót w formie formularzy wyceny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp, Zamawiający unieważnienia postępowanie
o udzielenie zamówienia, ponieważ jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.